זיו אריה, שחקני הפועל ירושלים חוגגים (צילומים: עמוס זבולון - הפועל ירושלים)
זיו אריה, שחקני הפועל ירושלים חוגגים (צילומים: עמוס זבולון - הפועל ירושלים)

דעה | אי של יציבות

זו עונה שהתחילה רע מאוד, אבל הסתיימה כמעט בפלייאוף העליון ונצחונות מדהימים במשחקי הדרבי. המערכת עשתה קפיצת מדרגה והוכיחה שיש מקום לקבוצת אוהדים בליגת העל. זה הזמן להודות לאנשי המועדון

פורסם בתאריך: 25.5.24 13:09

עונת 2023/24 הסתיימה לה, וניתן לטעון שזאת אחת העונות הטובות של הפועל ירושלים ב-50 האחרונות מאז זכינו בתואר המשמעותי היחידי בהיסטוריה הארוכה שלנו, אי שם בשנת 1973. היו לדעתי עונות מרגשות יותר, היו גם עונות מקצועיות טובות הרבה יותר, אבל עונה שהתחילה בשתי נקודות מ-27 אפשריות ומסתיימת בשני ניצחונות מדהימים בדרבי ומקום ראשון בפלייאוף התחתון, עוד לא היתה לנו.

זה נעשה בשקט וסבלנות, ללא זעזועים מיותרים שלבטח היו נעשים בקבוצות אחרות במצב דומה. הרבה מאוד שנים, ואולי אף פעם (מאז ה"פשע" שגרם לנו לאבד את האצטדיון הביתי שלנו בקטמון) לא היה לנו שקט נפשי והרגשה שהקבוצה בידיים טובות וצועדת למקומות נכונים בלי עסקנים פוליטיים שהקשר ביניהם לאהדת הקבוצה מפוקפק עד לא קיים.

 

הוכחנו לכולם, ובעיקר לעצמנו, שיש מקום לקבוצת אוהדים גם בליגה הבכירה בישראל ובהחלט ניפצנו את תקרת הזכוכית שרבים הציבו לנו. כל הנאמר הגיע משיתוף פעולה אפקטיבי עם אנשי עסקים שנתנו לנו גב ובטחון כלכלי שאין להם מחיר ואין להם תחליף. זה הזמן להודות שוב בשם האוהדים הקבוצה לשלושת הספונסרים הראשיים – לארי טננבורם , ג׳ואל גרינברג הוותיקים יותר, וכמובן אורי אלון – המצטרף האחרון שעזר לנו להשיג את קפיצת המדרגה האחרונה והגדולה מכולן. זאת גם הזדמנות נוספת להודות לחברי הוועד המנהל בראשותו של יותם כרמון, שמקדיש מזמנו עשרות שעות שבועיות בעזרתם הרבה של  טל בן עזרא הפעלתן, רפי יונה האנרגטי, שמייצג עד כמה האיחוד מוצלח וירון דוויק שפרש העונה לאחר עשר שנות התנדבות בהם כינויו היה "הבולדוזר" ובצדק. לא נשכח כמובן את אורי שרצקי המנכ"ל הוותיק, את המנהל המקצועי שי אהרון שסוגר כבר עונה עשירית. תעודת כבוד – לנו ולו.

וזיו אריה המאמן, שהופך לאט לאט לסמל, יחד עם ליאור זדה וגולן חרמון – שכבר מזמן נחשבים משלנו.

כמי שהיה ועודנו מעורב למעלה מעשור בקבוצה, אני חייב לציין את ההתקדמות העצומה שנעשתה על ידי כולם. אלו לא אותם אנשים חסרי ניסיון שהתחילו את המסע, אלא אנשי כדורגל והנהלה משופשפים ומנוסים מהשורה הראשונה של הכדורגל הישראלי ולא פחות. איתם נמצאים עוד אנשי מערכת מקצועית וניהולית רבים וטובים, ולכולם חלק בהצלחה הכמעט בלתי נתפסת שאנחנו חווים בשנים האחרונות.

אחרונים הם החשובים ביותר – תודה לקהל האדום שנמצא בכל מקום וכל מגרש ומוכיח שלא חייבים להיות קהל גדול בשביל להיות קהל דומיננטי ודוחף – בתקווה לראות את הרש גולדברג-פולין איתנו בקרוב.

זו היתה עונה משוגעת, מכל הבחינות שהסתיימה ועכשיו הזמן לסמוך על האנשים המיומנים שלנו ולהתחיל לבנות את העונה הבאה שגם לה יהיו את האתגרים והקשיים שלה שאמורה להביא גם היא רגעי נחת ושמחה שהקבוצה האדומה והאהובה יודעים לספק לנו. יאללה הפועל.

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר