ישראל זגורי, קשר בית"ר ירושלים (צילום: אורן בן חקון)
ישראל זגורי, קשר בית"ר ירושלים (צילום: אורן בן חקון)

בית"ר ירושלים: זגורי אימפריה?

פורסם בתאריך: 2.2.17 12:57

ביום ראשון האחרון חגג ישראל זגורי יום הולדת 27. בני המשפחה הכינו חגיגה גדולה לילד, שרק לפני שבועיים חתם בבית"ר ירושלים, הקבוצה שאותה הם אוהדים מילדות.

"בהצלחה ישראל ומזל טוב ליום הולדתך", כתב לו האח הגדול מוטי, "ובעזרת השם תביא לנו את גביע המדינה הביתה". אל הברכה הזו צורפה גם מתנה – גביע עם סמל בית"ר עליו, הגביע שאותו חולמים בני המשפחה לחגוג בסיום העונה.

השבועיים האחרונים של זגורי, כפי שלבטח כבר הבנתם, פשוט חלומיים. המעבר לבית"ר והגשמת החלום עבור המשפחה היו רק הספתח. במשחקו הראשון בצהוב-שחור הוא הבקיע שער בכורה, שבוע לאחר מכן הוא היה שותף לניצחון הענק של בית"ר נגד בני סכנין בגביע והיד, כך מקווים הן במשפחה והן בבית וגן, עוד נטויה.

זגורי, כך מספרים השבוע מקורביו, נחוש להמשיך בדרך הזו. נחוש להמשיך ולהגשים חלומות והוא יודע שהדרך לשם רצופה בעבודה קשה. "ישראל מרגיש טוב בבית"ר", אומר השבוע אחד מחבריו, "הוא מרגיש שהוא נמצא בבית הטבעי שלו. הוא גם יודע שהוא צריך להמשיך לעבוד קשה, כי בכדורגל זוכרים רק את המשחק האחרון".

וזגורי באמת מרגיש בבית. ההתאקלמות שלו בבית וגן היתה מהירה וטובה. "כולם קיבלו את ישראל יפה", מציין אחד משחקני בית"ר. "מהרגע הראשון חיבקנו אותו כמו שצריך. אפשר לראות שממש טוב לו וכיף לו בבית"ר".

שחקן שני מוסיף ואומר כי "ישראל רצה מאוד להגיע לבית"ר. זו הגשמת חלום עבורו והוא חיכה לרגע הזה. הוא ויתר על הרבה כסף כדי להיות בקבוצה, כי ממה שהבנתי, החוזה שהציעו לו בהפועל היה גבוה יותר".

בכלל, כפי שניתן לשים לב, בבית וגן מפרגנים מאוד לרכש החדש. "ישראל הוא באמת בית"ר מבטן ומלידה", אומר גורם במועדון. "אמנם היו לא מעט שחקנים שטענו בעבר שהם אהדו את הקבוצה בילדות, אבל אצלו זה אמיתי. אנחנו מכירים את המשפחה שלו מהיציעים כבר הרבה שנים. אפשר גם לראות את החיבור הטבעי שלו אל הקבוצה ואל המועדון, וגם את העובדה שהוא מכיר את כל השירים של האוהדים".

פרט לחיבור למועדון, זגורי גם השתלב מצוין מקצועית, כפי שמעיד שחקן בבית"ר: "ההגעה של ישראל זגורי ושל חן עזרא תרמה לנו מאוד מבחינה התקפית. ההגעה שלהם נותנת לנו עוד כלים התקפיים והיא פותחת הרבה מאוד אופציות".

אחרי כל הפרגון וההערכה, חובת ההוכחה כעת היא על זגורי. אחת המטרות הגדולות שהוא שם לעצמו, כך מספרים מקורביו, הוא להביא תואר לבית"ר. וזה יכול לקרות כבר השנה.

התואר האחרון של בית"ר, כידוע, היה אי שם בעונת 2008/09, אז זכתה הקבוצה בגביע השביעי בתולדותיה. מאז הקבוצה לא הצליחה להעפיל אפילו לשלב חצי הגמר של המפעל.

"החלום הגדול של ישראל זה להביא תואר לבית"ר", אומר אחד מחבריו הקרובים, "בתואר האחרון של בית"ר, כשהוא היה בחור צעיר, הוא השתתף בחגיגות של הקבוצה ביחד עם האחים שלו וזה מעיד על הכל".

ביום שלישי, כשבית"ר תשחק נגד הפועל קרית שמונה במשחק הראשון מבין שתיים ברבע גמר גביע המדינה, זגורי ובית"ר יכולים לעשות צעד נוסף לעבר הגשמת החלום.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר