הפועל ירושלים נגד הפועל קרית שמונה (צילום: אור בוקר)
הפועל ירושלים נגד הפועל קרית שמונה (צילום: אור בוקר)

סוחבת את הליגה על הגב: הפועל שוב הפסידה וירדה אל המקום האחרון

ביציעים ממשיכים להתקוטט, בזמן שעל המגרש זיו אריה והחניכים שלו נמצאים בדרך חזרה לליגה הלאומית. מה יבוא קודם - שינוי מערך של המאמן או שינוי מאמן על הקווים?

פורסם בתאריך: 2.12.21 11:41

1. נפלאות הן דרכי הסבל בהפועל ירושלים. נפלאות כל כך עד שהמשחק הביתי מול קרית שמונה המשיך בדיוק בנקודה בה הסתיימה הטרגדיה הספורטיבית באשדוד – שער חובה מיותר. לא ברור מאיפה שואבים בהפועל את החוצפה להתנהל בזחיחות שערורייתית בהגנה, אבל רוסלן ברסקי, שלא דומה לשום דבר ממה שהכרנו ממנו בעבר, איבד בשלומיאליות כדור באזור מסוכן שאפשר לסטפן מילוסביץ' לבצע באותו מהלך עקב ברחבה והקשתה אלגנטית מ-18 מטר לרשת, כשעל השעון בדיוק 58 שניות – ולחשוב שאותו ברסקי התכבד לבעוט את בעיטת הפתיחה.

התוצאה: משחק שלם בו קבוצה חייבת להילחם על חייה מול היחידה שרואה אותה מלמטה, הופך למרדף חסר סיכוי ומעניק לאורחת מנדט לצאת למסע רצוף בזבוזי זמן, בצדק מבחינתה. אגב, למרות שאת הצד השני זה בהחלט סופר מרגיז, אוהדי הפועל רחוקים ממצב בו הם יכולים להקניט מועדון אחר בקריאות "ליגה א'".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


2. הסמיכות הבלתי אפשרית בין השער הקודם במהלך האחרון לנוכחי בראשון, אפשרה לכ-300 אוהדי הפועל לשמוח רק בזמן הדלקת נר רביעי של חנוכה לפני שריקת הפתיחה ולשיר "ה-פו-על" בהתאמה במקום ה"א-מ-ן" המסורתי. רוצים עוד סיבה למסיבה, שכמובן לא קשורה ישירות לכדורגל? שינוי מרענן עם כרוז נוסף שהציג את הקבוצות והמשחק שלשמו התכנסנו גם בשפה הערבית, כשמיד לאחר מכן הגיע גינוי גורף לכל אלמנט של גזענות. שאפו.

על המשחק עצמו, כמובן, אין הרבה מה לכתוב הביתה. גיא בדש – שחקן עם יופי של טכניקה והמון כוונות טובות, אבל מאידך מתקשה להיפטר מהכדור – הפיח תקוות עם סחיטת פנדל שבוטל תודות לבדיקת ה-VAR – מהלך קלאסי של הפועל, שגילתה שזכתה רק בכדור חופשי מזווית קשה בזמן שווילי אגאדה וגיא חדידה התווכחו מי יבעט מ-11 מטר. חמש דקות אחר כך, אותו בדש זעזע את המשקוף. כל השאר, כדרכו בקודש של קואוץ' זיו אריה, עוסק בהנעת כדור לאחור. עם או בלי קשר, השמיים החלו לבכות על הפועל בזמן הפיצול הקבוע ביציע – קריאות תתפטר של אוהדי הפועל שטושטשו בשירי הלל על ידי אוהדי קטמון. כמה טוב שיש איחוד.


הפועל ירושלים נגד הפועל קרית שמונה (צילום: אור בוקר)

(צילום: אור בוקר)


3. לקראת העלייה למחצית השנייה הורגשו תכונות שמחה משותפות נדירות ביציע, כשמספר 9 עידן שמש, שממשיך לשבור שיאי בזבוז זמן על הספסל לצדו של מאמנו הבונקריסט, נקרא אל עמדת החילופים. תאמינו או לא – מי שפינה את מקומו היה קלייטוס נומביל ולא וילי אגאדה. שני חלוצים בהפועל במשך מחצית שלמה? אפשר לגלות אופטימיות באשר לביאת המשיח.

באופן לא מפתיע, החילוף הוביל לשליטה אבסולוטית של האדומים-שחורים ולחץ בלתי פוסק, אם כי ללא תכלית. מובן שהמבול והקריסה אל הדשא של שחקני האורחת פעם אחר פעם, כמו גם משיכת הזמן של שוערם לא הועילו, אך שוב עלתה התהייה מה היה קורה לו פתחה הפועל את המשחק במערך הנכון. כך או אחרת, מי שחזרו מאושרים הם 30 המופלאים שעשו את כל הדרך מקרית שמונה, מצוידים בתוף גדול ושלושה דגלי ענק של ארגון ה-Blue Lions. נעים לראות.


הפועל ירושלים נגד הפועל קרית שמונה (צילום: אור בוקר)

(צילום: אור בוקר)


4. במבחן התוצאה נכשל אריה כישלון חרוץ – 9 נקודות מ-33 אפשריות וכבונוס הוא סוחב את כל הליגה על הגב. בשיאה עלתה הפועל מעל הקו האדום וקיבלה שני משחקים קריטיים מול שתי הקבוצות מתחתיה כדי להוכיח שהיא שווה משהו בליגה הזו. עם בייגל מ-6, היא בהחלט לא. גם מבחן האיחוד מרגיש כמו מגדל קלפים שקורס אל תוך עצמו, כשהוויכוחים ביציע גלשו אל מגרש החנייה ושילבו חילופי קללות ושירי גנאי לקטמון בין אוהדים שעל הנייר תומכים באותה קבוצה.
כשהמאמן מקבל גיבוי מקיר לקיר אחרי עוד ניהול משחק מחפיר וקולו של המנהל המקצועי הכל יכול לא נשמע, ייתכן וגם האופטימיים ביותר בקרב חברי היציע מתחילים להבין שכל הקונספט של חגיגות האיחוד הצבועות על רקע החזרה לליגת העל לא מחזיק מים. מקסימום את כמויות המים הנכבדות שספג אמש הדשא בטדי.


העסקה שחלמתם עליה מחכה כאן. היכנסו לזירת הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר