סובב ירושלים 2023 (צילומים: Sportphotography, כפיים)
סובב ירושלים 2023 (צילומים: Sportphotography, כפיים)

בסוף מאי – מרוץ האופנים סובב ירושלים חוגג עשור

אלפי רוכבים צפויים להשתתף ב-31.5 באירוע האופניים הגדול בישראל, שמתקיים זו השנה העשירית.  השנה יהיו 4 מסלולי רכיבה - 50 ק"מ, 30 ק"מ, 15 ק"מ ו-8 ק"מ, שיעברו דרך הנופים ההיסטוריים והמרהיבים של ירושלים

פורסם בתאריך: 15.5.24 10:51

אירוע האופניים הגדול בישראל – סובב ירושלים – חוזר והפעם במתכונת חגיגית יותר, לציון שנתו ה-10, וגדולה יותר – עם ארבעה מקצים (במקום 3 עד כה) שיוזנקו בשעות הבוקר המוקדמות של יום שישי, ה-31.5.2024.

בעיריית ירושלים מציינים כי מספר הרוכבים צפוי להכפיל את עצמו מהשנה שעברה – כ-6,000 (לעומת כ-3,000 ב-2023) – שיצאו כולם ממתחם התחנה.

אירוע האופניים, שהשנה מחליף את נותן החסות ל'עזריאלי', מתקיים ביוזמת עיריית ירושלים ובשיתוף משרד ירושלים ומסורת, הרשות לפיתוח ירושלים ומשרד התרבות והספורט. הצפי, כאמור, הוא לכ-6,000 רוכבים בכל הגילאים – החל מרוכבים מקצועיים דרך רוכבים חובבים ועד משפחות וילדים מירושלים ומרחבי הארץ כולה.

חולצת אירוע 'סובב ירושלים' תהיה השנה בצבע צהוב – הצבע של המאבק לשחרור החטופים והחטופות שנמצאים בשבי החמאס בעזה. בנוסף, יחולקו סרטים צהובים לקשירה על כידון האופניים.

ההרשמה, היא בתשלום, כשבעיריית ירושלים מציינים כי ישנה הנחה למשרתי מילואים ולמחזקי כרטיס ירושלמי.

האירוע השנה יהיה במתכונת קצת שונה – עם ארבעה מקצים, כשלראשונה מתווסף מסלול מקוצר למשפחות באורך 8 ק"מ. כלל המקצים יעברו דרך הנופים הקסומים ויוצאי הדופן של ירושלים ושל הטבע העוטף אותה, ויחשפו את הרוכבים גם לפארקים ולפינות החמד הייחודיות לעיר. מסלולי הרכיבה יעברו מסביב לעיר העתיקה, גן הלאומי עיר דוד, עמק צורים, הר הצופים, נחל צופים, פארק נחל שורק, פארק הארזים, הרי ירושלים, יער עמינדב, רכס לבן, מנהרת הגיחון ופארק המסילה.

 

 

לאורך מסלולי הרכיבה ובנקודת הסיום יעמדו לרשות הרוכבים נקודות התרעננות עם מים, צל ופינוקים נוספים. כמו כן, רכבי תיקון יסיירו לאורך המסלול ויסייעו בתקלות טכניות ובחילוץ.

וקצת פרטים טכניים:

חלוקת ערכות ההשתתפות לנרשמים תהיה ביום שלפני האירוע, ביום חמישי, 30.5, בקניון מלחה (עזריאלי ירושלים), ברחבת המשביר, בין השעות 16:00 ל-20:00 (ההרשמה, חשוב לציין, מראש). ערכת ההשתתפות כוללת חולצה רשמית של האירוע, מספר לאופניים ומגוון הטבות ופינוקים מנותני החסויות.

ההתכנסות ביום האירוע עצמו, שישי, 31.5, תהיה מהשעה 5:30 בבוקר במתחם התחנה.

המקצה ל-50 ק"מ יוזנק בשעה 6:15;
המקצה ל-30 ק"מ יוזנק בשעה 6:45;
המקצה ל-15 ק"מ יוזנק בשעה 7:30;
המקצה ל-8 ק"מ יוזנק בשעה 8:00.

"כ-6,000 רוכבים יחגגו עשור לסובב עזריאלי ירושלים, אירוע רכיבת האופניים הגדול בישראל", אומר בשמחה ראש העיר משה ליאון. "אני מזמין את תושבי העיר ומבקריה להצטרף למסע מרתק ומיוחד בבירת הספורט של ישראל".

מנכ"ל קניון מלחה/עזריאלי ירושלים, צביקה רוזנטל: "אנו נרגשים ומצפים לקחת חלק באירוע כה גדול של רכיבת האופניים הגדולה של ישראל שתתקיים בפעם העשירית בעיר ירושלים. קניון עזריאלי ירושלים ממשיך להתחדש עבור קהל לקוחותיו כל העת ולהביא למתחם את החנויות והמותגים המובילים, תוך בניית תמהיל רחב ומגוון של חנויות ואירועים שפונים לכל הגילאים".

 

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר