ניר קלינגר (צילום: עבדאללה שמא)
ניר קלינגר (צילום: עבדאללה שמא)

ברוך הבא: ניר קלינגר חתם בבית"ר לעונה וחצי

קלינגר, מאמן הפועל חיפה עד לאחרונה, חתם לפני שעה קלה על חוזה עם בעלי בית"ר ירושלים משה והיו"ר אלי אוחנה. שכרו של קלינגר מוערך בכ-50 אלף ברוטו בחודש לתקופה של שנה וחצי. לבית"ר יש אופציה לסיים את ההתקשרות בסוף העונה

פורסם בתאריך: 29.10.18 11:10

שבוע בדיוק לאחר פיטוריו של גיא לוזון, בית"ר ירושלים מצאה מאמן חדש – ניר קלינגר אשר חתם לפני דקות אחדות על חוזה במועדון לעונה וחצי.

קלינגר, כידוע, התפטר בסוף השבוע שעבר מאימון הפועל חיפה. המאמן החדש של בית"ר ירושלים נפגש הבוקר עם הבעלים משה חוגג והיו"ר אלי אוחנה, שמקווים כי כעת, לאחר מינוי מאמן חדש, תצא הקבוצה לדרך חדשה.



בעלי בית"ר ירושלים חוגג: "ניר מהמאמנים הבכירים בישראל, בעל רקורד מוכח כמנהיג על הקווים ובעל משנה טקטית ברורה המתאימה לרוח המועדון. אנו מאמינים כי איתו נוכל לעמוד ביעדים שהצבנו לעצמנו".

קלינגר עצמו אמר לאחר החתימה: "אני נרגש להצטרף למועדון גדול כמו בית"ר ירושלים, נכונה לנו עבודה רבה. אני מגיע בשיא התשוקה וההתלהבות ומצפה להתחיל בעשייה. מודה למשה חוגג ולאלי אוחנה על האמון".

מבחינת קלינגר, הגעה לבית"ר היא הזדמנות מצוינת ועל כן הוא הסכים לעזוב את הפועל חיפה, איתה הוא זכה בעונה שעבר בגביע המדינה (אחרי ניצחון מול בית"ר). גורמים המעורים בפרטים מספרים כי שכרו של קלינגר בבית"ר יעמוד על כ-50 אלף שקלים ברוטו בחודש, כשהמאמן יקבל גם רכב צמוד. בית"ר ירושלים מבחינתה הכניסה לחוזה סעיף שחרור בסיום העונה, כשאם תחליט להיפרד מקלינגר בקיץ הקרוב היא תצטרך לפצות אותו בשכר של חודשיים.

משה חוגג (צילום: ארנון בוסאני)

משה חוגג, בעלי בית"ר ירושלים (צילום: ארנון בוסאני)

כזכור, לוזון פוטר ביום שני שעבר, פחות מ-24 שעות לאחר התיקו 1:1 שבו סיימה בית"ר ירושלים את משחקה נגד מ.ס. אשדוד. מאזנו של לוזון בבית"ר עמד 5 נקודות בלבד מ-21 אפשריות (ניצחון בודד, 2 תוצאות תיקו וארבעה הפסדים), מה שהוביל את בית"ר לפתיחת העונה הגרועה מזה כ-50 שנים ולמקום האחרון בטבלה.

אלי אוחנה, יו"ר בית"ר ירושלים (צילום: שרון בוקוב)

פרט לתוצאות החלשות, גם היכולת של בית"ר ירושלים היתה רחוקה מלהרשים. הקבוצה הפגינה משחק נרפה ולחובתה את ההגנה הגרועה בליגה עם ממוצע של 2 ספיגות למשחק.

בנוסף, הדברים שאמר לוזון על ערן לוי (עם אחוזי השומן שלו אין סיכוי שהוא ישחק) עשו גם הם את שלהם, שכן מדובר בפגיעה ממשית ולא הגיונות באחד משחקני הקבוצה, מה שהוביל שחקנים אחרים לתקוף את המאמן.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר