אוהדי בית"ר, אוהדי הפועל (צילומים: אורן בן חקון)
אוהדי בית"ר, אוהדי הפועל (צילומים: אורן בן חקון)

דעה | דרבי מנומנם

מקצועית, הדרבי ללא קובע לאף קבוצה דבר ומטבע הדברים מדובר במשחק פחות נוצץ, אבל עדיין היוקרה עומדת הפרק

פורסם בתאריך: 11.5.24 13:06

בשבת הקרובה ניפגש לדרבי שלישי ואחרון לעונה מול יריבתנו העירונית המושבעת.
זה הוא גם הדרבי בעל החשיבות הנמוכה ביותר, לאחר ששתי הקבוצות הבטיחו את הישארותן בליגה ולמשחק ישנה משמעות של יוקרה בלבד.
במקרה של ניצחון צהוב יתכן ובית"ר תצליח לסיים את העונה לפנינו ובכל מקרה אחר, נסיים לפניהם.
כך או כך, נראה שזה דרבי מנומנם משהו. עד לפני מספר שבועות נראה היה שייתכן ולמשחק תהיה חשיבות להישרדות של הצהובים בליגה, ומשחק כזה היה גם מושך הרבה יותר אוהדים משתי הקבוצות, אך ההתאוששות של בית"ר תחת ברק יצחקי, ביטלה את העניין עוד לפני המשחק עצמו.
בצד האדום יאלצו להסתפק הפעם בהכנסה קטנה הרבה יותר מהמצופה, אך בעקבות העונה הפיננסית המוצלחת שלנו, ההפרש הכספי לא באמת יפריע להכנות לעונה הבאה.

השבוע התבשרנו כי כנראה נאלץ להיפרד משחקן צעיר מוכשר נוסף – כארם זועבי. החלוץ הצעיר, הוחתם כנער כישרוני מאוד וככזה, מראש בחוזה עימו יש סעיף יציאה מוסכם לקבוצה בחו"ל. על פי הפרסומים השונים – נראה שיש לפחות קבוצה אחת שמוכנה לשלם את סעיף היציאה שעומד על כמיליון יורו, כך שלשחקן והוריו רק נותר להחליט לאן ללכת והאם לא עדיף לו להישאר לעוד עונה-שתיים בחממה של זיו אריה ושי אהרון, שהציע לו חוזה חדש (שגם בו סעיף יציאה).
באופן אישי, נראה לי שכארם שחקן מוכשר מאוד, אך עונה נוספת לפחות של השתפשפות אצלנו יכולה להועיל לו לעתיד. עד היום הצלחנו למכור שלושה שחקנים בסכומים משמעותיים. זהו הישג מרשים מאוד לקבוצה צעירה כמונו. ובינתיים, נראה שאנחנו המרוויחים מהעניין, כיוון שאף אחד מהשלושה שנמכרו, טרם פרץ והוכיח את עצמו בקבוצה גדולה יותר. גוני נאור שהיה הראשון להימכר, כנראה ישוחרר ממכבי חיפה ואולי אף ימצא דרכו חזרה אלינו. אחמד סלמן די מאכזב במכבי נתניה, וגולת הכותרת – ליאור קאסה המוכשר, לא הותיר שום חותם במדי הירוקים לאחר העברתו בינואר. עצתי לשחקנים הצעירים והמוכשרים שלנו היא לא למהר. תמיד תמצא בעתיד קבוצה גדולה וטובה לקלוט אותם, ולפעמים עדיף להישאר דג גדול בבריכה קטנה, עד שתגדל להיות כריש אמיתי ורק אז לעבור לים.
בדרך כלל שחקן מקבל רק הזדמנות אחת בחייו לעבור לקבוצה גדולה וכדאי מאוד שיהיה בטוח שהוא עושה זאת בזמן הנכון ביותר מבחינה מקצועית, על מנת שיוכל באמת להשתלב ולא יעבור לפני שהוא באמת מוכן. אני בטוח שזועבי ומשפחתו מודעים לכל הדברים ונקווה שיעשו את ההחלטה הנכונה להם ביותר. בכל מקרה נאחל להם בהצלחה.

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר