אוהדי הפועל ירושלים (צילום: ברני ארדוב - מחלקת המדיה של הפועל ירושלים)
ממשיכים לחלום - אוהדי הפועל ירושלים (צילום: ברני ארדוב - מחלקת המדיה של הפועל ירושלים)

דעה | די למריבות הקטנוניות ולהתנשאות: הפועל יש רק אחת

הפילוג בקרב אוהדי הפועל לא עושה טוב לאף אחד, וכדי להפסיק אותו על הוועד המנהל להפסיק לקחת צד בוויכוח ועל האוהדים להבין שאף אחד מהם לא מושיע או מלאך | טור דעה

פורסם בתאריך: 7.12.21 11:41

מאז ה"איחוד" שנעשה בקהל של הפועל ירושלים, עשיתי ככל העולה בידי לגרום לאחדות אמיתית בקרב האוהדים או לפחות להוריד את רמות השטנה בין הצדדים, אפילו, רחמנא ליצלן, הייתי חבר עמותה בעונת האיחוד הראשונה, ונתקלתי בחומת חוסר שקיפות אדירה מצד הוועד המנהל.

למרות זאת המשיכו לקרוא לי סדארניק, אורח, טרמפיסט ועוד שמות גנאי, שעדיף לא לרשום. כן אני חושב שצריכה להיות קבוצה אחת אדומה בירושלים, שתהווה בית אמיתי לכל האוהדים האדומים ולא משנה אם הם אוהדי הפועל ירושלים מבטן ומלידה, אם הם הצטרפו להפועל קטמון במרוצת השנים או שסתם מחפשים יציע אדום בעיר.

לא כל אוהד חייב להיות חבר עמותה, לא כל אוהד רוצה חלק במנגנון קבלת ההחלטות (מוגבל ככל שיהיה), אוהד שמגיע לכל משחק תורם למועדון לא פחות מאשר אוהד שהוא חבר עמותה. הזכות להיות חבר עמותה לא מגיעה עם "הילה" של מושיע או מלאך, ביציע חבר עמותה שווה לכל אוהד אחר.

אחד הדברים היפים ביותר שראיתי בתור אוהד כל חיי, זה שהפועל נתנה תמיד מקום לכולם ביציע ולא משנה איזה שלט או דגל הוא מניף ולא משנה אם הוא צועק על הצוות והשחקנים או מעודד בלי הפסקה, לכולם היה מקום ואף אחד לא היה חריג.

לצערי היום זה לא המצב, כל אמירה, שלט, דגל, או צעקה שלא נראית לאוהדים שרואים עצמם נשגבים מעם כי הם 'בנו כאן פרויקט לתפארת' נענית בצורה גועלית. יעידו אירועי האלימות שכבר היו (ולצערי גם עוד יהיו) על כך שיש חלק לא מבוטל בקהל שלא רוצה קהל גדול אלא לשמור על "ביצה הזהב" שלו ללא שינוי.

היה ברור כי האיחוד לא עובר בגרון ללא מעט אנשים, אבל הוא מחויב המציאות. מי שלא רואה את זה שיקום ויעזוב. אני מכיר אוהדים שלא מסוגלים להשלים עם האיחוד, ולכן לא מגיעים זה מקובל ולגיטימי, מי שלא מסוגל להשלים שיישאר בבית. בבקשה אל תבואו להרוס.

האיחוד מביא איתו שינויים, אין מה לעשות, זו התוצאה של חתונה שכזאת. על הוועד המנהל מוטלת החובה לנהוג אחרת ובהבנה מלאה שכללי המשחק השתנו. לחברי הוועד לא קיימת הזכות לבחור צד אחד בקהל. אם חברי הוועד ימשיכו בהתנהלות כפי שפעלו עד היום, התוצאה ידועה מראש פירוק הקהל לרסיסים עד שתביא עלינו פיצול נוסף. אני מקווה שלאף אחד אין תקווה לראות שוב שתי אדומות בירושלים.

בשנות הפיצול תמיד היו שתי קריאות שנחקקו בכל צד "הפועל יש רק אחת" מצד אחד ו"הפועל של האוהדים" מהצד השני. היום ניתן לומר בלב שלם שהפועל יש רק אחת והיא של האוהדים! בואו נפסיק את ההתנהלות המבזה אחד כלפי השני, ונאמין שלכל אדום יש מקום ביציע רק זאת הדרך לקבוצה חזקה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

9 תגובות
  1. אנדרסטיט

    שמע כתבה נחמדה והיא עוד חולייה של כתבות כאלו שנראות כאילו הוזמנו מראש.סליחה כמובן אם אני טועה ותועה.הפועל זאת לא קבוצת האהודיםזאת קבצה של העמותה.וועד הוא לא הוועד של האוהדים אלה קבוצה של ההאנשים מסוג ל"מ ל"מ וזה הכל.כדי להיבנות מחדש הפועל חייבת להתאפס ולהביא אנשים חדשים לנהל.

  2. ירושלמי גאה

    הפועל- צריכים להחזיר אותה לליגה א.
    קבוצ. משעממת.
    קהל של פילהרמונית
    יאללה תחזרו לחורים.

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    האמת, לא מבין מה אתה רוצה מהועד.
    בטח אמרו לך ה מ ו ן פעמים.
    רוצה שהועד ייצג אותך , עשה, רחמנה ליצלן, חברות בעמותה, תביא עוד חברים עם דעות כמו שלך, תיבחר לועד נציגים עם דעות כמו שלך ובא לציון גואל.
    לא רוצה להיות חבר בעמותה, זכותך, תתלונן עד שסאסי יבנה לך בית, שהוא לא מייצג אותך.

  4. לאנונימי הלא מזוה

    אולי תתקדם קצת ותפסיק לטעון טענות ריקות מתוכן.אתם צריכים להחליט אם זה מועדון של כולם או של הקבוצה אחת סגורה.אין קשר לסאסי ולאף בן אדם אחר.לא רוצה להיות חבר עמותה כי מלומד נסיון .לא מתלונן אלה מביע דעה לכל אשר עלה בידו להבין את הנקרא.

  5. עובד מור

    קהל של הפועל – הגברים שלובשים את החצאית בבית…
    כמה עולב

  6. ליאון אזולאי

    כל הקולניים נגד ההנהלה והוועד לא שווים 30 איש במשחק בית. בחוץ הם עשרה . בבלומפילד בזמן שהפועל הבקיעה הם התבאסו וירדו לפתח של יציע 10 כי אי אפשר היה לקלל לא היה על מה . חלקם ממש התאדה הם לא אוהדים של הקבוצה אלא עסוקים בתסכולים שלהם . מי שאוהד שמח שקבוצתו מובילה לא עוזב יציע עם פרצוף תשעה באב.
    גם אם הפועל היו בחלק גבוה של הטבלה הם היו מתלוננים על משהו אחר כי במהות מדובר על כדורגל כפורקן רגשי .
    השלושה היחידים מתוכם שבאים לכל משחק גם בחוץ , כולם בני אותה משפחה, זכאים לקול והשפעה בקבוצה. לטוב או רע הם באמת אוהדים.

  7. ככה בדיוק הזה היה

    מיד אחרי הפנדל השני . ירדה כל הקבוצה של המקללים ליציאה ונעמדו שם כדי לא להיות חלק מן השמחה שהובלנו. לי לא אכפת קללות ודגלים או שלטים אבל לקלל שחקנים שלנו מחצית שלמה כמו שעושים בשיטתיות ולהתריס לא עובר. בכלל לקלל מאמן ושחקנים במגרש מגעיל וכל עוד המנהג הזה לא פוסק לא יהיה שלום ביציעים. מותר ביקורת יש פייסבוק , יש מתקן אימונים על המגרש מול היריב לא מקללים שחקנים שלנו .

  8. סמי

    על איזה קהל גדול יותר אתה מדבר. מאז "האיחוד" ירדנו בכמות הקהל. כי הגיעו חברה שלכל מה שמעניין אותם זה לקלל ולהרוס וזה מבריח משפחות ואנשים מהיציע.
    זה מועדון של כל מי שמוכן לקבל על עצמו את כללי ההתנהגות של קטמון. וזה אומר בלי אלימות ובלי לקלל כל הזמן (קורה לכולנו שמתפלקת קללה אבל לא על זה מדובר פה) ותפנימו שהקבוצה הזו היא הפועל קטמון ירושלים. עם אותם השחקנים, אותה הנהלה, אותו צוות מקצועי….אותה קבוצה . החלפנו את השלט על הדלת, המבנה אותו מבנה. אותה קבוצה שבמשך 15 שנה שנאתם, וקללתם ופללתם לכשלונה והתפרקותה. זו האמת ויש להגיד אותה. לא קשור לנשגבים ולא קשור למתנשאים…אך ורק עובדות יבשות. ברור שזה לא נעים לשמוע אבל זו האמת.
    עכשיו…רוצים להיות חלק מזה…סבבה, ברוכים הבאים. אבל יש פה כללים וחוקים. תכבדו אותם נכבד אתכם.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר