נערות ב' של מ.ל.ה.ש ירושלים (צילום: באדיבות מ.ל.ה.ש ירושלים)
נערות ב' של מ.ל.ה.ש ירושלים (צילום: באדיבות מ.ל.ה.ש ירושלים)

מחלקות הנוער הירושלמיות, והפעם – נערות ב' מ.ל.ה.ש ירושלים

נערות ב' של מ.ל.ה.ש (משחקות למען השלום), שמודרכות על ידי רבקה רוס, מפתחות את היכולת על הגמרש לצד פיתוח היכולות האישיות שיהפכו אותן למנהיגות ופורצות דרך

פורסם בתאריך: 21.2.19 10:28

כשמסתכלים בראייה רוחבית על כלל מחלקות הנוער בכל הקבוצות, מילדים ועד נוער, אי אפשר שלא להתרשם מהעבודה היפה שעושים שם המאמנים, ומההתפתחות המרשימה של השחקנים והשחקניות. הפעם תתמקד פינת מחלקות הנוער של "כל העיר" בנערים ב' של הפועל קטמון, שאולי תספקו לכם תמונה רוחבית שיש בה המון מקום לגאווה, עם עתיד מזהיר.



כחודש לאחר שסיפרנו בגאווה ובהתרשמות על קבוצת הילדות של מ.ל.ה.ש (משחקות למען השלום) ירושלים, נספר לכם השבוע על נערות ב' של מ.ל.ה.ש ירושלים, המשחקת במחוז דרום, וגם היא קבוצה מעורבת של שחקניות יהודיות וערביות.

"השחקניות מגיעות מכל רחבי ירושלים", אומרת בגאווה המאמנת רבקה רוס. "יש לי שחקניות שלומדת באולפנה ושחקניות שלומדות בתוך הכפרים שלהן, אך מיותר לציין שזה לא מהווה מכשול עבורן, להפך: הן חברות טובות מאוד מחוץ למגרש. המטרה שלנו כמועדון הוא לא רק לפתח את הנערות כשחקניות כדורסל, אלא לפתח אותן כנערות צעירות שיהיו בעתיד הלא רחוק מנהיגות ופורצות דרך, ולא חשוב באיזה תחום. הן חוות משהו מיוחד ושונה, שילווה אותן להמון שנים. יש לנו תוכנית מנהיגות שבה הנערות מתנדבות ועוברות הכשרות מיוחדת לפיתוח יכולתן האישית. אני מאוד גאה בשחקניות ובעיקר בדרך שלהן. אנחנו, כאגודה, עובדים קשה מאוד להעלאת המודעות לכדורסל בקרב ילדות ונערות, ואני מקווה שבשנים הקרובות נוכל להגיע לכמה שיותר בנות בירושלים שיצטרפו לפרויקט המדהים שלנו".

הדר מור יוסף, קרני ארוטשאס, תמר גרינבויים, סירין מחארמה (צילום: באדיבות מ.ל.ה.ש ירושלים)

רוס מספרת גם על מה שקורה במגרש עצמו: "הקבוצה ממוקמת במקום השלישי בליגה ומראה שיפור מדהים מתחילת השנה. נוסף על כך, לקראת הסיבוב האחרון בליגה התחזקנו בשתי שחקניות משמעותיות ולכן אני צופָה סיבוב אחרון שבסופו נתמקם במקום השני לפחות. הנערות נהנות מתנאים מדהימים ומתאמנות כמעט מידי יום. יש בקבוצה שחקניות מוכשרות מאוד, שאם ימשיכו לעבוד קשה יצליחו להגיע לרמות הגבוהות של הכדורסל הישראלי. אני אומנם המאמנת שלהן, אבל בנפש אני עדיין שחקנית, חיה את המשחק, מכירה ומודעת לכל מה ששחקניות בגילן מרגישות ורוצות".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר