נערים א' בית"ר נורדיה (צילום: באדיבות בית"ר נורדיה)
נערים א' בית"ר נורדיה (צילום: באדיבות בית"ר נורדיה)

קבוצות הנוער הירושלמיות – והפעם: נערים א' של בית"ר נורדיה

קבוצת נערים א' צו פיוס של בית"ר נורדיה, שאותה מאמן גילי גור, מציגה אחוזי הצלחה נהדרים

פורסם בתאריך: 14.3.19 10:37

קבוצת נערים א' צו פיוס של בית"ר נורדיה רושמת השנה הצלחה ענקית. הקבוצה נמצאת במקום השני במחוז השפלה, ורק לפני שלושה שבועות איבדה את המקום הראשון, לאחר הפסד חוץ 3:1 להפועל בארי אשכול – הפסד שקטע רצף של 16 משחקים ללא הפסד, שמהם ניצחה הקבוצה 15.



יונתן בראשי (צילום: באדיבות בית"ר נורדיה)

יונתן בראשי (צילום: באדיבות בית"ר נורדיה)

על ההישג המרשים הזה חתום, לצד השחקנים, המאמן המצליח גילי גור, קפטן נורדיה בעבר. "ברור שאי אפשר לנצח לעד. הפסדנו אחרי רצף ענק, והשחקנים התבאסו כמובן", מציין גור. "שבוע אחרי ההפסד התמודדנו מול הפועל תל אביב במסגרת שמינית גמר הגביע, הפסדנו 3:0 והודחנו – אבל בכל זאת, מדובר בהפועל תל אביב מליגת העל, ויש הבדלי רמות. אנחנו כמובן מכוונים למקום הראשון, שם נמצאת מ.כ. מכבי אשדוד. נמשיך לעשות את העבודה שלנו ונמתין למעידה שלהם".

יצחק קלה (צילום: באדיבות בית"ר נורדיה)

יצחק קלה (צילום: באדיבות בית"ר נורדיה)

גור מוסיף גם מבט אל העתיד ואומר: "בשנה הבאה החבר'ה הטובים האלה שלנו, הופכים להיות קבוצת הנוער החדשה שנורדיה תפתח. יש עתיד, יש לנו קבוצת נערים א' חזקה שעשתה התקדמות באמת מדהימה, וכיף לראות את התהליך. אני נהנה מכל רגע איתם. אני רוצה להזכיר את יונתן בראשי, בלם ושחקן מוכשר מאוד; את לידור כהן, שכבש שני שערים בליגה ושניים בגביע; את מאור קלה שכבש שבעה שערים; את יצחק קלה, הכישרוני בכנף; את עידן קירמה, בכנף ימין; ואת השוער שלנו, נחום ארגה, שפעם בשבוע מתאמן עם הקבוצה הבוגרת".

"חוץ מכדורגל יש כאן אווירה מדהימה", מסכם גור. "לפני חודש כל הקבוצה היתה בארוחת גיבוש במסעדה, ולפני כל משחק אנחנו נוהגים לערוך אסיפה. השחקנים מגיעים 40 דקות לפני כל אימון, יושבים יחד ומתארגנים. אם היינו במקום הראשון הייתי אומר שזה באמת מושלם – ואנחנו נהיה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר