ילדים ג' של נורדיה (צילום: באדיבות בית"ר נורדיה)
ילדים ג' של נורדיה (צילום: באדיבות בית"ר נורדיה)

מחלקות הנוער הירושלמיות, והפעם – ילדים ג' של נורדיה

ילדים ג' של בית"ר נורדיה, שכבת הגיל הצעירה ביותר במחלקת הנוער של המועדון, מדריך המאמן הצעיר חיים פרץ

פורסם בתאריך: 21.2.19 12:19

כשמסתכלים בראייה רוחבית על כלל מחלקות הנוער בכל הקבוצות, מילדים ועד נוער, אי אפשר שלא להתרשם מהעבודה היפה שעושים שם המאמנים, ומההתפתחות המרשימה של השחקנים והשחקניות. הפעם תתמקד פינת מחלקות הנוער של "כל העיר" בילדים ג' של בית"ר נורדיה, שאולי תספקו לכם תמונה רוחבית שיש בה המון מקום לגאווה, עם עתיד מזהיר.

את שכבת הגיל הצעירה ביותר של בית"ר נורדיה מאיישים ילדי קבוצת ילדים ג', ילידי 2007/8, המשחקים במחוז דן2. מאמן הקבוצה הוא חיים פרץ, בשנתו הראשונה כמאמן כדורגל.



"הקבוצה נבנתה השנה ממש מאפס. אני אישית איתם חודשיים בלבד, אחרי שנקראתי להחליף את המאמן הקודם, לי-אור קן-דרור, שהחל בתהליך ואז נקרא להחליף את אלירן ממן בנערים ג'", מציין פרץ. "אנחנו נמצאים במחזור השני של הסיבוב השני, וממוקמים במקום התשיעי בטבלה. כיאה לקבוצה חדשה אנחנו נראים ממשחק למשחק טוב הרבה יותר, ועוד נשתפר. מדובר בילדים צעירים, אבל מאוד רעבים, עם אש בעיניים, שבאים לאטרף כל משחק ומתיישרים לפי הקו שלי. המטרה העיקרית שלי כמאמן, כמובן, היא ללמד אותם ערכים, לחנך אותם להיות בני אדם לפני הכדורגל וגם תלמידים טובים. אנחנו קבוצת 'צו פיוס' שלא משחקת בשבת, אבל רוב השחקנים חילונים. יש לי שחקן דתי בשם אביחי יחיא בכנף שמאל, ושני שחקנים מהמגזר, מידן דחלה וסואעד עמרו, שניהם חלוצים. יש לי שלושה שוערים, אליה יעקובי, אליה כהן וינאי לוי. יש לי כמה קשרים ברמה גבוהה מאוד שכבר בשלב הזה אני מנבא להם עתיד בכדורגל: עידו קוקה, ישי גרימי ומאור חן. נווה סייג הוא בלם מצוין, רוי ברינה הוא בלם נוסף ומשמעותי מאוד במערך".

ילדים ג' של נורדיה (צילום: באדיבות בית"ר נורדיה)

ילדים ג' של נורדיה (צילום: באדיבות בית"ר נורדיה)

פרץ מספר גם על התנאים מסביב ועל המעורבות של ההורים: יש לנו מאמן שוערים במחלקה, גיא עמיאל, שמגיע פעם בשבוע. ההורים מלווים את הקבוצה בעיקר במשחקים, דואגים להסעות על חשבונם. אני רוצה לציין גם את המנהל המסור שלנו, כפיר סייג, שבלעדיו הקבוצה היתה נראית אחרת. כשאני מסתכל על הילדים שמתרוצצים על הדשא אני מרגיש שיש עתיד לנורדיה כמועדון, וכאן מגיעה מילה טובה למנו דהן, המנהל המקצועי של המחלקה, שעוזר לי מאוד בשנה הראשונה שלי כמאמן. הוא מכוון אותי ודואג באופן אישי לקבוצה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר