ציון זקן, קפטן בית"ר נורדיה (צילום: ינון פוקס)
מאמין בסגל - זקן (צילום: ינון פוקס)

ציון זקן: "התפרקנו. זה לא צריך לקרות, אבל לומדים מכל דבר"

קפטן נורדיה מנסה להשאיר מאחור את התבוסה לנס ציונה (4:1). במחזור הקרוב: 'דרבי קבוצות אוהדים' מול יפו

פורסם בתאריך: 10.10.17 15:05

במאי 2014 היה עמית ברבש עוזרו של עופר טסלפפה, אז מאמן הפועל קטמון. שני מחזורים לסיום, ובעקבות הידרדרותה המקצועית של קטמון, החליף ברבש את טסלפפה בתפקידו, אך גם השינוי הזה לא צלח וקטמון ירדה לליגה א'.

ביום שישי האחרון התייצבו השניים זה מול זה: ברבש כמאמנה הראשי של בית"ר נורדיה, וטסלפפה כמאמנה של מובילת ליגה א' דרום, סקציה נס ציונה. קרב המוחות הזה, שהתקיים בלוד, הסתיים בניצחון גדול 1:4 של טסלפפה. בעקבות ההפסד – השני ברציפות יש לציין – צנחה נורדיה מהמקום הרביעי לשביעי, ולזכותה שבע נקודות בחמישה משחקים.

נס ציונה, שהולכת ומסתמנת כמי שתהיה גדולה על הליגה כולה, פתחה את המשחק בבליץ על שערו של אור בנימין, ובתוך 30 דקות עמדה התוצאה כבר על 3:0 לחובת נורדיה. "נכנסנו להלם מהפתיחה הזאת", שיתף שחקן של נורדיה השבוע. "כל הכבוד לנס ציונה, אבל התוצאה לא משקפת את ההבדלים בינינו".

הקפטן ציון זקן מוסיף: "פתחנו טוב את העונה. אחר כך הופתענו נגד מחנה יהודה במשחק חוץ לא קל, וכעת הגיע ההפסד לנס ציונה. התפרקנו. זה לא צריך לקרות לנו, אבל לומדים מכל דבר. יש לנו סגל טוב, אנחנו נצא מזה. נחזור למה שהיינו במשחקים הראשונים ונשאף לסיים כמה שיותר גבוה – הכול בעבודה קשה".

המאמן, עמית ברבש: "לא נעים לספוג רביעייה, אבל נעבוד על זה ונתקן. בשני המשחקים האחרונים קיבלנו ארבעה שערים מקרנות, מאותו המצב ולאותו מקום. ניתן את דעתנו ונפתור את זה. נס ציונה קבוצה טובה, עם חלק קדמי מצוין".
בדקה ה־36 נאלץ הבלם פרדי ציון לצאת מהמגרש בעקבות פציעה. בנורדיה מספרים שעלה לשחק פצוע בהחלטה משותפת בין השחקן למאמן. ברבש: "לוקח את האחריות עליי, אני הטעיתי את עצמי. פרדי לא היה צריך לשחק במשחק הזה. בעקבות כך החלטתי שהחל מהשבוע שחקן שלא יהיה כשיר לשחק, לא יהיה אפילו על הספסל. ישחק רק מי שכשיר".

עמית ברבש, מאמן בית"ר נורדיה (צילום: אורן בן־חקון)

עמית ברבש, מאמן בית"ר נורדיה (צילום: אורן בן־חקון)

הקשר אופיר עמרם חזר להרכב הפותח נגד נס ציונה, אחרי פציעה ארוכה של חודש וחצי. ברבש: "בשני המשחקים הקודמים התחלנו לשלב לאט-לאט את אופיר, וגם השבוע הוא היה אמור לשחק 60 דקות ולא 90, אבל בגלל ששני חילופים בוצעו בגלל פציעות, הוא שיחק משחק מלא. עד הדקה ה־70 היה לו כוח, וראינו שהוא יוכל לעזור לנו המון העונה".

בנורדיה שידרו השבוע עסקים כרגיל, ובשום מצב לא מדברים על לחץ או על שינויים. "המטרות שלנו נותרו בעינן", אומר ברבש. "אנחנו לא בלחץ. אני בטוח שבעתיד ניראה טוב יותר, אבל כרגע המטרה היא לאגור נקודות".

ביום שישי חוזרת נורדיה לשחק בטדי נגד מכבי קביליו יפו (14:00), ולראשונה בליגה א' ישחקו שתי קבוצות אוהדים אחת נגד השנייה. ברבש: "סוף סוף חוזרים לטדי, אחרי חמישה משחקי חוץ, לעיני הקהל שיגיע בהמוניו. זה יחזיר לנו את היתרון בליגה א'".

הקפטן זקן: "יש התרגשות גדולה בקרב השחקנים שלנו, במיוחד אלה שעדיין לא חוו את טדי. אנחנו מגיעים בכל הכוח לנצח את יפו, כי אנחנו אחרי שני הפסדים ורוצים להחזיר לקהל שלנו".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אבי ראש

    זו לא פעם ראשונה שיש דרבי קבוצות אוהדים. קטמון שיחקה נגד קביליו, כשנורדיה עוד לא היתה בתכנון.

  2. אמיר

    לראשונה בליגה א', ישחקו שתי קבוצות אוהדים אחת נגד השנייה. באמת? קטמון וקביליו יפו נפגשו שם לפני כמה וכמה שנים..

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר