אוהדי הפועל שוב יחד ביציע (צילום: צילום ברני ארדוב מחלקת המדיה של הפועל ירושלים)
אוהדי הפועל שוב יחד ביציע (צילום: צילום ברני ארדוב מחלקת המדיה של הפועל ירושלים)

דעה | תנו צ'אנס לאיחוד ביציע: הקאמבק של אוהדי הפועל

חבריי ליציע מהעבר, אחים שלי אוהדי הפועל שהפכו עם השנים ליריבים מרים בעקבות הפירוד, הם כעת איתי ביחד באותה מלחמה ושוב יש לנו אינטרס משותף אחד למרות כל המורכבות

פורסם בתאריך: 14.4.21 20:49

בחסות החיסונים הקורונה הולכת ודועכת, זה הוביל למצב שבו משרד הבריאות אישר לאחרונה לאוהדי הכדורגל לחזור סוף כל סוף אל היציעים המוכרים, אליהם התגעגעו במיוחד אוהדי הפועל.

לאחרונה נפל דבר בספורט הירושלמי ולשם שינוי לא מדובר בצד של בית"ר. את תשומת הלב המרבית בספורט המקומי אצלנו בבירה מושכת הפעם הפועל ירושלים, שם מפואר שכבר שנים ארוכות מדי הפך ללעג, ובעיקר לשם נרדף לחורבן וכשלון – אבל הפעם לגאווה, כשקבוצתי האהובה נמצאת במרחק נגיעה מחלום ליגת העל.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


לפני כשבועיים נבחרתי להיות אחד מבין ארבעת חברי הועד המנהל. כבוד הוא לי לשרת את אוהדי הפועל מתוך ההנהלה ולייצג את האוהדים כדי להחזיר את כלל האוהדים ליציעים. באופן אירוני, אוהדי הקבוצה מתאכלסים דווקא ביציע המזרחי הלא מוכר לנו באצטדיון טדי שהוא בכלל מעוז אוהדי בית"ר.

אבל זה הגורל והוא זימן לנו, לאוהדים מכל הקצוות ולמודי האכזבות, מפגשי איחוד דווקא ביציע שאיש לא חשב עליו ובאופן שלא העזנו לחלום שעוד יכול לקרות. הרגשה מוזרה לשבת דווקא שם, אבל מנגד המפגשים בין כל חברי האוהדים שהיו יריבים עד לא זמן מרגשים ונפלאים.

מפגשים אלה, שקורים לא רק ביציעי טדי, אלא גם במגרשים השונים בליגה הלאומית, גרמו לאיחוד בין אוהדים שלא עודד יחד במשך 14 שנים. חבריי ליציע מהעבר, אחים שלי אוהדי הפועל שהפכו עם השנים ליריבים מרים בעקבות הפירוד, הם כעת איתי ביחד באותה מלחמה ושוב יש לנו אינטרס משותף אחד למרות המורכבות. אוהדי הפועל הוכיחו שאהבה מנצחת כל מכשול והתאחדנו שוב לגוף אחד.

מדובר בתקופה מאוד מכוננת עבורי, אנחנו נמצאים ממש בעונה היסטורית. לאחרונה שוב התמלאתי תקווה חדשה וחלומות שנוספו לראשי. רגעים שבהם שוב הרגשות השתלטו עליי והייתי באופוריה שלמה. היה שווה כל רגע להילחם ולא לוותר למען עתיד טוב יותר עבורנו אוהדי הפועל ועבור הדורות הבאים.

בתקופה האחרונה נעשו הצעדים האמיתיים הראשונים של הפועל ירושלים בעידנה החדש בבעלות כל אוהדיה. אני מקווה ומאמין שבקרוב נמצא את רובם המוחלט של האוהדים איתנו ביציע, הרי אין סיבה שמי שאהד את הקבוצה כל חייו עוד מימי השלטון "העסקני" של ההסתדרות, ועד ימי הריב והמדון של יוסי סאסי ו-ויקטור יונה, יתנגד דווקא לבעלות האוהדים האמיתיים של הקבוצה. בעלות שהוא יכול להיות חלק ממנה.

יש כמובן לעשות את הצעד הענק והחשוב – להעלות את הפועל ירושלים למקומה הטבעי, קרי ליגת העל, בדרך לדרבי המיוחל לו אנו מחכים שנים רבות. אין כמו דרבי מול היריבה הספורטיבית הצהובה כדי לאחד את כל אוהדי הפועל ביציעים.

אסיים בבקשה אישית לכל אוהד שטרם חש חיבור ולו הקטן ביותר: תנו לעצמכם צ׳אנס. אני מבין שזה לא פשוט עבורכם, ולכם מהצד זה לא נראה מושלם, אבל בדבר אחד אני בטוח  – זו הפועל ירושלים האמיתית שנבנתה תחת קורות והריסות ותחת מטעני רגשות לא פשוטים – זו הפועל ירושלים של עידן חדש והיא של כולנו, ומזמינה מאי פעם.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת3"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אני מקטמון

    תחזירו את השם "קטמון" למקום מכובד בסמל, בשם, או על החולצה, ותראו את האלפים שעזבו בגלל האיחוד, חוזרים.
    ובינתיים "האלפים שמחכים לאיחוד", לא ממש נוהרים…
    הפכתם את בעלי הבית, לאחים חורגים.
    חבל

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר