דון סדריק (צילום: ברני ארדוב, מחלקת המדיה הפועל ירושלים)
דון סדריק (צילום: ברני ארדוב, מחלקת המדיה הפועל ירושלים)

דעה | מחשבות לעתיד

לאחר שהקבוצה נשארה בליגה, היא יכולה לתכנן בשקט את העונה הבאה ולחפש שחקנים בעלי פוטנציאל עתידי שיוכלו להשתלב מקצועית ולהיות אופציית מכירה בדומה לדון סדריק

פורסם בתאריך: 18.4.24 12:38

חמישה מחזורים לסיום העונה, הפועל ירושלים הבטיחה סופית את הישארותה בליגה וכעת פנינו לבניית הקבוצה לעונה הבאה.
השבוע התבשרנו על עזיבתו של החלוץ הזר קווין סוני, שהוחתם רק בינואר האחרון. נראה שהמצב הביטחוני, יחד עם הבנה הדדית שהוא לא השחקן המתאים ביותר, גרמו לזירוז הפרידה בין הצדדים.
העובדה שאדבאיו אדליי וקאפיטה לא מרבים לשחק באחרונה, מלמדת, לטעמי, על המגמה המסתמנת – עזיבה שלהם את הפועל בסוף העונה, מה שאומר שככל הנראה יהיו לנו לפחות שלושה זרים חדשים בעונה הבאה.

לדעתי יש להתרכז במציאת שני זרים ברמה גבוהה ובכסף גדול, זאת במסגרת התקציב שיגדל בעונה הבאה. את הזר השישי יש להביא לקבוצת הנוער, כדי שיעזור לנוער לעלות סוף-סוף לליגת העל לנוער (במידה וזה לא יקרה השנה דרך הפלייאוף), כל זאת תוך כדי קידומו להיות שחקן משמעותי בבוגרים – "שיתנדנד" בין הבוגרים לנוער בהתאם לצרכים. תהליך דומה לזה שעבר דון סדריק, שהובא לנוער, אבל התברג יפה גם בבוגרים וכיום הוא שחקן חשוב במערך האדום.
המהלך הזה חשוב מסיבה נוספות – אסור לוותר על המענק שמתקרב לשני מיליון שקלים, אותו ניתן לקבל בתנאי שיש שישה זרים לבוגרים ולנוער ביחד, לכן כדאי לוותר על זר אחד בבוגרים, להשקיע את הכסף בשניים משמעותיים שיצטרפו לדון סדריק, ילה דוין ואלוז' יאו, שחתומים לעונה הבאה.
בנוסף, צירופו של שחקן נוער משמעותי תואם את האסטרטגיה של המועדון, ובמקרה של הצלחה נגזור קופון נאה במכירתו של שחקן צעיר לאחר שהתפתח תחת המעטפת המקצועית והניהולית שלנו. כך נהנה מכל העולמות.
בעניין אחר. השבוע יערכו בחירות לוועד ולשאר מוסדות העמותה שמפקחים על ניהול המועדון. מיעוט המועמדים עורר דאגה בקרב חברי העמותה לגבי העתיד. יש שראו בכך תעודת עניות והתעורר אצלם החשש שהמודל מיצה את עצמו. כמי שהיה שנים רבות בוועד אני דואג פחות, כל זמן שיש ארבעה אנשים ראויים שמכהנים בתפקיד – דיינו. הקבוצה בפועל מתנהלת, בהצלחה, על ידי בעלי התפקידים בשכר והוועד מתעסק בעיקר בענייני היציע, ובפיקוח שהאסטרטגיה העתידית נשמרת.
ארבעת חברי הוועד הם כולם אנשים ראויים, כאשר שלושה מהם – בראשות היו"ר הנוכחי יותם כרמון – הם חברי ועד חוזרים ובעלי ניסיון. נאחל להם הצלחה רבה העונה הקרובה שתהיה כתמיד מעניינת ומרתקת מכל הבחינות. הצלחתם הצלחתנו וזה הזמן להודות להם על תרומתם בעבר וכמובן בעתיד.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר