ליאור זדה (צילום: ניר קידר)
ליאור זדה (צילום: ניר קידר)

יום שישי ה-13: קטמון הפסידה בחוץ, נורדיה הפסידה בבית

לאומית - קטמון הפסידה לאחי נצרת בתוצאה (2:1); ליגה א' דרום - בית"ר נורדיה אירחה בטדי את מכבי קביליו יפו וספגה הפסד (1:0); מנגד, ליגה א' צפון - הפועל עם ניצחון בכורה על טירה (0:1)

פורסם בתאריך: 13.10.17 18:19

הפועל קטמון. היום, שישי, 13.10, בשעה 16:00 פתחה קטמון במסגרת הליגה הלאומית את המפגש מול אחי נצרת, במשחק חוץ בעילוט. בסופו של המשחק קטמון הפסידה בתוצאה 2:1 לאחי נצרת.

האדומים פתחו בהרכב: ברק לוי' יוגב לרמן, נעם חפצדי, איציק כהן, ירון טסלר, קובי בן-חמו, ניסן דנון, ז'וליו סזאר, אילן רנקביץ׳' מיקו ממן, ג'ורג' אקפביו.

בדקה ה-30 הפועל עלתה ליתרון של 0:1 בזכות השער של אילן רנקביץ', אחרי בישול של מיקו ממן. בדקה ה-59 אחי נצרת משווה ל-1:1, ובדקה ה-74 היריבה עולה ליתרון 2:1 ושומרת על יציבות עד סוף המשחק.

 

אוהדי הפועל קטמון (צילום: מגד גוזני)

אוהדי הפועל קטמון (צילום: מגד גוזני)

***

בית"ר נורדיה. עוד לפני קטמון – בשעה 14:00 אירחה בית"ר נורדיה באצטדיון טדי את מכבי קביליו יפו במסגרת ליגה א' דרום. המשחק הסתיים בהפסד לנורדיה בתוצאה 1:0 מול היריבה.

נורדיה פתחה בהרכב הבא: בן אור, יונתן זדה, אוראל בניטח, ציון זקן, יניב פינק, מיקי רנדי, אביתר ברוכיאן, אופיר עמרם, עוז אריאן, טל ורסנו וירין הלל.

השער הראשון לזכות מכבי קביליו יפו נרשם בדקה ה-28. בדקה ה-40 בוצע חילוף בנורדיה – במקומו של טל ורסנו נכנס למגרש תומר כרמני. בדקה ה-60, שוב חילוף – שי ניסים נכנס במקומו של מיקי רנדי, ובדקה ה-70, חילוף אחרון – דביר ברוך במקומו של ירין הלל. כאמור, המשחק הסתיים בהפסד.

האוהדים מצפים למשחק למשחק הגביע שצפוי להתקיים בשלישי הקרוב, 17.10, מול הכח רמת גן.

 

***

הפועל בכדורגל. בשעה 15:00 נפתח בטירה משחקה של הפועל ירושלים בכדורגל מול מ.ס. טירה במסגרת ליגה א' צפון. המשחק הסתיים בניצחון בכורה בליגה של הפועל על טירה בתוצאה 0:1. כזכור, לפני שבועיים סיימה הקבוצה בתיקו, הרביעי שלה, נגד עירוני טבריה. הניצחון כיום מעלה את הפועל למקום ה-10 בטבלה.

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר