איתי שכטר חוגג עוד כיבוש (צילום: אורן בן חקון)
איתי שכטר חוגג עוד כיבוש (צילום: אורן בן חקון)

בית"ר ירושלים: "איתי שכטר בכושר מדהים"

בבית וגן מחמיאים לחלוץ, שכבש צמד במשחק הגביע נגד קרית שמונה. "כשהוא בכושר טוב כמו עכשיו אנחנו יוצאים נשכרים. הוא חשוב מאוד לקבוצה"

פורסם בתאריך: 9.2.17 16:18

שנת 2017 הולכת ומסתמנת כשנה של איתי שכטר, שאם ימשיך ביכולת שהוא מפגין מאז תחילת חודש ינואר זו תהיה השנה הטובה בקריירה שלו.

שמונה שערים בשמונה משחקים כבש שכטר בחודש וחצי האחרונים, השניים האחרונים שבהם במשחק נגד הפועל קרית שמונה ברבע גמר גביע המדינה, כשרק במשחק אחד מתוך השמונה (נגד הפועל חיפה) הוא מסיים ללא שערים. וזה לא רק השערים, אלא גם הבישולים, הרצון הגדול ושמחת החיים שחזרה אליו.

למעשה, בחודש וחצי הללו שכטר סוחב את בית"ר על הגב. הוא אחראי ישיר או עקיף כמעט לכל הגולים שכבשה הקבוצה, כשהנתון הכי משמעותי אולי הוא שבשמונת המשחקים הללו רשמה בית"ר מאזן של חמישה ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו. וואו.

"איתי בכושר מדהים, אי אפשר לעצור אותו", מחמיא שחקן בבית"ר, "כשהוא בכושר טוב כמו עכשיו אנחנו יוצאים נשכרים. אנחנו משחקים טוב בחודשיים האחרונים, מגיעים ליותר הזדמנויות וזה מקרין גם על איתי, שעושה את הכל בדיוק כמו שצריך".

שחקן שני מוסיף ומחמיא לחלוץ ואומר "איתי שואב המון כוח מהקהל. הוא בכושר פשוט מצוין ומשמח מאוד שזה בא לידי ביטוי במספרים ובהגעה שלו למצבים. צריך להחמיא גם לאוהדים שלנו, יש להם חשיבות עצומה בהצלחה האחרונה של הקבוצה ובכך ששחקנים מביאים את עצמם לידי ביטוי".

כאמור, ביום שלישי האחרון היה שכטר האחראי על שני השערים שכבשה בית"ר במשחק הראשון מבין שניים ברבע גמר הגביע. השערים הללו שמים את בית"ר בעמדה מצוינת להעפלה לחצי גמר הגביע לקראת משחק הגומלין בקרית שמונה ב־1 במרץ.

 

"אנחנו עם רגל וחצי בחצי הגמר", מציין שחקן בקבוצה. "אמנם לא יהיה לנו קל במשחק הגומלין בקרית שמונה, אך יתרון של 0:2 הוא יתרון מאוד משמעותי עבורנו. אני מחכה ומשתוקק שנגיע לחצי הגמר בסמי עופר עם הקהל המדהים שלנו. אנחנו מאוד רוצים לחגוג השנה גביע עם הקהל".

פרט לשכטר, האיש של המשחק בפער עצום, במוקד העניינים עמד גם שרון מימר, המאמן הטרי של בית"ר, שלא היה יכול לחלום על בכורה חלומית מזו.

אחת ההחלטות הראשונות שלקח המאמן, בשיתוף כמובן עם הבעלים אלי טביב ועם הצוות המנהל (כך לדברי מימר עצמו), היתה הצבתו של אנוטאן קונט הצרפתי בהרכב, זאת למרות שהוא לא שיחק בחודשיים האחרונים. ההחלטה הזו כמעט ועלתה לבית"ר ביוקר, כשטעות של קונט בדקה החמישית כמעט ועלתה לקבוצה בשער חובה מראשו של אחמד עאבד, שהחמיץ.

"בעשר הדקות הראשונות לא היינו במשחק", מודה שחקן בבית"ר, "איבדנו הרבה כדורים ולא היינו בפוקוס. אבל אחר כך השתחררנו, מרכז השדה עבד מצוין, הגענו להרבה מצבים ויכולנו לכבוש גם שלושה וארבעה שערים. אבל אנחנו מסתפקים גם בשניים, ואסור לשכוח שלקראת סיום בוריס הציל אותנו פעמיים מספיגה, כך שבסך הכל יצאנו בדיוק איך שהיינו צריכים לצאת מהמשחק הזה".

"שיחקנו ברוב שלבי המשחק טוב מאוד", מוסיף שחקן שני. "אני לא חושב שזה המשחק הכי טוב שלנו העונה, כי גם נגד בני סכנין שיחקנו מעולה, גם נגד מכבי חיפה בסמי עופר והיו עוד משחקים יותר טובים. אבל זה לא משנה בכלל, הדבר החשוב הוא שאנחנו במומנטום טוב ואני מקווה שנמשיך כך".

שחקן שלישי מתייחס לחילופי המאמנים וטוען כי "יכול להיות שההתלהבות היתה אפקט של מאמן חדש, אבל גם יכול להיות שזה פשוט בגלל הגביע וההבנה שאין דרך חזרה. כולנו הבנו את החשיבות של המשחק ואני שמח שעשינו את קרית שמונה פחות טובים ובעיקר שניצחנו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר