טל כחילה, בלם בית"ר ירושלים (צילום: אורן בן-חקון)
טל כחילה (צילום: אורן בן-חקון)

"זכייה בגביע עם בית"ר זה משהו שחלמתי עליו בילדות"

מחר, רביעי, 20:45: בית"ר נגד הפועל חיפה בגמר הגביע - טל כחילה רוצה להגשים חלום ילדות ולהניף את גביע המדינה במדים הצהובים-שחורים. "אנחנו מועדון גדול, נגיע לגמר בטדי וניתן את הטוב ביותר כדי לזכות בגביע"

פורסם בתאריך: 8.5.18 18:52

לאחר התבוסה הקשה להפועל באר שבע במוצ"ש האחרון ואיבוד התואר הראשון מבין השניים שהיו על המדף של הקבוצה, נותרה משימה אחת לשחקני ואנשי בית"ר ירושלים – זכייה בגביע. מחר, רביעי (9.5) תשחק בית"ר בגמר נגד הפועל חיפה (20:45 באצטדיון טדי), כשאחד משחקני המפתח יהיה הבלם טל כחילה, שנותן עד עכשיו עונה מצוינת. כחילה, אם שכחתם, זכה בעונה שעברה בגביע, כששיחק במדי בני יהודה, אך הוא מבין ויודע שזכייה עם בית"ר תהיה חוויה שונה לחלוטין, שלא לומר מכוננת.

"זכייה בגביע עם בית"ר ירושלים זה משהו שחלמתי עליו בילדות, ולכן זה יהיה הרבה יותר מרגש והרבה יותר חזק", הוא אומר בראיון ל"כל העיר". "אמנם גם בשנה שעברה, אחרי שהנפתי את הגביע עם בני יהודה, התחושות היו נהדרות, אבל זו בית"ר וזה חלום ילדות. זה יהיה עוצמתי הרבה יותר".

  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באנדרואיד
  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באייפון

במוצ"ש בית"ר ירושלים ספגה תבוסה כואבת ואיבדה את האליפות. עובר לך בראש שאתם עלולים לסיים את העונה הזו בלי תואר?
"כן, בוודאי שזה עובר בראש, אבל אנחנו נתכונן טוב להפועל חיפה. זה משחק שעבדנו עליו עונה שלמה ואנחנו נעשה את שלנו. הפועל חיפה היא קבוצה מצוינת, אך עדיין אנחנו מועדון גדול. אנחנו בית"ר ירושלים, נגיע לגמר בטדי וניתן את הטוב ביותר כדי לזכות בגביע".

אתה מדמיין כבר את החגיגות שיהיו בכיכר ספרא?
"כולם מדמיינים את זה, אבל אני מעדיף לעשות מאשר לדמיין. אנחנו צריכים לעלות למגרש, לתת את הכל ולנצח. ואז נתפנה לחגיגות עם הקהל. זה יהיה מיוחד מאוד גם בגלל הקרבה ליום ירושלים ה-51 והסמיכות ליום העצמאות ה-70. זה בהחלט יהיה סמלי שבית"ר ירושלים, הקבוצה של המדינה, תזכה השנה בגביע".

את העונה התחלת על הספסל, איך הרגשת?
"זה היה מאכזב. כשחזרתי לבית"ר בקיץ הרגשתי שאני הולך לקבל את המפתחות. אבל המשכתי לעבוד קשה כדי לעשות את הכי טוב שאני יכול למען החברים שלי, למען המועדון ולמען הקהל. אני שמח שבסוף בבית"ר הבינו שיש על מי לסמוך ושנתנו לי את המפתחות".

לפני כחודשיים זומנת לנבחרת אבל עדיין לא זכית לשחק.
"הזימון לנבחרת היה הגשמת חלום. נכון שלא שיחקתי עדיין, אבל לא ציפיתי לקבל ישר את חולצת ההרכב הראשון. הזימון נותן מוטיבציה להמשיך להיות בלם מוביל. אם אמשיך להיות טוב אני בטוח שאקבל את המקום גם בנבחרת וזו המטרה שלי".

 

בזמן הריאיון עם כחילה הצטרפה לשיחה גם בת זוגו בשנתיים האחרונות, אלמוג לוי, שגם היא מתרגשת מאוד לקראת גמר הגביע. "אני חווה את ההתרגשות דרך התחושות של טל", היא מציינת. "יש לו רצון עז לזכות בגביע עם בית"ר. אנחנו שנתיים ביחד, ואני חושבת שבערך בכל יום זה עולה בשיחות בינינו".

אלמוג לוי וטל כחילה (צילום: פרטי)

אלמוג לוי וטל כחילה (צילום: פרטי)

לוי מוסיפה ומספרת על הזכייה של כחילה בגביע בשנה שעברה: "מה שעזר לטל לקחת את הגביע עם בני יהודה זו האמונה שלו. הוא היה המצטיין במשחק והצליח לסכל את ההתקפות של מכבי תל אביב. לפני הגמר בשנה שעברה אנחנו הנמכנו ציפיות, אבל טל התעקש ואמר פעם אחרי פעם שהוא יביא את הגביע וכנראה שאין דבר העמוד בפני הרצון. לכן, כל למי שמדבר איתי על הגמר של בית"ר, אני אומרת 'אל תדאגו, טל בקבוצה. אם הוא הביא את הגביע עם בני יהודה הוא יביא את הגביע גם לבית"ר'".

אלמוג לוי וטל כחילה אחרי הזכייה בגביע עם בני יהודה בשנה שעברה (צילום: פרטי)

אלמוג לוי וטל כחילה אחרי הזכייה בגביע עם בני יהודה בשנה שעברה (צילום: פרטי)

שאלה לסיום טל, זכייה בגביע הולכת ביחד עם טבעת לאלמוג?
"חסר לו שלא", יורה לוי. בעוד כחילה עצמו אומר: "אין קשר בין אחד לשני. בכל מקרה תהיה טבעת בקיץ".

"אני לומדת משפטים", משיבה לוי. "זה חוזה לא כתוב".

שיהיה במזל טוב. עכשיו רק נשאר לדאוג לחגוג עם הגביע.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. כל העיר בטאון ביתר

    כל העיר בטאון ביתר קבוצות אחרות לא קיימות ואם כן רק בביקורת. וכנראה שהתגובה שלי תצונזר

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר