אוהדי בית"ר, אוהדי הפועל (צילומים: אורן בן חקון)
אוהדי בית"ר, אוהדי הפועל (צילומים: אורן בן חקון)

דעה | מפרידים בין המגרש לחיים האמיתיים

החשיבות של הדרבי הזה גדולה עבורנו לאור התוצאות הפחות טובות לאחרונה. מבחינת היציעים - האוהדים צריכים לזכור שכולנו עם אחד בסופו של דבר וחשוב שהדרבי יעבור בצורה חיובית

פורסם בתאריך: 1.2.24 14:55

מלחמת "חרבות ברזל" גרמה לכולנו מחשבות וסדר יום אחר מאשר תכננו. הדרבי הראשון של העונה, ששוחק כזכור ללא קהל, לא הורגש בקרב האוהדים עקב האסון והאבדות הגדולות, וההרגשה היתה של "עוד" משחק השלמה בליגה שנדחסה לאחר כחודשיים הפסקה.
עכשיו, אחרי שהליגה חזרה לתפקד בצורה מסוימת ואוהדים חזרו ליציעים, כשהליגה הגיעה למחצית הסיבוב השני – שוב אנחנו מארחים דרבי. הפועל, שמגיעה למשחק בהרכב חסר (פציעות מעומס, שחרורי שחקנים), קרובה מאוד לקו האדום, משמע שהיא חייבת ניצחון.
הרבה אדומים חוששים מהמשחק ביום ראשון, אבל חייבים להיות בטוחים בכל אחד משחקני הסגל אשר זמינים למשחק, שיעלו וייתנו את כל כולם ובעיקר שיודעים את חשיבות ניצחון הדרבי, במיוחד לאחר הפסד בסיבוב הראשון.

בדרבי הקודם, לפני פתיחת המשחק, נערך טקס מרגש שבו הוזכרו שמות הנופלים בקרב אוהדי בית"ר, ולאחר שסיים הכריז גם את שמות אוהדי הפועל אשר נפלו במלחמה הארורה הזאת. אני חייב לציין שמעשה זה ריגש את אוהדי הפועל, דבר אשר מראה שאפשר שתהיה יריבות ספורטיבית על המגרש ואילו ביציע ובוודאי ברחוב כולנו עם אחד.
אני זוכר בילדותי את משחקי הדרבי בימק"א אשר חציו מיציע העץ היה מאוכלס באוהדי בית"ר וחציו השני באוהדי הפועל. בזמן המשחק היינו מעודדים שרים ואף מקללים, ומדי פעם היתה נזרקת קלמנטינה או שאר פירות, ולאחר המשחק היינו יוצאים מהמגרש ללא חשש של אלימות וכדומה. דבר כזה חייב להיות גם היום.
בתוך התקופה שאנחנו חיים בה, נלחמים יחד כתף אל כתף בתוככי עזה, בטנקים ובנגמ"שים ששם מצוותים יחד אוהדי הפועל ירושלים עם אוהדי בית"ר, ונותנים את "נשמתם" אחד עבור השני, חייבים להביא את זה גם למשחק הדרבי הקרוב. בזמן המשחק נעודד ונשיר ונתפלל לניצחון, אבל לאחריו חייבים לצאת בביטחון שלא יאונה לאף אוהד או אוהדת פגע. לכן, אני פונה בבקשה לאחיי אוהדי בית"ר זכרו שכולנו עם אחד (גם אם הוא אוהד אדום, שמאלני וכו') ואת הביטויים "להרוג" "להשמיד" ו"לחסל" נשמור אותם לאוייב האמיתי שלנו החמאס ושותפיו.
אסיים בתפילה שנזכה לראות את כל החטופים בריאים בבית בקרוב ובפרט את חברנו ליציע הרש בן רייצ'ל.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר