זאק הנקינס (צילום: הפועל ירושלים - האפליקציה הרשמית)
זאק הנקינס (צילום: הפועל ירושלים - האפליקציה הרשמית)

דעה | אולי תחזור?

בלי זאק הנקינס הפועל היא קבוצה שונה לגמרי בצבע ונפגעה לא מעט מכך. על פניו נראה שהוא לא יחזור העונה והאדומים יצטרכו להתמודד בלעדיו, אבל אולי יקרה איזה נס או הפוגה רשמית והוא יחזור לסוף העונה

פורסם בתאריך: 11.5.24 13:19

מלחמת 'חרבות ברזל' פגעה בהרבה קבוצות ישראליות, אבל נדמה שבהפועל היא פגעה בצורה הקשה מכולן, כשאצל האדומים יש שני סיפורים שפגעו משמעותית בקבוצה. הראשון, שכבר נכתב עליה בכל מקום, עזיבתו של המאמן אלכסנדר דז'יקיץ', שהשפיעה ועדיין משפיעה על האדומים. השני, עזיבתו של זאק הנקינס בתקופה האחרונה, שעננה מרחפת לגבי חזרתו לקבוצה, אם בכלל, בהמשך.
בעונת הקורונה, הגיע הנקינס למכבי ראשל"צ והדיח את האדומים בחצי גמר הפלייאוף תוך כדי שהוא עושה צחוק משומריו ומרסק את הפועל ללא תנאי. השנים חלפו וגנרל הסרבי הביא אותו לארנה. את העונה הראשונה שלו כולם בוודאי זוכרים, זו שהסתיימה בגביע המדינה ובהעפלה לגמר ה-BCL. הנקינס נבחר לסנטר הטוב בארץ ואחד הטובים במפעל האירופי, הפך לאחד האוהבים בקרב הקהל בזכות החיבור המיוחד שלו איתם, הוא ואישתו הופכים מיד ל"סלבים" ומתארחים במקומות שונים ומקבלים אירוח ביד רמה מיובל קורן, מנהל השיווק.

הציפיות בעונה הזו היו בשמיים, אבל המלחמה שיבשה הכל. דז'יקיץ', "האב הרוחני" של הנקינס עזב, אישתו של הסנטר עזבה גם היא והשחקן נראה כבוי וחסר אנרגיות לאורך כל העונה והיכולת ירדה בהתאם. מספר שבועות לפני "המתקפה האיראנית", אישתו של הנקינס, צד חשוב בסיפור, חזרה לארץ ובצורה לא מפתיעה, הנקינס חוזר לעצמו ורשם משחק גדול ברבע גמר הגביע והדיח במו ידיו את הפועל ת"א. אותה מתקפה איראנית שהדי הפיצוצים והאזעקות נשמעו היטב בירושלים הבריחו את הזוג הנקינס לקפריסין. תחילה, הם נסעו להתרעננות, אבל בהמשך הם החליטו לנסוע לארה"ב "עד יעבור זעם".
בינתיים, הרגיעה היחסית (אם ניתן לכנות משהו מהמצב בישראל רגוע), לא שכנעה את ההנקינסים וספק אם זאק יחזור העונה (ורק נזכיר שיש לו חוזה גם לעונה הבאה). בהפועל אומרים כי לא מדובר בסוף פסוק. במידה ותהיה הפוגה רשמית יותר, אולי זה יגרום לו לחזור, אולי לפיינל פור. כך או אחרת הפועל בלעדיו היא קבוצה שונה ומדובר בפגיעה מקצועית לא קטנה. למרות זאת, את הקו הקדמי מחזיקים כרגע ג'אקורי וויליאמס היעיל וההחתמה האחרונה אלכס טיוס.
את ההחתמה האחרונה שנותרה להפועל עד לדדליין הבלתי נגמר של צירוף זרים, ניצלה הפועל להביא גיבוי נוסף לעמדות הגארד, מתוך חשש לפציעה של אחד הגארדים המשמעותיים, ספידי סמית' או קאדין קארינגטון. לא ברור אם לייסי הוותיק ישחק בכלל במה שנשאר מהליגה, אבל ההחתמה שלו היא כנראה לא יותר מתעודת ביטוח.

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר