יילה דוין, זיו אריה (צילומים: באדיבות הפועל ירושלים, אורן בן חקון)
יילה דוין, זיו אריה (צילומים: באדיבות הפועל ירושלים, אורן בן חקון)

דעה | להמשיך קדימה

עם החזרה מהפגרה יש לקוות שהחלוץ ההולנדי החדש יפרע שטרות כדי שיעזור להשיג נצחון ראשון העונה. וגם: פודקאסט הבגאז' החדש כבר יוצר באז חיובי אצל אוהדי הקבוצה

פורסם בתאריך: 15.9.23 08:46

פגרת הנבחרות הסתיימה, ולקבוצה הצטרף החלוץ הקבוצה ההולנדי יילה דוין, ששיחק רוב שנותיו באלקמאר, כשבעונה שעברה הושאל לדנמרק לקבוצת ארהאוס.
לאחר שהצטרף לחבריו בעמק הארזים, התקווה היא שההולנדי יפרע שטרות מהר ויעזור לחלק ההתקפי של הקבוצה, שצמא לגולר. האוהדים מחכים לראותו במשחק מול סכנין ביום ראשון – משחק שיש לו משמעות וחשיבות רבה להמשך הדרך, במיוחד לאור סדרת המשחקים הקשה הצפויה במחזורים הבאים.
המשחק בדוחא לא יהיה קל זה בטוח, אך הפועל חייבת כבר במחזור הקרוב להשיג את הניצחון הראשון שלה העונה. זיו אריה חייב להחדיר את האמונה בחניכיו ולהוביל את השחקנים להשגת המטרה. הליגה כמובן עוד ארוכה, אך ניצחון ייתן דחיפה קדימה ויכול ליצור אפקט חיובי למשחקים הבאים.

קשה היה להתרשם משחקן הכנף החדש קאפיטה, ויהיה מעניין לראות אותו במשחק הקרוב. שחקן נוסף שיעמוד לרשותו של אריה וצפוי לחזור לסגל לאחר פציעה הוא עידו דהן, שפתח את העונה בצורה חלומית וכבר יש באמתחתו שני שערים במסגרת גביע הטוטו.
בשבועות האחרונים נוצרה פלטפורמה נוספת ברשתות שיצרה באז חיובי ועוד מקום להבעת קולות של כלל אוהדי הפועל – "פודקאסט הבגאז'". עד כה הוקלטו שלושה פרקים מרתקים ומעניינים, כאשר בשבוע שעבר התארח בפוד הסמל הגדול של הפועל מישל דיין, שדיבר והביע את דעתו על האיחוד. באופן אישי הופתעתי מהרמה ומהמקצועיות של הפוד ובהחלט יש למה לצפות – כיף לשמוע מגוון דעות מאוהדי הקבוצה.
ובנושא אחר: הפועל ידועה בפרויקטיים החברתיים והערכיים שלה ובייחודיות שלה בנוף הכדורגל הישראלי. בשבוע שעבר התחילה העונה השמינית במספר של פרוייקט הקבוצות המשולבות שמורכב משתי קבוצות – האחת משלבת את אוהדי הקבוצה עם מתמודדי בעיות נפשיות, אותה מאמן מנהל קבוצת הכדורסל של הפועל בעבר גידי דודי שהצטרף השנה. הקבוצה השנייה מורכבת משילוב של אוהדי הקבוצה עם בעלי מוגבלות שכלית התפתחותית, ואותה מאמן זו השנה השלישית פיטר. את הפרוייקט מוביל ליאור חוג'ה מנהל הפעילות החברתית של המועדון.
אני משתתף בקבוצות המשולבות, וכמו שחבריי לפרוייקט מציינים: "אנו מחכים לימי שלישי בערב להגיע לקבוצה המיוחדת הזאת. מי שיצפה מהצד בפרוייקט לא יבחין מי מתמודד ומי לא כי זה סוד הקסם של הקבוצה והמועדון המדהים הזה".

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר