ברנדון האנטר, שחקנה לשעבר של הפועל ירושלים (צילום: פרופיל פייסבוק)
ברנדון האנטר, שחקנה לשעבר של הפועל ירושלים (צילום: פרופיל פייסבוק)

בגיל 42 בלבד: ברנדון האנטר, שחקנה לשעבר של הפועל ירושלים מת בפתאומיות

אמש, נפטר שחקנה לשעבר של הפועל ירושלים ברנדון האנטר בפתאומיות בגיל 42 ועלי פי דיווחים מארה"ב הוא התמוטט בשיעור יוגה. הפועל: "כואבים את מותו הפתאומי"

פורסם בתאריך: 13.9.23 10:43

ברנדון האנטר, שחקנה לשעבר של הפועל ירושלים נפטר בפתאומיות אמש (שלישי) בגיל 42. על פי הדיווחים המגיעים מארצות הברית הוא התמוטט לקראת סיום אימון יוגה שבו השתתף ונפטר, על פי אותם דיווחים המשטרה עדיין חוקרת את סיבת המוות. האנטר שיחק עונה אחת בשורות הפועל 2009-2010 בעמדת הסנטר וקלע 8.3 נק' ולקח 4.7 ריב' בממוצע למשחק. האנטר, שיחק גם תקופה בצרה בגליל גלבוע בעונת 2012/2013. הוא שיחק בעבר בין היתר גם בבוסטון סלטיקס ופנאתנייקוס היוונית. לפני כשנתיים הוא פתח סוכנות שחקני כדורסל "Hunter Athletes Management" והיה לסוכן מורשה מטעם פיב"א.

 

מהמועדון נמסר: "משפחת הפועל ירושלים כואבת את מותו הפתאומי של ברנדון האנטר, שחקן הקבוצה בעונת 2009-2010, והוא בן 42 בלבד. אנו שולחים את תנחומינו למשפחה ולחברים. יהי זכרו ברוך"Hunter Athletes ManagementHunter Athletes ManagementHunter Athletes Managementגם קבוצתו לשעבר אורלנדו מג'יק הוציאה הודעה מסודרת בעניין: "אנחנו עצובים על אובדנו של שחקננו לשעבר לקבוצה ברנדון האנטר. נחנו שולחים את תנחומינו העמוקים לכל משפחת האנטר"

 

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר