נוער לאומית הפועל ירושלים יובל, נערים ב' צו פיוס, נוער הפועל קטמון לאומית דרום (צילומים: באדיבות הפועל בנק יהב ירושלים, באדיבות ביתר ירושלים, באדיבות הפועל קטמון ירושלים)
נוער לאומית הפועל ירושלים יובל, נערים ב' צו פיוס, נוער הפועל קטמון לאומית דרום (צילומים: באדיבות הפועל בנק יהב ירושלים, באדיבות ביתר ירושלים, באדיבות הפועל קטמון ירושלים)

קבוצות הנוער הירושלמיות, והשבוע: מבט אופטימי לעתיד

נערים ב' ונוער בכדורגל, נוער בכדורסל; בית"ר, קטמון והפועל - כולם התחילו קצת חלש, ולאט לאט הגבירו, בדרך להצלחה

פורסם בתאריך: 3.1.19 13:48

פינת הנוער השבועית מציגה שלושה סיפורים של אמונה חזקה – אחד מהם כבר מראה תוצאות בשטח: נערים ב' של בית"ר ירושלים נמצאים בתחתית, אך בטוחים שזהו רק מצב זמני; נוער הפועל קטמון כבר מזמן מסתכל רק למעלה, ומסתער על עוד מאבק עלייה; ונוער הפועל (יובל) ירושלים בכדורסל נמצא למטה, אך מתקדם צעד ועוד צעד אל מקומו הראוי, בליגה לא פשוטה.

בית"ר ירושלים 1 נערים ב' צו פיוס, דן 1

נערים ב' צו פיוס (צילום: באדיבות ביתר ירושלים)

נערים ב' צו פיוס (צילום: באדיבות ביתר ירושלים)

קבוצת נערים 1 צו פיוס של בית"ר, המשחקת במחוז דן 1, נמצאת לעת עתה – בתום 11 מחזורים – בתחתית הטבלה, אבל בקבוצה אופטימיים מאוד ומצהירים שמדובר במצב זמני. יש לציין כי הקבוצה הוקמה פחות מחודש וחצי לפני פתיחת הליגה.

את הקבוצה מאמנים שניים: עדן מלכה, בנו של שחקן העבר האגדי סמי מלכה, כיום מאמן נערים ב' של בית"ר, ומיכאל גוליאן שנמצא זו השנה הראשונה במועדון.

עדי יפה (צילום: )

עדי יפה (צילום: באדיבות בית"ר ירושלים)

גוליאן: "מדובר בקבוצה חדשה, ומרבית הילדים לא שיחקו בשנה שעברה בשום קבוצה מקצועית. בודדים הגיעו מהפועל ירושלים ומנורדיה. יש לנו 27 נערים בסגל, ביניהם כאלה שכרטיס השחקן שלהם עדיין לא הגיע – אבל הם מתאמנים איתנו. השוער שלנו הוא איתי חכים; לחילופין אנחנו פותחים גם עם עידן ניסני. הבלמים שלנו הם נחום לוי, שחקן מאוד פיזי, ודיויד לוין שבא מאירלנד, קשר אחורי שהוסט לעמדת הבלם. המגינים שלנו הם עידו חיימוב, מגן ימני ושמאלי וקשר, שחקן כלבו; עדי יפה, מגן שמאלי חכם וזריז; מלך השערים שלנו הוא רוני פקר, פליימייקר שבשנה שעברה שיחק בנורדיה. בכנף משחק בצלאל פינטו, שחקן מאוד מהיר, שהגיע מביה"ס לכדורגל של בית"ר עם הקשר האחורי, יהודה לופס. שניהם מהחזקים בהרכב. שחקן כנף נוסף שלנו הוא ידידיה כהן, שבכל משחק ובכל אימון נותן 100 אחוז.

אז נכון, ספגנו הרבה, אבל אני בטוח שלאט-לאט גם ההגנה תתגבש ולדעתי סיבוב הבא ייראה שונה לגמרי מבחינתנו".


נוער הפועל קטמון לאומית דרום

נוער הפועל קטמון לאומית דרום (צילום: באדיבות הפועל קטמון ירושלים)

נוער הפועל קטמון לאומית דרום (צילום: באדיבות הפועל קטמון ירושלים)

בשבת הביסה נוער הפועל קטמון מהליגה הלאומית במחוז דרום 0:4 בחוץ את הפועל מחנה יהודה, והם במקום החמישי עם חמישה ניצחונות רצופים, מרחק נקודה בודדת מהמקום השני. כל מי שמכיר את מאמנה של הקבוצה, חיים בן דוד (בנדה), יודע שמבחינתו זה היה רק עניין של זמן.

הנוער, שבעונה שעברה החמיץ את העלייה לליגת העל לאחר הפסדים במבחנים במפגש הכפול נגד הפועל חדרה, מסמן כעת את דרכו לשם פעם נוספת.

עומר אגבדיש (צילום: באדיבות הפועל קטמון ירושלים)

עומר אגבדיש (צילום: באדיבות הפועל קטמון ירושלים)

בנדה: "אם אתה עובד נכון לאורך זמן, היתרון האיכותי צץ החוצה. קטמון זה מועדון שנותן שקט: לא נכנסים לפניקה כשפחות הולך, ולא יוצאים במחולות כשמחברים כמה ניצחונות. יש דרך, יש כישרונות, אנחנו רוצים להצליח ולהגיע כמה שיותר רחוק.

יאיר בן נעים (צילום: באדיבות הפועל קטמון ירושלים)

יאיר בן נעים (צילום: באדיבות הפועל קטמון ירושלים)

צריך לזכור ששבעה-שמונה שחקנים שלנו לא נמצאים איתנו באימונים לאורך השבוע כי הם נמצאים עם הבוגרים, ואנחנו מתאחדים איתם באימונים של ימי שישי: גוני נאור, עומר אגבדיש, אדליי אדבאיו, עמרי רגב, אדיס צ'קול, מוחמד פריג' שכרגע פצוע ואווקה אשטה. אנחנו עם סגל מדולל, אבל זה בסדר: אנחנו מסתדרים ומגיעים יותר לשחקנים שבמצב אחר הייתי משתמש בהם פחות. בהתחלה זה היה קשה, היום אנחנו רצים עם זה כמודל. אני מקבל את השחקנים שחוזרים מהבוגרים בכושר טוב.

הקבוצה מוכשרת מאוד, ובסגל הרחב אנחנו מוצאים תחליפים ראויים לאלה שנמצאים עם הבוגרים. אני מדבר על הבלם יאיר בן נאים, הקשר מידן כהן, החלוץ מתן שוורץ והמגן השמאלי שחר ברק. אנחנו גם מעלים שחקנים מנערים א': נועם מלמוד הבלם, איינאו פרדה הקשר, ואיתי זדה, האחיין של מאמן הבוגרים ליאור זדה. יש כאן חשיבה גם לעתיד, עם אלה שיחליפו את מי שנחשב חריג גיל השנה, ובשנה הבאה כבר לא יוכל לשחק בנוער. אנחנו עובדים נכון, מטפחים גם את דור העתיד של הנוער וגם את הדור הבא בבוגרים, ובהחלט מתחילים לראות את התוצאות".

 

נוער לאומית הפועל ירושלים יובל (כדורסל)

נוער לאומית הפועל ירושלים יובל (צילום: באדיבות הפועל בנק יהב ירושלים)

נוער לאומית הפועל ירושלים יובל (צילום: באדיבות הפועל בנק יהב ירושלים)

קבוצת נוער הפועל ירושלים יובל מהליגה הלאומית במחוז דרום מנציחה את שמם של שני חיילים שנשאו את אותו שם, יובל הראל. שניהם היו ירושלמים, ושניהם נפלו במלחמת לבנון הראשונה, בהפרש של יומיים אחד מהשני.

הקבוצה נמצאת אומנם בתחתית הטבלה, אבל הכוונה של מאמנה, שי אולארצ'יק, היא להמשיך ולהתקדם במעלה הטבלה, אבל חשוב מכך – לשפר את היכולות האישיות של השחקנים הצעירים. אולארצ'יק, שמאמן כבר עשר שנים בהפועל, עשה זאת כמעט בכל הקבוצות: ילדים לאומית, נערים לאומית ונוער לאומית. כך הוא צבר ניסיון רב עם הקבוצות הצעירות. בקבוצה הנוכחית שלו הוא מזהה פוטנציאל גדול, ובעיקר מחויבות רבה אצל השחקנים הצעירים.

"השנה הליגה הלאומית לנוער קשה מאוד, לטעמי", הוא אומר. "משחקות בה קבוצות מצוינות כמו מכבי ראשל"צ, הפועל ב"ש והפועל ת"א אוסישקין. יש חמישה עשר שחקנים בקבוצה, אחלה חבר'ה, שלומדים בכיתות י"א ו-י"ב. יש לנו גם חריג גיל שנמצא לפני גיוס. החבר'ה עובדים קשה מאוד, מתאמצים, מחויבים מאוד וחשים זיקה גדולה לקבוצה. הם רוצים להמשיך להשתפר, ויש אינטראקציה טובה בינם לבין עצמם, וביני לבינם. למרות שהם לא כל כך מצליחים בליגה כרגע, זה לא משפיע לרעה על השחקנים והאווירה טובה. כולם מבינים שזה תהליך, ושלוקח זמן להתחבר, כי לרובם זו שנה ראשונה יחד. שמות השחקנים בסגל: אור כהן, רון ברוש, ליאור רונן, עדן שרביט, איתי נחמד, אלון ידין, יובל כורך, מתן שינדלר, נדב ברנע, ניתאי שרגא, אלנד יור, עידו מור, בועז קניג, גלעד שגב ובניה יושעי. אני משוכנע שהסגל הזה יצעיד את הקבוצה קדימה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר