סטודיו Be1 (צילום: נתי סאקרה)
סטודיו Be1 (צילום: נתי סאקרה)

סטודיו Be1 לאימון פונקציונלי בירושלים: אתגר התזונה של רוני הלל

רוני הלל, שהחל לבלות בחדר כושר מגיל 16, פתח את סטודיו Be1 רק כדי להפוך את האימון גם לבילוי שלכם. עכשיו הוא מציע את "אתגר התזונה של רוני" שמלהיב את הקהל בעיקר בזכות העובדה שההשתתפות באתגר לא מחייבת אימונים או נוכחות פיזית במפגשים

פורסם בתאריך: 11.3.18 10:57

כבר יותר מ-20 שנים שרוני הלל, מאמן הכושר המוביל בירושלים, מכניס אתכם לכושר. אבל בשנתיים האחרונות הוא עושה את זה במשכנו החדש – סטודיו Be1. הסטודיו החדשני נמצא במתחם סינמה סיטי וכולל חדר סטודיו דינמי ותוסס, מעוצב להפליא בסגנון אורבני משוחרר (הגרפיטי על הקיר – הברקה). הצוות נותן יחס אישי ומקצועי לכל מתאמן והקצב מצויין עם מגוון שיעורים שמוצעים לקהל הרחב תוך שימוש במגוון של ציוד ואביזרים חדישים, מה שמבטיח אימון מגוון ומאתגר ואולי הכי חשוב – אימון שגורם לך ליהנות ולחכות בקוצר רוח לפעם הבאה.

בימים אלה הסטודיו התרחב וחלל חדש נוסף לו. בחלל החדש אשר מבטיח חוויית אימון נשית, יועברו אימונים כמו פילטיס, יוגה, מתיחות וכיו"ב. גם כאן הדגש יהיה על אימון בקבוצות קטנות, מקצועיות בלתי מתפשרת ויחס אישי. ואי אפשר שלא להזכיר את "אתגר התזונה של רוני" – תכנית התזונה הכ"כ מדוברת, אשר באה לעשות, כדבריו של רוני:  "ריסטארט למוח ולגוף". התכנית בנויה על העיקרון שהכל מתחיל ונגמר בראש וכל עניין הירידה במשקל הוא "תופעת לוואי" של שינוי החשיבה וההרגלים. משתתפי התכנית דיווחו על ירידה ממוצעת של 4-6 ק"ג בארבעה שבועות וחשוב מכך, הם שינו את החשיבה שלהם לגבי תזונה נכונה. ההשתתפות באתגר לא מחייבת אימונים או נוכחות פיזית במפגשים. הכל מלווה 24/7 בדף פייסבוק, ווטסאפ ושיחות אישיות ויש באתגר משתתפים מנס ציונה, תל אביב וכרמיאל.

סטודיו Be1 (צילום: נתי סאקרה)

סטודיו Be1 (צילום: נתי סאקרה)

רוני עוסק בספורט מאז ומתמיד, והקילומטראז' האדיר שצבר במשך כמעט 25 שנות קריירה, בהקמה, הדרכה וניהול מועדוני כושר, מאפשר לו להבין את הצרכים של הלקוחות שלו ולהתאים לכל לקוח ולקוח את ה"חליפת האימונים" הנכונה עבורו. הלל נחשב למומחה בשיקום ספורטאים מקצועיים לאחר פציעות, הודות לניסיון הגדול שרכש בתחום זה בתקופתו בבית״ר ירושלים. בין השחקנים הבולטים שאימן ניתן למצוא שמות כמו גל אלברמן, דן איבינדר, אבירם ברוכיאן, ברק יצחקי, אלי דסה, אבי ריקן אופיר קריאף ועוד רבים אחרים.

סטודיו Be1 (צילום: נתי סאקרה)

סטודיו Be1 (צילום: נתי סאקרה)

 

וזה מה שיש לו לומר על אימון פונקציונלי:

1. מדובר ב"דבר האמיתי" – אימון מאתגר, דינמי ומעניין המשלב כח, יציבה, שיווי משקל, קואורדינציה וסבולת לב ריאה, תוך שימוש במגוון רחב מאד של אביזרים.

2. באימון הזה אנו דואגים להפעיל מספר קבוצות שרירים במקביל, מה שתורם להוצאה אנרגתית גבוהה במיוחד.

3. האימון מתאים לכולם, ללא קשר לרמת הכושר הנוכחי שלהם

4. והכי חשוב, מדובר באימון שיגרום לך להינות מספורט!

אז קדימה, הגיע הזמן להיכנס לכושר. ניפגש בסטודיו be1!

סטודיו be1 לאימון פונקציונאלי

טלפון: 02-9414777  054-2504250

לפייסבוק סטודיו be1


כתבה שיווקית


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר