סמל הפועל ירושלים, אוהדי הפועל ירושלים (צילומים: אורן בן חקון)
סמל הפועל ירושלים, אוהדי הפועל ירושלים (צילומים: אורן בן חקון)

דעה | זמן לחדש יחסים

יש לעשות "חישוב מסלול מחדש" במערכת היחסים עם רדיו ירושלים ולשקול לחזור לשתף פעולה עם הרדיו המקומי

פורסם בתאריך: 15.9.23 08:56

פגרת הנבחרת היא זמן לעשות הערכת מצב ראשונית. אחרי שני מחזורים, ניתן לראות את נקודות החוזק והחולשה של הפועל העונה. כרגיל, בשנות כהונתו של זיו, נראה קבוצה מאומנת מאוד שמנסה להניע כדור גם במשחק לחץ גבוה של יריבתה, לא נראה הרבה הרחקות סתמיות, אלא ניסיון אמיתי לבנות התקפה כבר מהחלק ההגנתי של המגרש. צריך להשלים שזאת תפיסתו של זיו, והיא לא תשתנה גם מול הקבוצות החזקות של הליגה. הסיכון כמובן הוא איבד כדור בחלק שלנו ויצירת מצב מסוכן ליריבה, כפי שאכן קרה מספר פעמים מול מכבי חיפה.

גם העונה נסתמך בעיקר על שחקנים צעירים ורעבים שמחפים על יכולתם הטכנית המוגבלת יחסית, בהתלהבות ולחימה עיקשת. כולנו תקווה שהשלמת הסגל עם שחקן הכנף "קפיטה" והחלוץ ההולנדי יאלה דוין יובילו ליצירת מצבי הבקעה וניצולם, כשזאת הייתה נקודת תורפה שלנו בעונות האחרונות ונקווה שהשנה נשתפר. אם אכן נצליח להגיע ליותר מצבים ולנצלם, הרי שצפויה לנו עונה רגועה ומהנה במרכז הטבלה.
בנושא אחר, דיון מעניין התפתח השבוע בין אוהדי הקבוצה בעקבות הופעתו של מישל דיין בפודקאסט הבגאז׳ – פוד חדש של אוהדים שמתמקד בעקר בענייני היציע. בעקבות הדברים עלה לדיון נושא היחס של קבוצתנו לתקשורת הארצית ובמיוחד לתקשורת המקומית הירושלמית. כידוע לכולם היחסים ביננו לבין רדיו ירושלים, המווה כלי מרכזי בתקשורת המקומית, מורכבים. רבים מאוהדינו מאמינים שתוכנית הרדיו הפופולרית לוקה ביחס לא הוגן ולא מפרגן להפועל. אין ספק שקברניטי הקבוצה מאמינים בכך, ולכן אנחנו נמנעים באופן קבוע בשנים האחרונות מלשתף פעולה עם התוכנית. קצרה היריעה מלתאר כיצד ומדוע הגענו למצב ולמסקנות על חוסר פירגון בסיסי, אבל גם אם נצא מהנחה שאנחנו צודקים, הגיע לטעמי הזמן לשנות את הגישה, שאינה תורמת לנו דבר. הגיע הזמן לפתוח דף חדש ונקי עם אנשי התוכנית. אסור לשכוח שישנם מעגלים שניים ושלישיים של אוהדים, שניזונים מתוכניות הרדיו המקומי ואלו בדיוק האוהדים שחסרים לנו ביציע. לא כולם חברי עמותה ולא כולם מקבלים עדכונים ישירים בדפי הפייס או מקשיבים לשני הפודים הפופולריים של האוהדים.
במצב הנוכחי, ולאחר שסאגת "אלעד עמדי" נפתרה בהתנצלות שלו ותרומת כסף לעמותה שלנו, הגיע הזמן לפתוח דף חדש ולחשוף את הקבוצה גם במחיר של ביקורת, כל זמן שהיא הוגנת וראויה.
אין לי ספק שכולם ירוויחו מהעניין, גם הרדיו שיחזור להיות רלוונטי לאוהדי הפועל וגם הקבוצה שתיחשף לכלל הקהל כראוי לקבוצה גדולה בליגת העל הישראלית.
במידה ונראה שהרדיו ממשיך להיות לא הוגן כלפינו, תמיד אפשר לחזור ולנתק יחסים, אך אני מאמין שלא נאלץ להגיע לכך. בימים אלו לקראת השנה חדשה ועונה מרתקת זה הזמן הנכון לחדש את התקשורת עם אנשי התוכנית ואני יחד עם אוהדים רבים אחרים מצפים ומקווים לכך.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יאללה הפועל

    לא לרדיו ירושלים!
    שימשיכו לקושש רייטינג בלהיכנס בנו.

    ועוד יותר לא למישל דיין. שחקן עבר שכבודו במקומו, אבל מתחילת הדרך הוא רק פועל לפי אינטרסים אישיים. רחוק מלהבין תהליכים ומשמעויות. אז היום פתאום לחבק אותו בגלל הערצת עבר ולשכוח בשביל האינטרסים שלו, נו באמת.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר