אוהדי בית"ר, אוהדי הפועל (צילומים: אורן בן חקון)
אוהדי בית"ר, אוהדי הפועל (צילומים: אורן בן חקון)

דעה | יתרון ביציעים: לבית"ר ולהפועל יש יתרון אחד ברור על היריבות לתחתית – האוהדים

בבית"ר ובהפועל אין כמעט כלום להציע על כר הדשא. זה הזמן של האוהדים להשפיע במגרש, כי במחזור הקרוב נגד אשדוד ונוף הגליל בהתאמה, הם חייבים לדחוף את השחקנים  

פורסם בתאריך: 30.3.22 21:36

הקהל הזה, בעולם מתוקן היו מוסיפים עליו מראש עוד עשר נקודות בטבלה. כי מה כבר שווה כל הסיפור של הליגה בלי לב. תארו לכם עולם שכולו מכבי פתח תקוה. תארו לכם ליגה שכל כולה מ.ס אשדוד, הפועל חדרה. אלה סיפורים קוסמטיים של כדורגל. בניגוד אליהם, בית”ר והפועל והאוהדים בעיר, הם סיפור אמיתי של כדורגל. אמיתי מול קוסמטי. רק בעיה, העולם לא מתוקן.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


תפקידו של הקהל כעת – לגרום ליריבות הקוסמטיות לרעוד. האוהדים עצמם הם המסר אל שחקני היריבה: אין לכם מה לחפש. מפני שהאוהדים, הם למעשה הכל. היום, אוהדי בית”ר הם בית”ר עצמה. שחקנים בקבוצה לא מרגישים דבר הנוגע לאימפריה בדימוס – הכל בבלגן, בתוך קיצוצים, נתון לגחמות של בעלים הזויים – הכל שכונה, עד שעולים למגרש, עד שמתבוננים ליציע. ושם, ביציע, מתבהרת התמונה: זו בית”ר, זו האימפריה.
בהפועל הנושא אפילו עוד יותר הארד-קור. היחסים בין הקבוצה לאוהדים לא קיימים בכלל, מפני שהקבוצה היא האוהדים. אנשים לא ישנים בלילות כבר שבועות, החוויה חצתה מזמן את קו המתח הסביר והפכה לחשש לגורל של מפעל חיים. אוהדי הפועל, שהם בעלי הפועל, שהם הוגי הרעיון שבכלל תתקיים הפועל – מפחדים להיעלם בתוך עונה, לאחר שנים שלקח להם עד שהצליחו להנכיח את עצמם.
הקהלים הדומיננטיים האלה הם כיום הכוח שעשוי להשאיר את בית”ר והפועל בליגה. השחקנים בינוניים, הניהול שנוי במחלוקת, אבל האוהדים קונצנזוס – צמרת ליגת העל. כלומר, עם כל הכבוד לזה שבהפועל מאמינים שיש להם את אחד המאמנים הטובים בארץ, ובבית”ר חושבים שהסגל שלהם היה ראוי ליותר – בואו נשים בדיחות בצד: שורה תחתונה, אין בבית”ר ובהפועל כמעט כלום, אבל יש קהלים.
בפתח תקוה לא מסמנים היום את הקהל ככוח שעשוי להשאיר את הקבוצה בליגה. גם בנוף הגליל לא. מה יגידו, שנוף הגליל יכולה לסמוך על הדחיפה החמה בגרין? אבל פה בעיר יש שני קהלים שרעבים לכדורגל, צמאים לעוד. זה הזמן שלהם לבוא ולתת הצגה ביציע. משהו מזה עשוי להשפיע בכמה מהלכים על הדשא. וכמה מהלכים, זה כל מה שצריך כדי לשרוד.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר