נערים א' של בית"ר, נערים ג' של נורדיה, ילדים ב' של קטמון (צילומים: באדיבות בית"ר ירושלים, באדיבות בית"ר נורדיה, באדיבות הפועל קטמון ירושלים)
נערים א' של בית"ר, נערים ג' של נורדיה, ילדים ב' של קטמון (צילומים: באדיבות בית"ר ירושלים, באדיבות בית"ר נורדיה, באדיבות הפועל קטמון ירושלים)

קבוצות הנוער הירושלמיות, והשבוע – נערים וילדים בפורמה מרשימה

נערים א' של בית"ר במקום השלישי, עם שישה משחקים ללא הפסד; נערים ג' של נורדיה בסטטוס דומה; וילדים ב' של קטמון עם חמישה ניצחונות רצופים

פורסם בתאריך: 24.1.19 11:35

בגילאים הצעירים, כך חשוב תמיד לזכור, התוצאה היא לא הדבר החשוב ביותר – אלא הדרך. אך אין יפה יותר מלראות קבוצות שמציגות גם דרך וגם תוצאות: נערים א' של בית"ר ירושלים נחשבים להבטחה גדולה שצפויה להתממש כבר בשנה הבאה, בליגת העל לנוער; נערים ג' של בית"ר נורדיה נמצאים גם הם בצמרת הגבוהה, בליגה לא קלה; וילדים ב' של הפועל קטמון – ובכן, המאמן שלהם נשבע שלא ראה מעולם קבוצה מוכשרת יותר.


נערים א' של בית"ר (צילום: באדיבות בית"ר ירושלים)

נערי בית"ר דורסים את הליגה

קבוצת נערים א' של בית"ר ירושלים אורן דורסת את ליגת העל: בששת המשחקים האחרונים היא סיימה בתיקו אחד ורשמה חמישה ניצחונות – ארבעה בליגה ואחד נוסף בגביע. הקבוצה, שאותה מדריך המאמן הוותיק יואב תבריזי, כבשה עד כה 44 שערים ב-16 מחזורים וביא במקום השלישי בליגה.

יואב תבריזי (צילום: באדיבות בית"ר ירושלים)

יואב תבריזי (צילום: באדיבות בית"ר ירושלים)

אם שואלים את תבריזי לפשר הכישרון המתפרץ בקבוצתו, הוא כהרגלו מצטנע וממשיך לדבוק במטרה הרשמית של כל מחלקת נוער: להשביח דור איכותי עבור הקבוצה הבוגרת. "אני חושב שההצלחה הכי גדולה שלנו השנה היא שחמישה שחקנים שלנו עברו להתאמן ולשחק עם קבוצת הנוער: אביאל זרגרי, ליאון מזרחי, רז ברוכיאן, זיד קונבר ונסים חאיכ השוער. זרגרי וברוכיאן גם זומנו לטורניר האחרון של נבחרת הנערים של ישראל. אם החמישה האלה היו איתי מתחילת השנה, היינו כבר לוקחים אליפות לדעתי. מה זה אומר? שיש לנו מחליפים ראויים, שמוכיחים שיש לנו שנתון נהדר. אנחנו באים לשחק כדורגל איכותי בכל מגרש".

נסים חאיק (צילום: באדיבות בית"ר ירושלים)

נסים חאיק (צילום: באדיבות בית"ר ירושלים)

סער אלמוזנינו מבית"ר (צילום: באדיבות בית"ר ירושלים)

סער אלמוזנינו מבית"ר (צילום: באדיבות בית"ר ירושלים)

תבריזי ממשיך ומפרט: "השוער הוא קים זיבת, שהועלה מנערים ב'; הבלמים שלנו הם סער אלמוזנינו וטל אוחיון, שלצערי לפני חודש פרק את הכתף ומושבת. ממלא את מקומו נאור לוריא; בקישור השמאלי מירון טל; החלק החזק שלנו הוא החלק ההתקפי: זיד קונבר הוא מלך השערים, ולצידו רוי דוגה, חלוץ מוכשר מאוד. בעידן משה חוגג ההשקעה מורגשת מאוד, מה שמקל עלינו להגיע להישגים: המגרש וחדר הכושר שופצו, הציוד חדש, הותקנו מצלמות במגרשי האימונים, אנחנו נעזרים באנליסטים. אין ספק שכל הדברים האלה תורמים לאיכות של השחקנים ומקלים את העבודה של המאמן. יש התמקדות גדולה בקבוצת נערים א' שלנו, כי כולם מבינים שמדובר בשנתון מיוחד".


נערים ג' של נורדיה (צילום: באדיבות בית"ר נורדיה)

נערים ג' של נורדיה (צילום: באדיבות בית"ר נורדיה)

נערי נורדיה תפסו מקום בצמרת

אחרי 15 מחזורים, סיבוב ראשון מלא ומשחק אחד בתוך הסיבוב השני, קבוצת נערים ג' 'צו פיוס' של בית"ר נורדיה היא קבוצה מאומנת, טובה, מלוכדת, שנמצאת בצמרת מחוז דן 1, אבל מה שבעיקר חשוב למאמנה, לי-אור קן-דרור, הוא שהשחקנים הצעירים בעיקר מחונכים.

בתחילת השבוע שעבר, שלח קן-דרור להורי הנערים הודעת וואטסאפ בזו הלשון: "מעבר לטיפוח השחקנים בכדורגל, אנחנו שמים דגש על ערכים. הובא לידיעתי כי לאחר סיום הלימודים, איתי בר זכאי (קשר הקבוצה, נ"ג) וחבר נוסף הבחינו באישה מבוגרת שסוחבת שקיות רבות של קניות. השניים לא היססו וסחבו לה את השקיות עד לביתה ורק אחר כך המשיכו לדרכם. זהו מעשה מבורך ומרגש ולשם אנחנו שואפים כחברה. על כן איתי קיבל בתחילת האימון גביע".

עופר גלוברמן, איתי בר זכאי וליאם בן דוד מנורדיה ()

עופר גלוברמן, איתי בר זכאי וליאם בן דוד מנורדיה (צילום: באדיבות בית"ר נורדיה)

בשיחה עם "כל העיר" מספר קן-דרור: "חשוב לי שהם יהיו בני אדם ערכיים. השחקנים יודעים שהם מחויבים להראות לי את התעודות שלהם, ואם יש בעיות בלימודים אנחנו מפסיקים לאותו ילד את האימונים, נותנים משקל מלא ללימודים ורק לאחר מכן חוזרים לכדורגל".

"מבחינה מקצועית", ממשיך המאמן, "אנחנו נמצאים במומנטום מצוין עם חמישה ניצחונות ותיקו אחד. נמשיך לעבוד עם השחקנים על טכניקה ויסודות, והתקווה הכי גדולה היא שנצליח להוציא שחקן או שניים לבוגרים. אני מרוצה מאוד מהחבר'ה. אנחנו 26 שחקנים בסגל, ובקבוצה משחקים יחד נער ארמני, נער מוסלמי, נערים דתיים ונערים חילוניים. השילוב עובד בצורה מצוינת. הבלמים שלנו הם דודי מורלי, מלך השערים עם תשעה כיבושים, ואיתי שביט; ליאם בן דוד, המגן השמאלי, הוא הקפטן; המגן הימני – עופר גלוברמן; קשרים אחוריים – אורי בן סימנטוב, עילאי סאקלר, איתי בר זכאי ודולב בן עמי; גיא גולדמן חלוץ, ולצידו ליאל אליהו וליאם פוקס. יש כמובן שחקני סגל טובים נוספים. כל מי שנכנס לוקח את ההזדמנות שקיבל בשתי ידיים".


ילדים ב' של קטמון (צילום: באדיבות הפועל קטמון ירושלים)

ילדים ב' של קטמון (צילום: באדיבות הפועל קטמון ירושלים)


 

 

ילדי קטמון בשמינית גמר הגביע

את קבוצת ילדים ב' של הפועל קטמון מאמנים מנהל החטיבה הצעירה במחלקת הנוער במועדון גדי כרמלי, המאמן יוחאי כהן ועוזר המאמן נועם בוכריס.

בשבת לפני שבועיים רשמה הקבוצה הישג מצוין, כשגברה במסגרת גביע המדינה 2:4 במגרש שבמישור אדומים על ילדי הפועל חדרה מצמרת מחוז השרון, והעפילה לראשונה לשלב שמינית הגמר.

עומרי עוליאל, ירין עזרא ויואב לביא מקטמון (צילום: באדיבות הפועל קטמון ירושלים)

עומרי עוליאל, ירין עזרא ויואב לביא מקטמון (צילום: באדיבות הפועל קטמון ירושלים)

"הסוד שלנו הוא עבודה קשה וכישרונות גדולים – גם אינדיבידואליים וגם קבוצתיים", אומר המאמן כהן. "כולם חבר'ה טובים, אין ילד אחד שהוא יוצא דופן. כולם משקיעים ורואים תוצאות".

כרמלי מוסיף ומציין כי "זאת הקבוצה שמשחקת הכי יפה במדינת ישראל, ולדעתי הקבוצה הכי מוכשרת שאימנתי אי פעם. אלו ילדים טובים, מחונכים, מוכשרים בטירוף, אינטליגנטיים, ואומרים לנו את זה המאמנים של הקבוצות שנגדן אנחנו משחקים מדי שבוע. בליגה אנחנו במקום לא טוב, בגלל שעברנו השנה לשחק בליגת מרכז, ליגה שמשחקים בה כדורגל מאוד אגרסיבי ונוקשה. עם זאת, אנחנו במגמת שיפור וניצחנו בכל חמשת המשחקים האחרונים, כולל הניצחון בגביע. עברנו 13 משחקים. המשחק האחרון היה בשבת שעברה נגד הפועל ר"ג, וניצחנו 1:6 בהרכב הזה: שוער – לאו שוואבל; מגן ימני – עמית רפאלי; מגן שמאלי – לידור כחילה; בלם – ירין עזרא; קשרים אחוריים – מור סעדו ודמיאן ברק; קשרים קדמיים – ענבר שולמן ואבישי צוריאל; קשר ימני – יואב לביא; קשר שמאלי – אריאל בן דוד; חלוץ – עמרי אוליאל".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר