הפועל נבון, נערים א' של הפועל כדורגל, ילדים ג' של בית"ר (צילומים: בית"ר ירושלים, הפועל 'בנק יהב' ירושלים, מחלקת הנוער של הפועל ירושלים)
הפועל נבון, נערים א' של הפועל כדורגל, ילדים ג' של בית"ר (צילומים: בית"ר ירושלים, הפועל 'בנק יהב' ירושלים, מחלקת הנוער של הפועל ירושלים)

קבוצות הנוער הירושלמיות, והשבוע – דרבי בנערים א', נערים של הפועל כדורסל וילדים של בית"ר

נערים א' של הפועל בכדורגל עם שני משחקי דרבי רצופים, נערים א' של הפועל בכדורסל מסתכלים למעלה, וילדים ג' של בית"ר במגמת התייצבות

פורסם בתאריך: 6.12.18 10:57

פינת הנוער השבועית תציג, כמו בשבוע שעבר, שילוב בין כדורסל לכדורגל: הכירו את את הנערים של הפועל בכדורגל, שניצחו את בית"ר בדרבי וממתינים לדרבי נוסף – הפעם נגד נורדיה; הנערים של הפועל בכדורסל, שנמצאים במקום השלישי בליגה; ואת ילדים ג' של בית"ר, שפתחו רע את העונה, אבל יודעים שיש הרבה מקום לאופטימיות.

מחלקת הנוער של הפועל ירושלים (צילום: מחלקת הנוער של הפועל ירושלים)

נערים א' צו פיוס של הפועל ירושלים (צילום: מחלקת הנוער של הפועל ירושלים)



דרבי הנערים של הפועל בכדורגל

בדרבי הכדורגל של נערים א' 'צו פיוס', לעיני כ-150 צופים, שהתקיים ביום חמישי שעבר במגרש הסינטטי בהר חומה, גברה הפועל על בית"ר 0:1, משער שהובקע בדקה 48 על ידי מאי מזרחי, בנו של שוער העבר מוטי מזרחי, שכבש בנגיחה לאחר בישול של הקפטן עדן חפצדי. היה זה ניצחונה השלישי ברציפות של הפועל, שעלתה בעקבותיו למקום השישי עם 16 נקודות מתשעה משחקים. בית"ר, יש לציין, מקום אחד למעלה עם 18 נקודות.

מאי מזרחי (צילום: מחלקת הנוער של הפועל ירושלים)

מאי מזרחי (צילום: מחלקת הנוער של הפועל ירושלים)

"זה ניצחון ראשון שלי כמאמן בדרבי, וזה היה מרגש מאוד", אומר המאמן מתן פרנסיס ל"ספורט כל העיר". "גם השחקנים התרגשו מאוד לפני המשחק. לשמחתי, המשקולות ירדו להם מהר מאוד מהרגליים והם נכנסו למשחק. מאי מזרחי, כובש השער, היה מגן שמאלי והשנה עשיתי לו הסבה לכנף. עד עכשיו הוא עושה את העבודה על הצד הטוב ביותר, וכבר כבש ארבעה שערים. שחקן נוסף שארצה לציין הוא רותם בראשי, קשר אמצע, שחילץ וחילק המון כדורים. גם הבלם, מאור אליהו, הניע כדור בצורה מסודרת, החזיק בכדור כשהיה צריך, עצר התקפות של בית"ר ושיחק מצוין כמו כולם, באמת".

עדן חפצדי (צילום: מחלקת הנוער של הפועל ירושלים)

עדן חפצדי (צילום: מחלקת הנוער של הפועל ירושלים)

בשבוע הבא מצפה לחניכיו של פרנסיס דרבי נוסף, הפעם נגד אגודת ספורט נורדיה ירושלים 'צו פיוס', ועבורו אישית מדובר בדרבי 'על מלא'. פרנסיס: "באתי מנורדיה, הקמתי שם את מחלקת הנוער. השנה הקבוצה השתדרגה, עשתה שינוי חיובי והם נמצאים במקום השני, מעל בית"ר. זה דרבי קשה יותר מהדרבי נגד בית"ר. יהיה מעניין".


הפועל נבון (צילום: הפועל 'בנק יהב' ירושלים)

הפועל נבון (צילום: הפועל 'בנק יהב' ירושלים)

נערים א' של הפועל כדורסל חזק בצמרת

קבוצת נערים א' של הפועל נבון ירושלים בכדורסל היא קבוצה חדשה לחלוטין, שהורכבה בקיץ האחרון על ידי דור סירקוביץ', מאמן הקבוצה. למרות זאת, הקבוצה ניצבת במקום השלישי בטבלת נערים א' סל מחוז לאומית דרום.

יואב קליין (צילום: הפועל 'בנק יהב' ירושלים)

יואב קליין (צילום: הפועל 'בנק יהב' ירושלים)

סירקוביץ' בחר לפתוח את דבריו בסיפור הטראגי שמאחורי השם 'נבון', שנוסף לקבוצה: "אנחנו קרויים כך על שם ליאור נבון ז"ל מגבעת זאב, שחקנה של הקבוצה שנהרג ביוני 2011 בתאונת אופנוע, והוא בן 16 שנים בלבד. אנחנו בקשר רצוף עם משפחתו של ליאור, וההורים מגיעים למשחקים שלנו".

המאמן מוסיף ומדבר גם בניית הקבוצה ואומר: "הנערים באו משש קבוצות שונות. ממש הרכבתי פאזל, וזה היה אתגר גדול בשבילי. אנחנו עורכים שישה אימונים בשבוע, מתאמנים במכללת 'אורט' בגבעת רם וברנה קאסן, ומשחקי הבית שלנו מתקיימים רק במכללת 'אורט'. בשבועיים הקרובים יש לנו לו"ז מטורף: רבע גמר גביע המדינה ביום ראשון נגד הפועל גלבוע בעין חרוד, אחר כך ברביעי הבא בליגה נגד הפועל ברנר בחוץ, וב-19.12 נגד הפועל אבי חולון בבית. אלו משחקים קריטיים שיקבעו איך העונה הזאת תיראה. אני רוצה לציין חמישה שחקנים: יואב שטרית, רכז מאוד מוכשר; דניאל קרני, היחיד בקבוצה שהוא בן 15, שנה פחות מכולם; הלל ארזי, קלעי שלוש מצוין; אילון ששון, גארד-פורוורד שמזכיר את ליאור אליהו; והקפטן שלנו, יהל וולני, שמשחק בעמדות הפנים. יש כאן בהחלט עתודה חזקה, שתוכל להשתלב בעתיד בבוגרים, בתנאי שיעבדו קשה. עם תמיכה ואמונה הם יגיעו לשם".

יואב שטרית (צילום: הפועל 'בנק יהב' ירושלים)

יואב שטרית (צילום: הפועל 'בנק יהב' ירושלים)

"העבודה במחלקת הנוער של הפועל נעשית בצורה הכי מקצועית", מוסיף סירקוביץ'. "כשחקן עבר בהפועל, אני רואה את ההבדל בין אז להיום. מנכ"ל המחלקה והמנהל המקצועי, דניאל ששר, נותן תשומת לב לכל מאמן, מרצה בפנינו, מעביר תכנים. משקיע בנו, והוא בעצמו דמות. אנחנו עובדים עם העוזר של עודד קטש, יונתן אלון, ומצטרפים לאימוני הבוגרים. חוץ מכדורסל מתקיים מעקב צמוד אחרי היכולות של השחקנים בבית הספר. משמעת ולימודים מבחינתי הם הבסיס להצלחה".


בית"ר ירושלים (צילום: ילדים ג' של בית"ר)

ילדים ג' של בית"ר (צילום: בית"ר ירושלים)

 

 

תקווה בילדים ג' של בית"ר

קבוצת ילדים ג' במחלקת הנוער של בית"ר, שעברה כבר חמישה מחזורי ליגה, השיגה עד כה ניצחון אחד וצברה ארבעה הפסדים, מה שלא מונע ממאמנה של הקבוצה, תומר מסיקה (30), שנמצא כבר שמונה שנים במועדון, להסתכל לעתיד בתקווה גדולה.

ינון כדורי (צילום: בית''ר ירושלים)

ינון כדורי (צילום: בית"ר ירושלים)

"אני צופה לילדים האלה עתיד מזהיר", אומר מסיקה. "מדובר בשחקנים מאוד כישרוניים שאני בטוח שרק ילכו יתפתחו ויתקדמו, ויהיו חלק מקבוצה מצוינת בעתיד. זו הפעם הראשונה שבה קבוצת ילדים של בית"ר משחקת במחוז מרכז. עד עכשיו קבוצות הילדים שלנו שיחקו במחוז דן, שנחשב קל יותר מקצועית. מדובר בחבורה של ילדים טובים שלומדים בכיתה ו'. למרות גילם הצעיר הם מאוד רוצים להצליח, מאוד מגובשים, וכל זה למרות שההתחלה לא הייתה קלה. בתחילת העונה עדיין הייתי בשלב ה'ניסויים', וכעת יש כבר כיוון".

מיכאל וקנין (צילום: בית"ר ירושלים)

מסיקה מסמן מספר שחקנים בולטים: "אני רוצה לציין את השוער שלנו, הראל מעוז, שוער חדש שהגיע מגבעת זאב; את ליאור זוזוט, שהוא בלם מצוין; בכנף נמצא ינון כדורי, ילד מוכשר מאוד; בקישור אציין את יונתן סורקין, קשר מחונן, את רום זקן, שעתידו לפניו, את מיכאל וקנין, שחקן חדש שממש הגיע מהבית, את שגיא צברי, שחקן פיזי וטכני מאוד, ואת שי שמם, שחקן בעל יכולות גבוהות מאוד באחד על אחד. הקבוצה מתאמנת שלוש פעמים בשבוע בבית וגן, גם בדשא הרגיל וגם בסינטטי. הילדים מבינים היטב מהי המשמעות בלבישת החולצה של בית"ר עם סמל המנורה. אנחנו מעודדים אותם לחתור למקצוענות כל הזמן, לתת את הכול, לעבוד קשה ולהתקדם. מאז שהגיע משה חוגג הוא שם לעצמו למטרה לקדם את מחלקת הנוער, ואנחנו מרגישים את זה. אנחנו עומדים בפני עידן חדש לגמרי".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר