הפועל באר שבע מול הפועל ירושלים, אצטדיון טרנר (צילום: אורן בוקר)
(צילום: אור בוקר)

קרן שמש? השער שכבש אתמול עידן שמש רק מחזק – זיו אריה חייב ללכת הביתה

שער ליגה בודד כבשה הפועל עד אתמול, ההתקפה האדומה הכי חלשה בליגה - ומשום מה המאמן זיו אריה ממשיך לייבש את מלך שערי העונה שעברה. הגיע זמן שינוי. וכן, כמובן, התנהגות השוטרים בטרנר היתה מבישה | טור דעה

פורסם בתאריך: 24.10.21 10:21

1. שישה מחזורים עברו עד שהפועל ירושלים נטלה חלק במשחק שמכונה "מפגש קצוות" מהצד הלא נכון של הטבלה, ועדיין – בחלוף שבעה – לא ברור אם צריך להיות יותר מאוכזב או יותר מיואש מההפסד המרגיז של האדומים בטוטו טרנר. אם התרגלנו כבר לכך שההתקפה לא קיימת, מדוע להשלים עם הנרפות הבלתי נסבלת בחוליה האחורית?

למה מיגל ויטור צריך לנגוח מתוך הרחבה כשהוא כל כך חופשי עד שיכול היה במקביל לחבק את בתו הטרייה לואיזה? ואחר כך עוד ניקיטה רוקאביצה ודנילו אספרייה מסתערים לבדם מול אדבאיו אדליי ורק צריכים להחליט מי ירוץ לחגוג בזמן שהכרוז ידליק את הקהל בשאגת: This is terner.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


למה נועם מלמוד צריך שיא שלילי בדמות צהוב תוך 50 שניות לאחר שתפס את רוקאביצה בעמדה כל כך לא מאיימת, שספק אם המהלך נקלט בעדשת מצלמת הטלוויזיה? 28 דקות אחר כך הוא ישקשק רק מהאופציה לנסות ולבלום את רמזי ספורי ברחבה מחשש שיורחק. האחרון מצדו, יטעה עם סטירה קלה לכדור ויזרוק אותו הצדה כמו עלה נידף, בטרם יגלגל את השני.

2. ובצד השני של המגרש, עולם כמנהגו נוהג. גיא בדש חייב לבעוט מזווית קשה במקום לפרגן לגיא חדידה שער קל; וילי אגאדה "מצליח" לבעוט על הבלם כדור שקיבל במתנה מעומרי גלזר, שממש התחנן לספוג; רוסלן ברסקי (מי אתה ומה עשית למנהיג האנרגטי מהפועל חיפה?) מחמיץ ברשלנות כדור שחייב היה לכל הפחות להגיע למסגרת, ואחר כך יספרו לנו בטלוויזיה על שבירת שיא עונתי בבעיטות לשער, כאילו שאפשר ללכת איתו למכולת.


אוהדי הפועל ירושלים (צילום: אור בוקר)

אוהדי הפועל ירושלים (צילום: אור בוקר)


אהה כן, ויש כמובן את העניין הלא פתור עם החלוץ האלמוני ומלך שערי הלאומית אשתקד. עם התקפה אטרקטיבית ופורצת דרך מסוגה של הפועל, זו ממש עזות מצח לשלוח את עידן שמש למגרש רק בדקה ה-70. 13 דקות עברו, ובמקום לקפוץ באוויר משער אדיר עם ביצוע מלוטש בין חמישה אדומים מבישול סרגל של אחמד סלמן (שנכנס יחד איתו בגארבג' טיים), אתה רק מתעצבן עוד יותר ושואל את עצמך איך הגאון שמעז לייבש אותם על הספסל, לא מבין שהליגה הזו גדולה עליו בכמה מספרים וטס להחזיר את המפתחות.

3. 400 אמיצים מירושלים עשו את הדרך הארוכה לבאר שבע כדי לצפות בעוד מופע אימים של הפועל, וראויים לכל המחמאות. כן, הם אפילו הדליקו אבוקה ביציע. אין ויכוח שמדובר בעבירה, אבל האם כזו שמצדיקה כניסת כוחות משטרה ליציע בכמות מסחרית והפעלת אלימות כאילו מדובר היה בעימות בהר הבית? נחשו בעצמכם. מיציע גועש ושמח נותרו בחצי השני כמה עשרות בודדות, אחרי שהשאר נטשו את המשחק במחאה על מפגן הבריונות.


אוהדי הפועל ירושלים (צילום: אור בוקר)

אוהדי הפועל ירושלים (צילום: אור בוקר)


קושיה ללובשי המדים ואלו המכנים עצמם "שומרי החוק": "יצא לכם לראות את המשחק לפני פחות משבוע בין בית"ר להפועל תל אביב? מקורות יודעי דבר מספרים שבשלב מסוים שתי הרחבות דמו יותר לחנויות נפצים, וזה בלי לפתוח לדיון את סוגיית האלימות המזעזעת ביציעים עצמם. את העצורים, הנאשמים ואלו שנשלפו החוצה בכוח (למרות שכבר שנים כולם יודעים בדיוק במי מדובר) ניתן לספור על אצבעות כף יד אחת. אם קל ונוח לכם יותר לפוצץ במכות קהל נורמטיבי ולספר לעצמכם שמדובר ב"עוד יום בעבודה" זה חמור מאוד, ומחייב ריסון מיידי ותיקון ברמת החקיקה.

ורק בקשה קטנה: אל תאבדו עשתונות כששרים לכם "לא רוצים שוטרים ביציע". אם עד כדי כך אינכם מבינים מה עליכם לעשות כדי להשליט סדר באצטדיון כדורגל, ובפרט במדינה בה הפשע משתולל בכל פינה והאצבע קלה כל כך על ההדק, אפשר לשדרג את הפזמון ולהבהיר לכם חגיגית: "לא רוצים שוטרים בכלל!".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר