שי אהרון, אורי שרצקי (צילומים: דאפי ספונר, הפועל ירושלים -מועדון אוהדים, יח"צ)
שי אהרון, אורי שרצקי (צילומים: דאפי ספונר, הפועל ירושלים - מועדון אוהדים, יח"צ)

דעה | נקודת פתיחה מצוינות – הקיץ הנוכחי של הפועל מושלם והקרדיט לאהרון ולשרצקי

תקציב מאוזן יש, סגל איכותי גם יש, זרים חדשים הצטרפו ונעשה מאמץ להשאיר את כוכבי העונה שעברה. ציון הקיץ של האדומים - 10 | טור דעה

פורסם בתאריך: 17.8.21 17:49

זמן לפרגן – בטור הקודם שלי כאן ב"כל העיר", לפני כשלושה שבועות, מתחתי כזכור ביקורת על השדרה הניהולית של הפועל ירושלים והסברתי למה, לדעתי, הפועל רחוקה מאד מלהיות קבוצת אוהדים. בעקבות הטור ההוא קיבלתי תגובות רבות, אבל אם נשאיר לרגע את סוגיית בעלי התפקידים בצד, הרי שהדבר היחיד שיש לעשות הוא לפרגן למועדון ולאנשים שמובילים אותו.

הפועל מודל 2022-2021 היא קבוצה מקצוענית בליגת העל, היא נראית מאומנת ומעל הכל המועדון מנוהל מצוין.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" 


אז בואו נדבר רגע על ניהול. ניהול מצוין מוביל לתוצאות על המגרש. במשך שנים, כמעט מיותר לציין, הפועל (של יוסי סאסי) התנהלה באופן מזעזע. לא מדובר רק בתקציב. אלא בעיקר באנשים שניהלו את המערכת. ניהול זה מקצוע, ולא כל אוהד שאכפת לו יכול להפוך למנהל טוב. כולנו זוכרים היטיב את ההכנות הלקויות בפתיחת כל עונה. חוסר ודאות שהשליך ישירות על התארגנות מאוחרת. מחנה אימונים? אולי בקיבוץ רמת רחל. מידי שנה הפועל נתקלה בקשיים גדולים להעביר את הקבוצה בבקרת התקציבים. אמנם היו כמה שנים שלמרות ההכנות המזעזעות הפועל כן העמידה קבוצה טובה אבל אלה היו שנים יוצאות מן הכלל שממש לא העידו על הכלל.

והפועל של השנה? הכל דופק כמו שצריך. בונים תקציב, מהתקציב גוזרים סגל מאוזן, בונים תוכנית אימונים, מחנה אימונים בחו"ל ועוד. לא משהו שקבוצות אחרות בליגת העל לא עושות, אבל עבור אוהדי הפועל רבים זה בהחלט שינוי מרענן.


יוסי ליפקין (צילום: מתוך אלבום משפחתי)

יוסי ליפקין (צילום: מתוך אלבום משפחתי)


על כל זה כמובן שיש להוסיף את העבודה לאורך השנים במחלקת הנוער, שאת התוצאות שלה אנחנו רואים בסגל של הבוגרת שבו משולבים המון שחקני בית ומשמעותיים.

אז זה הזמן לפרגן לאורי שרצקי המנכ"ל שעומד בראש המערכת, לשי אהרון המנהל המקצועי, למאמן זיו אריה, לוועד המנהל ולכל שאר בעלי התפקידים במועדון. מגיע להם. ואי אפשר בלי יוסי ליפקין, שדאג להשאיר במועדון את כוכב עונת העלייה עידן שמש ולהנחית בעמק הארזים את רוסלן ברסקי המצוין.

מכאן נעבור לעניין המקצועי; ניתן לומר אחרי ארבעה משחקים בגביע הטוטו, שהסתיימו השבוע עם הפסד ופספוס של שלב חצי הגמר, שהקבוצה מוכנה לליגה. הסגל הושלם ונראה שיש סגל לא רע בכלל. אדבאיו אדליי עושה רושם מצוין וגם הגיבוי שלו יהונתן שאבי נראה טוב. ההגנה תקום ותיפול על איכות הבלמים החדשים שהוחתמו. עמדת המגינים נראית כנקודת התורפה כרגע. הראל שלום עוד לא התאושש מהפציעה וקשה לדעת איך יחזור. מאור ג'רסי מפתיע לטובה אבל איהאב שאמי ועומר אגבדיש נראים לא מספיק טובים. הקישור נראה כחלק החזק בקבוצה עם גוני נאור, רולסן ברסקי, גיא חדידה, קלטוס נומביל ואווקה אשטה, ומסתמנת תחרות בריאה על מקום בהרכב. בהתקפה ווילי אגאדה ועידן שמש יכולים להוות חוד מצוין. גיא בדש ובן מיזן הם מחליפים ראויים ואחמד איברהים, משושלת משפחת סלמן (כולנו זוכרים את הדודים שלו מוסא סלמן, מחמוד סלמן ועמאר סלמן מככבים בהפועל) יכול להיות הפתעת העונה.

בינתיים הזר הצעיר חאמד שולאג'ה לא מרשים, וכנראה שהוא לא יירשם ברוב המשחקים (מותר לרשום חמישה זרים בכל משחק). גם אחמד דראוושה מאכזב עד כה אבל אפשר להניח שהוא יקבל את ההזדמנות שלו להרשים.

בשורה התחתונה – אני נותן לקיץ הנוכחי את הציון 10. עכשיו הגיע הזמן של הקבוצה לממש את ההבטחה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. עאלק עיתונאי הגרונר הזה

    אתה פרשן? איך יכול חהיות שלםני שבועיים מישל המרעיל היה חסר וההנהחה לא שווה ופתאום עברו שבועיים וההנהחה מעולה. מראה משהו על איכות הכותב שעסטק בליפש גובים למישל המרעיל

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר