אוהדי בית"ר ירושלים מפגינים מול ביתו של אלי טביב (צילום: גיא אדרי)
אוהדי בית"ר ירושלים מפגינים מול ביתו של אלי טביב (צילום: גיא אדרי)

"לא נשקוט ולא נחדל מהמחאה עד שטביב יעזוב"

לאוהדי בית"ר ירושלים נמאס ממצב הקבוצה, והם נחושים לגרום לשינוי. "נפגין מול החנויות של אשתו, נמשיך להגיע לבית שלו; גם לאוחנה נגיע"

פורסם בתאריך: 31.5.18 12:43

מי שחשב שההחתמה של גיא לוזון כמאמן בית"ר ירושלים תרגיע קצת את הרוחות בגזרת הקהל בצהוב-שחור, טעה והתבדה: גם ביום שלישי האחרון עשרות מאוהדי הקבוצה הפגינו (בפעם השלישית) מול ביתו של אלי טביב, ואחרים מחו מול החנות של אשתו, דנה אשכנזי, בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה – דבר שגרם לסגירת החנות מוקדם מהצפוי. יש לציין שזו כבר הפעם השנייה שאשכנזי שומעת קללות ודברי נאצה המופנים לכיוונה ולכיוון בעלה. כך או כך עושה רושם כי המחאה רק הולכת ומתעצמת.

  • הורדת האפליקצייה של "כל העיר" באנדרואיד
  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באייפון

"הקהל החליט ללכת עד הסוף בעניין המחאה. לא מעניין אותו אילו שחקנים יבואו – הוא לא רוצה עוד 'קוסמטיקה' – להגיע שוב לשלבים המכריעים ולהתמודדות בצמרת וליפול", מספר ל"ספורט כל העיר" שלומי, אוהד מוכר של הקבוצה מהיציע המזרחי ואחד ממנהלי קבוצות האוהדים של בית"ר בפייסבוק.

אוהדי בית"ר ירושלים מבינים, כך לדבריהם, כי "טביב מושך את הקבוצה, מותיר אותה בחוסר ודאות ואת עתידה לוט בערפל, כפי שעשה לאחר אירועי שרלרואה". אוהדים רבים מצהירים כי הם אינם רוצים לראות אותו במועדון, גם אם הכריז כי הוא זז הצידה.

אוהדי בית"ר מפגינים מול ביתו של אלי טביב (צילום: גיא אדרי)

אוהדי בית"ר ירושלים מפגינים מול ביתו של אלי טביב (צילום: גיא אדרי)

בכיר בארגון האוהדים "לה פמיליה" מספר: "אין ספק שמרגישים את המחאה הולכת וגוברת. כולם רואים את מה שאנחנו התרענו עליו מזמן: אלי טביב גורם נזק לבית"ר. אנחנו לא לוקחים חלק בשום דבר רשמי, כי הכי קל יהיה 'ליפול' עלינו ולהאשים אותנו. נמתין בצד ונראה מה יעשו יתר האוהדים, ואז נחליט אם להצטרף לגל המחאה".

"לא נשקוט ולא נחדל מהפעולות שלנו, עד שטביב יעזוב", אומר ל"ספורט כל העיר" אחד מראשי מחאת אוהדי בית"ר ירושלים. "שום דבר אחר לא מעניין את האוהדים. אנחנו רוצים לראות את טביב מחוץ לבית"ר. לא נגיע למשחקי הבית, נמשיך עם המחאה החוקית, נפגין מול החנויות של אשתו ונמשיך להגיע לבית שלו. גם לאלי אוחנה נגיע ונמחה נגדו".

אוהדי בית"ר מפגינים מול ביתו של אלי טביב (צילום: גיא אדרי)

אוהדי בית"ר מפגינים מול ביתו של אלי טביב (צילום: גיא אדרי)

"החתימה של לוזון לא מעניינת אותנו, כל עוד האדמה בוערת תחת טביב", טוען אוהד של הקבוצה. "המחאה תימשך, זה יהיה ללא הפסקה. הקהל כבר אדיש לעזיבות, מעניין אותנו רק הראש של בעל הבית. אפשר לראות את זה במעבר של שכטר – הכל עבר חלק".

 

מנגד, גורמים שונים בבית וגן תוקפים את גל המחאות מול הבעלים. אחד מהם אומר ל"ספורט כל העיר": "הם לא בסדר. אני רואה את מה שהם כותבים ברשתות – הם יובילו את הקבוצה הזאת לאבדון. אלו לא אוהדים, אלא אנשים שרוצים תשומת לב. גועל נפש. דבר כזה יכול להרחיק רוכשים. בן אדם שם כסף מרצונו, משקיע, וזה לא שהקבוצה נכשלה. מאז שהוא בא הקבוצה מצליחה, מגיעה לאירופה בכל שנה ולא נאבקת בתחתית".

אלי טביב (צילום: אורן בן-חקון)

אלי טביב (צילום: אורן בן-חקון)

לצד המחאה נגד אלי טביב, הדיבור החזק ביותר היום ברשתות החברתיות ובקבוצות השונות של בית"ר הוא על נחיתתו של רומן אברמוביץ' בישראל ועל עלייתו לארץ – צעד שעורר תקוות וחלומות גדולים מאוד. מאות אוהדים שלחו הודעות לגורמים פוליטיים כאלו ואחרים, על מנת שינסו לשכנע את בעלי צ'לסי לרכוש את הקבוצה. יש לציין כי על פי התקנון אדם אחד לא יכול להחזיק בבעלות על שתי קבוצות שמנוהלות באופ"א, ולכן נראה כי אברמוביץ' לא יוכל לקנות את המועדון.

"אברמוביץ' יקנה את הקבוצה ויהיה בסדר", מתלוצץ גורם במועדון. "אני לא מבין את כל אלה שחושבים שהוא באמת יבוא ויקנה את הקבוצה. אולי הוא יכול לקנות את בית"ר ולרשום אותה על שם בתו, או לעשות קומבינה אחרת באמצעות נאמן, אבל שהוא ישים כסף על בית"ר? זה לא מעניין אותו".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר