שחקני הפועל ירושלים חוגגים את הניצחון מול הפועל תל אביב (צילום: דף הפייסבוק הרשמי הפועל ירושלים)
שחקני הפועל ירושלים חוגגים את הניצחון מול הפועל תל אביב (צילום: דף הפייסבוק הרשמי הפועל ירושלים)

דעה | עם רגל וחצי בים

אחרי תצוגת כדורגל נהדרת, ותודה ליוסי אבוקסיס על החולשה הבלתי מתפשרת של שחקניו, הפועל כבר יכולה כמעט לסמן וי על העונה הנוכחית ולהתחיל לתכנן את העונה הבאה. במחשבה שנייה - קודם תביאו את הדרבי, ואז נלך לים | טור דעה

פורסם בתאריך: 2.4.24 10:18

השתלשלות העניינים בשבת-ראשון פלוס ניסיון העבר הצורב באדום לא השאירו מקום לספק באשר לקטסטרופה הצפויה: זה התחיל בקארמה רעה, כשמכל שחקני ליגת העל, דווקא חביב הקהל האדום לשעבר – ג'ורדן בוטאקה, היה האיש שפתח את המאבק בתחתית עם שער ניצחון לזכות מ.ס אשדוד; אחר כך הגיעה היריבה העירונית השנואה, ומקבוצה שבקושי כבשה שער עד לפני כחודש, אפשר היה לחשוב שהמאמן הנוכחי שלה הרכיב את עצמו בהתקפה.

וכל זה על רקע סגירה בלתי רשמית של מאבק האליפות ומיקוד העניין בתחתית הבוערת, לצד המחשבה הבלתי נמנעת (כבר כמעט חודשיים) על כך שיוסי אבוקסיס והישבן המפורסם שלו יתיישרו מתישהו, וברור לגמרי מי תהיה שם כדי לראות את זה קורה בלייב.

ואז, ובכן, הגיע משחק מושלם של הפועל. פשוט תענוג צרוף. הרכב התקפי נהדר עם המטוסים אור רויזמן ואוהד אלמגור על הקווים, מתן חוזז, שאט אט מתרגל למקומו הטבעי באמצע, בנה את השער הראשון עם פעולת חילוץ מצוינת, ויילה דוין כחלוץ טבעי בשפיץ. שאפו גדול, מיסטר זיו אריה.

אז אלמגור פרץ את הסכר בשלב מוקדם עם שער בכורה בליגת העל בדמות חץ נהדר שהשאיר אפילו את אמיליוס זובאס פעור פה, אבל זה רק קצה הקרחון. בתקציר בן כ-6 וחצי דקות אין מקום לכמות ההצלות ההרואיות של נדב זמיר, שנעל הרמטית את השער בעזרתו האדיבה של עמית גלזר, במשחקו הטוב ביותר העונה עד שנפצע ונאלץ לנטוש. אגב זמיר, מרגש לא פחות מתצוגת השוערות היה לראות את האיש הראשון שניגש אליו כדי לחבק ולפרגן פלוס ריקוד ניצחון משותף – אדבאיו אדליי. לא מובן מאליו.

 

 

איינאו פרדה חזר להיות בעל הבית ודון סדריק, ששבר צום רק שעתיים לפני שריקת הפתיחה, לא הפסיק לרוץ כהרגלו ולתרום בשני צדי המגרש. עם קצת יותר דיוק בפעולה האחרונה, הפועל היתה יכולה לסגור עניין הרבה לפני ההפסקה. יחד עם זאת, אף אחד כבר לא מצפה למשחקים נטולי מתח מצדה, מה שהופך את הניצחונות האדומים למתוקים יותר.

רגע בלתי נשכח הגיע בדקת הסיום, כשעומר אגבדיש שרק הולך ומשתבח, יירט נהדר בראשו כדור ארוך של זובאס והפך אותו לבישול אלגנטי לקווין סוני – מה שקראתם. ייתכן שהכובש נדהם כל כך מהטיל ששיגר בנונשלאנט מחוץ לרחבה היישר לרשת, שמשום מה נמנע מלחגוג את שער הבכורה שלו בישראל בדרכים המקובלות. אגב, כמה מהלכי כדור זכורים לכם שכמעט גרמו לתגרה אלימה בין שוער (זובאס) לחלוץ (הישאם ליוס)? מביך מאוד מבחינת נציגת הפועל מתל אביב.

השריקה האחרונה הגדילה שוב את הפער מהקו האדום ל-9 נקודות, כשנותרו עוד 18 בקופה, עם תקווה כמוסה ואפילו ריאלית לסגור עניין ולהבטיח הישארות הרבה לפני מחזור הסיום. כמו כן, אחרי תצוגת הענק אמש, מומלץ לבקש מהמינהלת לשבץ משחקי הכרעה חשובים של הפועל ב-1 באפריל.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר