אלי בן רימוז', סמל הפועל ירושלים (צילומים: משה מילנר - לע"מ, באדיבות הפועל ירושלים -מועדון אוהדים)
אלי בן רימוז', סמל הפועל ירושלים (צילומים: משה מילנר - לע"מ, באדיבות הפועל ירושלים -מועדון אוהדים)

דעה | מבחן התוצאה: החיבור ביציעי הפועל יגיע באמצעות הישגים

על אף שהקהל לא היה צריך להתפצל, הפועל ירושלים הנוכחית היא ממשיכת דרכה של הקבוצה שהתפרקה. עליית ליגה והצלחות במבחן התוצאה יקרבו בין מחנות האוהדים ויחברו את כולם ביחד

פורסם בתאריך: 24.2.21 23:41

אני מאמין שבסופו של דבר מבחן התוצאה הוא זה שקובע בספורט בכלל ובכדורגל בפרט.

הרוח החיובית או השלילית משתנה לפי התוצאות והיא משפיעה על השחקנים, ההנהלות והאוהדים ולפי זה קובעים ומחליטים דברים – כך גם הדברים יקבעו ויראו לגבי האיחוד המחודש בהפועל. התוצאות הן אלה שישפיעו בסופו של דבר.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


ככלל, אני לא חושב שהיה צורך לפרק את הפועל ירושלים ועל האוהדים הייתה מוטלת משימה להשארת הקבוצה ללא צורך בפילוג. העובדה שהמועדון התפצל לשני חלקים גרמה לקרעים ומתיחות בין מחנות אוהדים שהם למעשה אוהדים של אותה קבוצה. לטעמי זה היה מיותר. נכון שהיו נסיבות מקלות ובאמת האוהדים מאסו בניהול ואפשר להבין אותם, אבל היה אפשר להימנע מכך אם כולם היו משלבים כוחות ומתנגדים לניהול של יוסי סאסי ויחד מנסים למצוא פתרון.

עכשיו כשזה מאחורינו, אפשר לראות את הפועל ירושלים הנוכחית כממשיכת דרכה של הפועל ירושלים ההיסטורית. יש קבוצה אחת, וכל האוהדים צריכים להיות בה תחת אותה קורת גג.

התהליך של ריפוי ואיחוד השורות הוא ארוך ולא יתבצע ביום אחד, אבל אם יש משהו שגורם לכולם להתקרב אלה הנצחונות וההישגים. יש רוח חדשה ורעננה שנושבת והמבחן האמיתי של הקבוצה הוא לעלות ליגה. הקבוצה נמצאת בעמדה טובה לעלות ולהגשים את השאיפות והחלומות של האוהדים – לחזור לליגה הראשונה. אני יודע שיש הרבה מאוד ציפיות מצד האוהדים – כדי שזה יקרה וכמו שאמרתי קודם: התוצאות חשובות כדי ליצור את החיבור. בסופו של דבר זה כדורגל ותוצאות חיוביות וטובות יקלו על החיבור ודברים יפתרו ביתר קלות.

באופן אישי יוצא לי לראות מדי פעם את הקבוצה בימי שישי בצהריים בטלוויזיה, אם כי לא הרבה, אבל אני עוקב מרחוק. אני מחזיק להם אצבעות. מבחינה רגשית, אני עדיין לא מרגיש לגמרי שזו הפועל, אבל לאט לאט מתעורר אצלי הרגש מחדש. זה תהליך שלא קורה ביום אחד.

אני מאמין שבסופו של דבר כל האוהדים ירצו בטובת הקבוצה גם אם לחלק מהם זה יקח זמן. כל אחד וקצב ההתחברות שלו.

בתקופתי מרבית השחקנים בקבוצה ובסגל בכלל היו שחקני בית, כך שהיה לאוהדים עם מה להזדהות. אני מבין שכיום הקבוצה בונה את מחלקת הנוער ואף הצטרפו מספר שחקנים שמשחקים בקבוצה הבוגרת. זה חשוב מאוד וטוב שזה קורה, כי מאז ומעולם הפועל ירושלים התבססה על שחקני בית. תהליך של שילוב שחקנים ממחלקת הנוער לקבוצה הבוגרת הוא מבורך. עליית ליגה היא משימה חשובה וברור שהקבוצה תצטרך שחקני חיזוק אם תעלה, אבל צריך לצידם את שחקני הבית.

אני רוצה לנצל את ההזדמנות ולהגיד מילה טובה להנהלת הפועל ירושלים שידעה להוקיר לי ולעוד שחקני עבר תודה עוד כשהם היו הפועל קטמון. חשוב מאוד להתייחס לשחקני עבר ולא לשכוח אותם, כי מי ששוכח את העבר אין לו עתיד. אני שמח שהם ידעו לעשות מחוות ופרידות. כל הכבוד להם – ככה צריך להיפרד.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת2"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. דוד

    תגידו עורכי כל העיר, לא בא לכם לסקר את הקבוצה ומעלליה בליגה הלאומית? אם לא, אז לפחות תשחררו אותנו מהטורי דעה האלה.

  2. מני

    תודה לך על המאמר אלי בן רימוז',ה-שחקן של הפועל בכל הזמנים. זוכר את הימים שהשכבת הגנות בדרך לעוד גול ועוד גול. וכמובן היו לצידך עוד שחקנים גדולים. היו זמנים. התבגרנו(שלא לומר הזדקנו) ובדרך אכלנו את הלב עשרות שנים. אבל אותך ואת חבריך לעולם לא נשכח.זוכרים גם את יהודה תובל ז"ל שנפל בלבנון.

  3. ראובן טואטי

    אלי בן רימוז גדול שחקני ישראל בכל הזמנים . ראיתי אותך משנת 69 על המגרש עד היום לא קם במדינה כדורגלן עם היכולות שלך המהירות שלך הבנת המשחק שלך הכדרור היכולת לעבור שחקנים גם בשטח קטן הריכוז מול השער דברים שכבר לא רואים היום מה שנשאר זה רק זכרונות

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    למנות את אלי בן רימוז׳ לנשיא הפועל ויפה שעה אחת קודם

  5. אני מקטמון

    לא אלי,
    לא "הנהלת הפועל ירושלים" עשתה לך מחוות כבוד, אלא אוהדי (והבעלים של…) הפועל *קטמון* ירושלים.
    הנהלת הפועל ירושלים לא זכרה את השם שלך אפילו.
    לא הגון לנבות לשכתב את ההסטוריה.
    אם כבר אתה מודה, תודה בפה מלא!!

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר