אוהדי בית"ר, אוהדי הפועל (צילומים: אורן בן חקון)
אוהדי בית"ר, אוהדי הפועל (צילומים: אורן בן חקון)

דעה | ליהנות מהדרבי

בית״ר נשארה בליגה באופן סופי ובשל כך היא מגיעה לגמרי משוחררת לדרבי הירושלמי. מנגד, הפועל גם לא מגיעה לחוצה, כך שאפשר לצפות לכדורגל פתוח ומהנה משתי הקבוצות

פורסם בתאריך: 11.5.24 13:11

הליגה מאחורינו, הדרבי לפנינו, עכשיו רק נשאר שהצעירים ישחקו, ואנחנו סוף סוף נהנה מדרבי ירושלמי שאפשר יהיה להתרפק עליו.
אחרי פסטיבל תקשורתי שהגיע מכיוון הפועל תל אביב ושלוחותיה בתקשורת, שחששו מ-״משחק השרוכים 2״, התייצבה בית״ר ירושלים למשחק נגד מ.ס אשדוד בידיעה שהיא צריכה נקודה לפחות כדי להישאר בליגה ועל הדרך גם להשתיק את "הנשמות הטובות".
בית"ר עשתה את שלה. בשקט-, עם תיקו מאופס כזה, על מי מנוחות, אבל אי אפשר להגיד שבית״ר התבטלה, ובטח לא פתחה רגליים. למעשה היא היתה טובה מאשדוד, ומדד השערים הצפויים שלה עמד על 0.88. ובכל זאת, תיקו שטוב לאשדוד, טוב לבית״ר, והכי חשוב, משחק שעבר בשלום מבחינה ספורטיבית ותקשורתית. כי רק זה מה שהיה חסר לבית״ר עכשיו. אפשר לנשום לרווחה.

בסיום עונה רבת תהפוכות, שהחלה עם ציפיות גדולות והמשיכה לטלטלה גדולה עם העזיבה של אבוקסיס, בית״ר נשארת בליגה. לבית״ר ירדה אבן מהלב, והיא מגיעה לגמרי משוחררת לדרבי הירושלמי. מצפה לה משחק לא פשוט נגד החבורה של זיו אריה, שגם היא לא לחוצה בכלל וכבר החלה בהכנות לעונה הבאה.
הבית״רים ניצחו רק 3 פעמים העונה בטדי, מה שהיה פעם מבצר והיום כבר מעורר תהיות אם לא מדובר בנאחס. 10 אלפים מנויים רוצים וראויים לראות יותר ניצחונות בית, זה כבר הפך בלתי נסבל לראות קבוצות יריבות חוגגות בטדי. הבנת הבעיה היא מחצית מהפתרון, ולכן שמחתי לראות שיצחקי דיבר על זה בגלוי והבטיח לשים על זה את הדגש, כדי להחזיר עטרה ליושנה, ואת ההרתעה לטדי.
יהיה מעניין לראות איזה הרכב יעלה יצחקי בדרבי. הייתי רוצה לראות את נהוראי דבוש וליאון מזרחי בהרכב, שחקני בית שהוכיחו שמגיעה להם הזדמנות בעונה הבאה, וצריך לרוץ איתם. דבוש חלוץ מהיר ומוכשר, שצריך לעשות קפיצת מדרגה כדי להפוך לשם חם באמת, וליאון מזרחי כבר הוכיח שהוא מגן מצוין עם יכולות התקפיות ומגוונות.
באשר ליצחקי – כל העיניים נשואות לאיש שהגיע לבית״ר ושינה אותה מקצה לקצה (בניגוד לתחזית של הרבה אנשים שאוכלים את הכובע). האם הוא יצליח לנצח גם דרבי, אחרי שנשאר בליגה והשיג בדרך ניצחון היסטורי על הפועל תל אביב? הוא לא יכול היה לחלום על סיום מתוק כזה.

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר