אדבאיו אדליי, זיו אריה (צילומים: אורן בן חקון)
אדבאיו אדליי, זיו אריה (צילומים: אורן בן חקון)

דעה | תודה אדבאיו, וסליחה על פרידה לא מוצלחת

רק זיו אריה יכול להרוס פרידה חגיגית מהשוער, כשמנע ממנו סטנדינג אוביישן לטובת חילוף לא מובן אחר. תודה אדבאיו על 6 שנים נהדרות. ותודה לך הפועל על עוד עונה מספקת בליגת העל | טור דעה

פורסם בתאריך: 19.5.24 18:45

הפיקים המרגשים בדרבי הכדורגל ובגמר גביע הכדורסל, בהחלט מאפשרים לקחת בקלות את ההפסד במחזור הסיום לאשדוד, שראויה למחמאות על פלייאוף תחתון ללא הפסד והישרדות הרואית בליגת העל.

מה שפחות אפשר לקבל הוא את הפרידה הלא מכובדת מאדבאיו אדליי. לאחר שהוציאו הודעה מוקדמת על כך שהוא צפוי להיכנס כמחליף להופעה אחרונה באדום, תוך אזכור הישגיו המרשימים במשך 6 העונות האחרונות מאז הצטרף לקבוצת הנוער, ולאחר שכבר לבש את אפודת השוער וניצב בסמוך לעמדת החילופים באזור הדקה ה-70, מצא לנכון מאמנו לעשות חילוף כפול – לשלוח למגרש דווקא את מקסים גרצ'קין ואור רויזמן, ולהשלים את מכסת החילופים מבלי לתת לו להרוויח את מחיאות הכפיים והדקות המגיעות לו בפעם האחרונה. חבל.

כל הכבוד לאדליי שלא לקח ללב, שמר על החיוך ונהנה ממקהלת האוהדים במחצית ובסיום, כשהונף על כתפיו של מחליפו כשוער הראשון בעונה הבאה, נדב זמיר. אפרופו זמיר, השוער ממשיך לצבור ביטחון והיה מנקודות האור במשחק, עם סדרת הצלות נפלאה שמנעה תוצאה בלתי נשכחת במשחק שרצוי היה לשכוח עוד בטרם שוחק.

מה עוד היה לנו? אקורד סיום נאה בדמות כדור חופשי מדויק של מתן חוזז, מנוע בדמות חמודי כנעאן, שעשה על כר הדשא ככל העולה על רוחו ונתן הרבה יותר מסיבה אחת טובה למכבי חיפה לצרף אותו לשורותיה בעונה הבאה, נוכחות של המאמן הלאומי הבא, רן בן שמעון, וכ-200 אמיצים פלוס אבוקה אדומה שהגיעו לומר תודה על עונה נפלאה באדום, חרף העובדה שמדובר במשחק חסר חשיבות.

 

 

איינאו פרדה ממשיך להתאושש מהפציעה בתקווה שנהנה ממנו בטורניר האולימפי בפריז, אוהד אלמגור נהנה משלט מרגש שקרא לו להעניק לאוהד מושבע את חולצת המשחק למזכרת, ואופק ביטון זכה מהמקהלה האדומה לקריאות 'תישאר, תישאר'. אם זה יקרה או לא, ימים יגידו.

לסיום, את תואר המצטיין במחזור האחרון לוקח ללא תחרות בני אטיאס, הכרוז הוותיק של הקבוצה המקומית, שהקפיד לברך את אוהדי הקבוצה האורחת עם חיתוך דיבור מענג, דיוק בשמות השחקנים ברהיטות ובמקצועיות, הזמנת הקהל להשתתף עמו בתרועה המשולשת לכובשים בנוסח 'כולם איתי עכשיו', ובנוסף הרעים בקולו בדיוק ברגעים הנכונים, העלה חיוך על פניהם של באי האצטדיון והזכיר לכולנו את השדר האגדי ניסים קיוויתי, עליו השלום. שאפו גדול בני, כיף להאזין.

ובאווירה אופטימית זו, מי ייתן וגם הרש גולדברג-פולין, שחרוט בליבם של אנשי הפועל ירושלים, יוכל ליהנות מכל הטוב הזה וישוב הביתה לשלום בהקדם. תודה לך הפועל, להתראות בעונה הבאה.

 

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר