אוהדי הפועל ירושלים במשחק מול מכבי חיפה (צילום: אור בוקר)
אוהדי הפועל ירושלים במשחק מול מכבי חיפה (צילום: אור בוקר)

נפתחו שערי שמיים? הפועל סוף-סוף כבשה, אבל שוב התפרקה

רצף המשחקים ללא שער זכות הגיע לסיומו, כשגיא חדידה כבש דווקא מול מכבי חיפה. את האלופה זה לא בדיוק הרשים והיא פירקה את האדומים עם רביעייה. אור בוקר היה במשחק והתקשה להבין איך במשחק ביתי אטרקטיבי כזה היו ביציעים רק 2,500 אדומים

פורסם בתאריך: 17.10.21 11:38

477 דקות עקרות הסתיימו במהלך כדורגל נהדר של אחמד סלמן וגיא חדידה. גם אם הכדור פגע בעקבו של סלמן ללא כוונת דאבל פס תחילה, יצא לו יופי של בישול לחדידה, שהניף שמאלית אימתנית ושלח כדור נהדר לפינה של ג'וש כהן. שער בכורה להפועל ירושלים בעונת 2021/22, שנחגג על ידי הכרוז המקומי בתיאור הייחודי: "נפתחו שערי השמיים בירושלים".

עד כאן רגע בודד של אושר צרוף באדום. נחמד היה לו ניתן היה לסגור את הטור כאן, לולא כל מה שהיה לפניו ואחריו נצבע בגוונים של ירוק.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


למרות ההילולה הכללית הנוגעת לאיחוד, השלט הענקי שציין באנגלית 15 שנה לאולטראס של הפועל, הרגיז את מישל דיין האגדי: "מתייחסים רק לקטמון ולא להפועל של פעם", פסק תוך זיכרונות על ימים בהם הקהל המקומי מילא בהמוניו את היציעים ועודד במלוא גרון סגל שכלל לא פחות מ-16 שחקני בית. דיין, שהתבקש בבדיחות הדעת על ידי אוהד מקומי להשתלב כמחליף במידה והפועל תזדקק לשינוי, המשיך במגמת ההומור כשענה שלא היה מתנגד אלמלא כאבים בצוואר. אגב, כוכב העבר היה גם זה שהימר על שער אדום במשחק הזה.


אוהדי הפועל ירושלים (צילום: אור בוקר)

אוהדי הפועל ירושלים (צילום: אור בוקר)


וכאמור, מלבד אותו מהלך מענג לא היה להפועל מה למכור. אחרי שהמציאה את דוד חוג'ה בדרבי עם גול במתנה, אמש הגיע התור של מחמוד ג'אבר – לא בדיוק מהמוציאים לפועל הקבועים בירוק, להפוך בן רגע מאלמוני לסטאר עם צמד ובישול. אותו בישול, אגב, כלל מהלך מבריק של בן שהר, שהשאיר לדולב חזיזה בלי לגעת בכדור וכך נמלט מנבדל. הכרוז כל כך התלהב מקו המחשבה, שהעניק לשהר את הכיבוש. השני של חיפה והראשון של ג'אבר, הגיע כתוצאה מרשלנות בחלק האחורי – שדווקא הצטייר עד כה כחוליה החזקה של הפועל.

במחצית השנייה עברו הקבוצות למפגן סטנגה מרשים בהשתתפות שהר, דין דוד ואפילו קלייטוס נומביל, אבל כשלברק בכר נמאס ממופע השעשועים, הוא שלח למגרש את גודסווי דוניו, שניחן בטכניקה שגדולה גם על קבוצות גדולות מהפועל. שער אדיר ובישול מרשים לא פחות, לא השאירו לאדומים סיכוי. הילד הקטן עם החולצה הירוקה מספר 7, שהתמקם מאוחר יותר עם אביו בקומת המזון המהיר בקניון מלחה לפני העלייה צפונה והתחמש משום מה בנעליים צהובות, חגג שלוש נקודות קלילות אפילו מבלי שהאליל המורחק שלו (עומר אצילי) הריח את הדשא בטדי.


אוהדי מכבי חיפה במשחק מול הפועל ירושלים (צילום: אור בוקר)

אוהדי מכבי חיפה במשחק מול הפועל ירושלים (צילום: אור בוקר)


עד הסיום הספיק הכרוז לעוות בצורה בלתי אפשרית את שמו של טאלב "טוטאחה", ואגאדה מצדו צלל לרשת במקום הכדור. מלבד עוד משחק מביך בשרשרת ועם כל הכבוד למסת האוהדים הירוקה, הפועל צריכה להתבייש שהיא מביאה 2,500 איש בלבד למשחק ביתי מול האלופה, שמצידה מילאה את היציע הדרומי בכמות כפולה. הלו, 21 שנים לא היינו כאן ומי יודע אם ומתי נחזור.

בשתי מילים – בואו בהמוניכם. מנגד, כשאותו כרוז שנוי במחלוקת מרעים בקולו בקריאות "יאללה הפועל, עד הסוף" – קשה שלא לחוש כבר בשלב הזה של העונה, שאותו סוף שוכן בליגה הלאומית.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר