הפועל ירושלים נגד נוף הגליל (צילום: אור בוקר)
הפועל ירושלים נגד נוף הגליל (צילום: אור בוקר)

מוכנה לדרבי? הניצחון היפה מול נוף הגליל היווה הכנה טובה למשחק מול בית"ר ביום ראשון

ההרכב ההתקפי של זיו אריה, שבחר לפתוח עם שני חלוצים בחסות השפעת של עידן שמש, הוביל לניצחון גדול על נוף הגליל ולאופטימיות זהירה לפני הדרבי ביום ראשון. הבעיה? ביום ראשון יפגוש מאמן הפועל את יוסי מזרחי, שהוא קונצנזוס גם בקרב האדומים | דעה

פורסם בתאריך: 22.12.21 19:30

1. נפתח בחידוש מרענן שלא האמנתי שיזכה להיכנס לטור בחתימתי העוסק בהפועל – אופטימיות. מי האמין שכ-20 דקות תמימות לסיום קרב התחתית מול נוף הגליל, 200 אמיצים שקפאו עד לשד עצמותיהם בחסות החברה 'כרמל', יחממו גרונות לקראת הדרבי הגדול ויודיעו לשחקנים שהוא מעל הכל בתוספת "ברכות" ליו"ר הבלתי נסבל של היריבה העירונית?

נכון, תודה גדולה מגיעה לדולב אזולאי, שסבר לרגע שמדובר באירוע מעולמות הכדורעף או הכדוריד ולשגיא מצמבר שהיה ערני בעמדת ה-VAR וקלט את נגיעת היד במשחק קשה לצפייה. השילוב ביניהם הוליד פנדל מוצלח של גיא חדידה וסיטואציה הזויה בעליל עבור הפועל – יתרון בן שני שערים ושתי מילים שספק אם נשמעו במועדון בשני העשורים האחרונים לפני השריקה האחרונה: "לסגור עניין".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת" 

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


לא מעט שחקנים ראויים ליותר ממילה טובה – בראשם אחמד סלמן, שהזכיר נשכחות מבני משפחתו של סוף שנות ה-90 עם שער בכורה בליגת העל. לאחר שסימן בידיו צורת לב לעבר היציע, נענה בשיר לכבודו על משקל 'אתה תותח' המיתולוגי של שרית חדד, מברוק; חאמד שולאג'ה נראה אנרגטי מתמיד, הוכיח שמקומו בהרכב וטוב יעשה אם יאיים הרבה יותר על השער, כמו בטיל הנפלא שהוביל למהפך; איהאב שאמי במשחק הקרבה נהדר הראה שמגיע לו לשחק הרבה יותר ממחצית; ואפילו וילי אגאדה, שנזקק לסיוע של שחקן אורח כדי לחגוג שער וסלטה כפולה, היה מסוכן לפרקים.

2. יש רגעים מסוימים בחיים בהם הכעס מפנה את מקומו לאדישות. לכן, איש מיושבי היציע לא ממש הופתע לגלות כי בזמן שעידן שמש – שבחסות מאמנו הפך בעל כורחו מסקורר לטרבל מייקר – לא בסגל בשל שפעת, הפועל פתאום פותחת עם שני חלוצים. כך או כך, זה לא התחיל טוב. אחרי 5 דקות ושער לא מחייב של והיב חביבאללה, הבינו כולם לאן נושבת הרוח, תרתי משמע. עוד 12 דקות חלפו ולאחר החמצת ענק של קווין פרייטר האורח מול שער חשוף, אפילו סותמי הפיות מקטמון אפשרו לאוהדי המקורית לדרוש את ראשו של זיו אריה מבלי להרעיש עולמות ולהסוות מחאה בשירי עידוד.


הפועל ירושלים נגד נוף הגליל (צילום: אור בוקר)

הפועל ירושלים נגד נוף הגליל (צילום: אור בוקר)


3. כיאה להפועל, הרגשות מעורבים. בשעה טובה הגיעה הקבוצה למניין שערים דו ספרתי, ועם מהפך מרשים מול יריבה ישירה בקרבות ההישרדות, כנראה שבכל זאת המאמן של הפועל עושה גם דברים טובים. מצד שני, מדובר בסך הכל בנוף הגליל, וגם מולה עומר אגבדיש מרשה לעצמו לעבור את קו האמצע, להיבהל מהעובדה שאף שחקן יריב לא ניגש אליו ובתגובה לעצור ולמסור לאחור בצורה מביכה. הפוך, גוטה, הפוך! גם כשאגאדה והראל שלום מפריעים אחד לשני בתוך הרחבה ברור לכל כי מדובר במהלך שלא מתאים לרמות האלה.

4. ועכשיו יש דרבי על הראש. אם רוני לוי, שטרם הפסיד העונה, לא יעשה הערב במכנסיים, הפועל אפילו תגיע אליו כשהיא משקיפה על בית"ר מלמעלה. ברשתות החברתיות קוראים לאוהדים למלא את הדרומי כמו בימים היפים ולתת פייט ביציע, אם כי במקביל ברור לכל שהסיכוי לכך קלוש. אחרי האופטימיות שפוזרה מעלה בכמות נדיבה, אפשר לקחת יום שיוקדש לצהלולים, אבל אחריו לנחות לקרקע המציאות.


הפועל ירושלים נגד נוף הגליל (צילום: אור בוקר)

הפועל ירושלים נגד נוף הגליל (צילום: אור בוקר)


ספק גדול אם ביכולתה של הפועל למנוע ביזיון בדומה לדרבי הקודם בסיבוב הראשון, בעיקר בשל העובדה שמול אריה המבולבל והבונקריסט יתייצב על הקווים יוסי מזרחי האהוב – קונצנזוס כלל עירוני וסמל צהוב שהצליח לכבוש באמנות לבבות אדומים. אם להודות על האמת, מי שהצליח בסוף האלף הקודם להגיע למעמד הנכסף של גמר גביע המדינה עם שמות כמו ויקי בוקובזה, אריק ששון ואייל אברהמי, לא באמת יתרגש מהצעירים חסרי הניסיון שמעטרים את הפועל הנוכחית, גם אם בצד השני המצב בקאנטים ובעל הבית חשוד בפלילים. לדרבי אמנם חוקים משלו, אבל כך גם למזרחי.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר