הפועל ירושלים נגד מכבי תל אביב - מחזור חמישי 3.10 - צילום אור בוקר
(צילום: אור בוקר)

והספירה נמשכת: הפועל סוגרת 5 משחקים בליגת העל בלי שער זכות

הבונקר של זיו אריה ממשיך שלא להוכיח את עצמו, ואחרי 5 מחזורים - הפועל כבר סוחבת את כל הליגה על הגב

פורסם בתאריך: 4.10.21 08:45

ספק גדול אם הצבא האדום המרשים בן 500 אוהדי הפועל ירושלים, שהתייצב בשער 5 האדום ממילא בבלומפילד, האמין שאפשר להוציא משהו – שער/נקודה/מחק את המיותר – מהמשחק מול מכבי תל אביב. גם כשהרבה יותר ממחצית ההרכב היה בעל אוריינטציה הגנתית, גם כשהקבוצה החזיקה מעמד בשארית כוחותיה ונגעה בנקודה בטרם קרסה חמש דקות לסיום. כי בדיוק כזו היא הפועל. אי אפשר סתם להפסיד, ואפילו לא להתפרק מול קבוצה שהשחקן ה-13 בסגל שלה שווה לתקציב השנתי של המועדון. מה כן אפשר? לסגור חמישה משחקים (נמאס לספור, אך אין מנוס) בליגת העל ללא שער זכות.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


זה צריך להיות מורט עצבים, בשיא הדרמה, כמו סכין שמפלח את הלב. אחרי שנשמנו פעמיים לרווחה בעקבות שערים שנפסלו (ותודה ל-VAR ולקו הרוחב); אחרי שאחמד סלמן הזכיר בכדור נהדר לדניאל פרץ שהוא לא על תקן סטטיסט, אלא חלק מהמשחק, ונתן לו הזדמנות לחוש כשותף לפרמיה עם זינוק אדיר; אחרי ששרדנו את הבירטוזים של אדאביו אדליי, שעל כל עצירה נהדרת מחזיר עם שטות כפולה שגורמת לדופק מואץ; אחרי ששי סידי, כרוז עם דציבלים שיכולים למוטט גורדי שחקים גם מול תצוגות צהובות משמימות, הרשה לעצמו לנמנם ולנצור את הלשון במשך 83 דקות, עד שהתעורר באחת לטובת השאגה: "ברוך שובך אייל גולסה!".


אוהדי הפועל ירושלים נגד מכבי תל אביב - מחזור חמישי 3.10 - צילום אור בוקר

(צילום: אור בוקר)


האפקט האחרון עשה את שלו והדליק יציעים צהובים מתוסכלים, כאלה שמעזים להתלכלך בקריאות "תשברו להם ת'רגליים" אחרי מחצית מאופסת. הפועל, כפי שנכתב באותיות בולטות במחברת סיכום הדרבי של זיו אריה, עושה במכנסיים כשלמעלה מרבבת צופים צהובה עושה מולה הרבה רעש. השעון בקושי סגר 120 שניות מכניסתו של גולסה, וכל הלבנים התכנסו לצפות בעניין באדוארדו גררו מכריע את המשחק בבעיטה לפינה, במקום להטיס את הכדור לפינה רחוקה הרבה יותר (היו לפחות שתי אפשרויות כאלה אחרי קרן צהובה גרועה) הרבה לפני שהכדור הגיע לכובש שער הניצחון.


הפועל ירושלים נגד מכבי תל אביב - מחזור חמישי 3.10 - צילום אור בוקר

(צילום: אור בוקר)


מה בכל זאת נשאר להפועל? להתרגש מהמחווה היפה ביציע לאוהד המסור רן אילן ז"ל שנפטר בטרם עת, וכמובן לחגוג את הזימון של גוני נאור לנבחרת – ואגב כך לציין 18 שנים לזימונו של אופיר עזו למחנה אימון זניח ו-24 שנים לתקופה בה אסי טובי ומוטי אוחיון לבשו את המדים הלאומיים.

"לא יודע אם לא כדאי היה להפסיד עכשיו ושישלחו הביתה את המאמן הפחדן הזה", הפטיר אוהד צהוב שחצן בדרך החוצה. וכשבמכבי, כהרגלם, מתעסקים בצרות של עשירים, הפועל תאלץ להתמודד עם מצב בו היא סוחבת את כל הליגה על הגב.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר