איתי שכטר (צילום: אורן בן-חקון)
איתי שכטר, קפטן בית"ר ירושלים (צילום: אורן בן-חקון)

המאמן שכטר? "הוא לא ביצע חילוף ולא קבע דבר"

בבית וגן דוחים את הדיבורים והטענות על עקיפת סמכות מצד איתי שכטר בחילוף של יוסי בניון: "איתי זירז את יוסי שכבר קיבל הוראה להתחמם"

פורסם בתאריך: 25.1.18 14:45

כפי שכבר נכתב כאן לא אחת בשבועות האחרונים, נדמה שאין שבוע של שקט בבית"ר, והתוצאות במגרש בכלל לא משנות.

בית"ר עשתה קאמבק ענק ביום שני האחרון נגד בני סכנין, הבקיעה 4 שערים אבל את הכותרות עשה דווקא הקפטן איתי שכטר, ולא בגלל משחק גדול או משחק גרוע, אלא דווקא משום שהוא עקף את המאמן ונתן הוראה לשחקן ספסל לקום ולהתחמם תוך צעקות רמות והתעלמות בוטה מבני בן זקן.

האירוע, כידוע, החל כשבית"ר היתה בפיגור של שני שערים ולאחר שז'אורז'יניו תוקל בגסות על ידי חאלד חלאילה ונשכב על הדשא. שכטר רץ בריצת אמוק אל הספסל, הניף את ידו בתנועות חדות ודרש מיוסי בניון לקום ולהתחמם, כשכל זה קורה מול עיניו של המאמן בן זקן, שנראה בהלם ולא הגיב. בניון, אם תהיתם, קם להתחמם לאור דרישתו של שכטר.

ובן זקן? בסיום הוא נדרש לסוגיה והשיב "אנחנו עובדים בלי אגו. יש מבחן התוצאה וכרגע זה לשביעות רצוננו. מה שקרה עם איתי זה בלהט הרגע, הוא הקפטן".

שכטר הוא אכן הקפטן, השאלה היא מי המאמן ומה סמכותו.

 

 

האירוע המסעיר הזה העסיק את אנשי בית"ר השבוע, כשבבית וגן דוחים את הטענות והדיבורים בעניין. "אני לא מבין מדוע עושים מזה עניין כזה גדול", אומר גורם בבית וגן, "גם ככה כמה שניות לפני ששכטר בא ועשה את מה שעשה, בניון קיבל הוראה לעלות להתחמם. גילי לבנדה אמר ליוסי לקום להתחמם, ויוסי כבר התחיל לקשור את השרוכים ולהוריד את המכנס. רק אז שכטר בא וצעק. שכטר אוהב את הפוזות האלה, אבל סתם עושים סיפור".

איתי שכטר (צילום: אורן בן-חקון)

איתי שכטר (צילום: אורן בן-חקון)

גורם נוסף במועדון מציין כי "שכטר לא עקף אף אחד. הוא היה בטירוף של המשחק, אבל עוד לפני כן, וכבר ברגע שז'אורז'יניו נשכב על הדשא אחרי התיקול הברוטאלי, גילי אמר ליוסי ללכת להתחמם. שכטר הוא הקפטן וכל מה שהוא עשה זה רק לזרז את יוסי. אנחנו לא מתרגשים".

גורם אחר בבית"ר מציין כי "שכטר לא ביצע חילוף ולא קבע דבר. שאף אחד לא יישכח שהחילוף של יוסי בניון התבצע רק במחצית השנייה כך שלא ברור על מה המהומה".

"אנחנו יודעים שקורים אצלנו הרבה סערות, אבל כאן ממש אין סערה", מסכם גורם נוסף בבית וגן. "איתי לא רצה לפגוע בבני או בסמכות שלו. הוא היה בלהט המשחק, כשהקבוצה בפיגור, ובגלל שהוא הקפטן ושחקן בכיר הוא דרש מבניון להזדרז. נדמה שכולם מחפשים הקשרים שליליים בבית"ר ולא משנה מה קורה תמיד מחפשים את הסמכות, או יותר נכון חוסר הסמכות של בני".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר