זיו אריה, אוהדי הפועל (צילום: אורן בן חקון)
זיו אריה, אוהדי הפועל (צילום: אורן בן חקון)

דעה | זלזול באוהדים

גם אם לא התכוון לכך, פעם נוספת זיו אריה פוגע באוהדי הקבוצה כשהוא מזלזל בצורה מופגנת במראיינת לאחר המשחק נגד בני סכנין. אין סיבה שנקבל התנהגות כזאת

פורסם בתאריך: 20.9.23 23:39

לא לפתיחה כזאת ציפינו ובטח שלא פיללנו. נקודה אחת מתשע אפשריות כשלפנינו מכבי נתניה, מכבי תל אביב, הפועל באר שבע ודרבי (חוץ) – בהחלט מעורר דאגה. יחד עם זאת, חייבים לזכור שאחרי הפתיחה הקשה, צפויים לנו משחקים קלים יותר ובסופו של דבר הכל מתאזן.
אין הרבה מה ללמוד מהמשחק החלש שלנו מול בני סכנין, למעט האמת הפשוטה והברורה, שאי אפשר לשחק ללא חלוץ. נקודת האור היחידה שלנו היתה כיבוש השער על ידי יילה דוין ההולנדי, חלוץ החיזוק הזר שמפאת כושר משחק, נכנס רק ל-30 הדקות האחרונות. יחד איתו בכושר מלא ויחד עם גיבוש הרכב יציב, אנחנו מקווים ומאמינים שנחזור לדרך המלך וזה יכול לקרות כבר במשחק הקרוב מול נתניה.

נקודה שהטרידה אותי ואוהדים רבים אחרים, היא ההתייחסות של זיו אריה לכתבת הקווים בראיון אחרי המשחק. אפשר בהחלט לקבל משחקים חלשים והפסדים מרגיזים, זה חלק בלתי נפרד מלהיות אוהד של הפועל ירושלים, ולא נראה שישתנה בעתיד הקרוב, יחד עם זאת – את הזלזול המופגן של זיו אריה בראיונות שלאחר המשחק אנחנו לא מוכנים וממש לא חייבים לקבל.
זיו חייב לזכור ולהפנים – הוא הפנים של הפועל ירושלים, הוא מייצג אותנו האוהדים ובעלי הבית, ולא את עצמו בלבד.
בהכירי את המאמן, אין לי ספק שלא הייתה שום כוונה לגמד את כתבת הקווים הצעירה, אך למי שלא מכיר בהחלט יכולה לעלות אסוציאציה של אדם שוביניסטי ומקטין, ואסור שכך יהיה במיוחד לא בהפועל ירושלים – קבוצה ששוויון מגדרי הוא אחד מערכיה.
אני שב ומדגיש – זאת בוודאות לא היתה כוונתו של זיו, אך כיוון שצפיתי בראיון עם הבת שלי, וזאת היתה הרגשתה, אסור לנו להתעלם וראוי שגם זיו יבין איך נראים ומצטיירים הדברים. כך או כך – הזלזול של זיו בראיונות אחרי משחקים הוא גם זלזול בנו האוהדים.
התסכול שלו מובן, והשאלות שהוא נשאל יכולות להכעיס, אבל זה חלק מהמשחק. לעומת רבים אחרים, אני אוהב את המקוריות של זיו בראיונות ואת היכולת שלו לחמוק מראיונות קלישאתיים ומשעממים ואני מחכה להם במיוחד אחרי נצחונות. מצד שני, עליו להיזהר שלא לחרוג בתגובותיו ולכבד את המראיינת או המראיין. במקרה והדבר גדול עליו ואין לו יכולת להתראיין בשיקול דעת הרי עלינו להרהר ולשקול להעלות את ליאור זדה במקומו גם אם הדבר כרוך בעונש מסוים.
חבל שמאמן טוב ויסודי כמו זיו אריה יזכר בעיקר לשלילה בגלל ראיונות חסרי חשיבות לאחר משחקים. מגיע לו שישפט ויוערך על פי הישגיו המקצועיים, וכולנו תקווה שימשיך לשמח אותנו בהישגים אלו בעתיד.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר