וילי אגאדה (מימין עם כיוון השעון), שי אהרון, זיו אריה (צילומים: אורן בן חקון, דאפי ספונר באדיבות הפועל ירושלים)
וילי אגאדה (מימין עם כיוון השעון), שי אהרון, זיו אריה (צילומים: אורן בן חקון, דאפי ספונר באדיבות הפועל ירושלים)

דעה |לספסל את ווילי: אגאדה מפריע להפועל הרבה יותר מאשר עוזר לה

לא כובש, מחמיץ ממצבים קורצים ובאופן כללי לא תורם יותר מדי להתקפה החלשה בליגה. אז למה בעצם ווילי אגאדה ממשיך לקבל קרדיט בלתי מוגבל? התשובות, כמו תמיד, אצל זיו אריה ושי אהרון | טור דעה

פורסם בתאריך: 28.2.22 16:01

1. אין דרך קלה לומר זאת – ולכן אולי מי שנבחר לומר את האמת הכואבת הוא האיש שכבר שנים שחרר כל מעצור על הלשון – הפרשן שלמה שרף: וילי אגאדה מפריע למשחק של הפועל ירושלים. שילוב הנסיבות שהביאו מישהו לחשוב, גם בשלב הזה של העונה, שהאיש יכול וצריך להיות המוציא לפועל העיקרי של האדומים, פשוט בלתי נסלח.

אחרי כל החמצה מסמרת שיער, והפעם היה זה תור כדור על מגש מתנת אדוארדו גררו וגלגול מרגיז מ-4 מ' לרגליים של דז'וגאס ברטקוס, אתה תופס את הראש, חוטף מנת עצבים מזוקקת ואחרי עוד כמה דקות מעכל שהסיטואציה כלל לא מפתיעה, ואפילו מוטב היה שמצב ההבקעה כלל לא היה נוצר בחלל המשחק.

לא פחות מ-50 מצבי הבקעה ייצר העונה החלוץ המרכזי של הפועל, ומצא את הרשת 4 פעמים בלבד. הנתון הזה, שלא היה מספיק לו לקבל מקום גם במועדון מליגה נמוכה יותר, בכלל לא מפריע לזיו אריה, שכידוע בחר את "הסקורר" שלו עוד לפני השריקה הראשונה של העונה, ומאז דבק בו ומנותק מהמתרחש על כר הדשא, ברמה שמספקת עוד ועוד חומרים לתוכנית הסאטירה שחובטת בו ללא רחם. אגב, כדי שהאירוניה לא תפספס הזדמנות ללעוג בפעם המי יודע כמה להפועל, בזמן שעוד שתי נקודות יקרות התעופפו להן לאיבוד בקור הצפוני, עידן שמש כבש פעמיים. במקום אחר.

2. ומעניין לעניין באותו עניין, בואו נדבר רגע על ניהול המשחק של המאמן שזוכה לגב מקיר לקיר, בחסות הפיקציה שמתעקשים להמשיך ולקרוא לה "הוועד המנהל". לא ברור מה ראה אריה במהלך המשחק מול קרית שמונה, שגרם לו להחליט שלא להשתמש בכל החילופים שלרשותו.

מנגד, ברור לגמרי שבדקה ה-80, במצב של 0:0, כאשר בית"ר ונוף הגליל טרם שיחקו ועל המצב הנזיל בתחתית הרותחת מיותר להרחיב, חייבים לעשות הכל כדי לנסות לכבוש שער ניצחון מול קבוצה שתיאורטית שמרה על סיכוי, אך מעשית איבדה עניין עוד לפני שהבעלים החליט להשתלח במאמן.

איך כל זה מתכתב עם החילוף בו יצא אגאדה (שחרף חופן הטענות כלפיו עדיין מקוטלג תחת ההגדרה 'חלוץ') לטובת מידן כהן? אחמד סלמן ממשיך להתייבש על הספסל גם כשהוא האופציה ההתקפית היחידה עליו, והעיקר שמאמנו הזחוח יספר בסיום בסיפוק שקבוצתו זכתה בנקודה ב"מגרש קשה", כשבמציאות 300 אוהדיה האמיצים (שאפו ענק!) הצליחו ליצור בו רוב ביציעים. לראות ולא להאמין.

ומה עם החוצפה לטעון בראיון ש"התגוננו טוב", כשבדקות הסיום שני שחקנים שונים של המארחת ניצבו חופשיים על קו ה-5 ורק בזכות אלילת המזל נגיחה אחת פספסה את המסגרת והאחרת גילחה את המשקוף? גניבת דעת לכל דבר ועניין. הרייטינג אמנם נמוך, זיו, אבל המעטים שצופים רחוקים מלהיות עיוורים.

 

 

3. לצד כל הטוב שמפזרת הפועל על המגרש, חובה להזכיר גם את ההתנהלות החובבנית מחוצה לו. הנה כמה שאלות שחובה לשאול, גם כשברור שהמנהל המקצועי ימשיך למלא פיו מים: איך ייתכן שגיא חדידה יושב כמעט חודשיים בחוץ, ופחות מרבע שעה אחרי שנכנס שוב תופס את השריר ומספק חילוף כפוי? למה מיני גליץ' של מאור ג'רסי גורם לו להתפתל מכאבים כאילו מדובר בשבר? ובמילים אחרות – אכזבה קשה הן ממאמן הכושר והן מהצוות הרפואי.

אלו כמובן מתגמדים לעומת פרשת הינשוף, במסגרתה נעצר ברייט אנובקארה כשהוא נוהג עם כמות אלכוהול שעל פי הדיווחים הייתה פי 20 מהמותר. הרכש המהולל, אגב, היה ידוע באופיו הבעייתי ובעבירות המשמעת שלו הרבה לפני שנחת בארץ הקודש. אז איך ייתכן שדווקא אותו התעקשה הפועל להביא בחלון? לא עדיף היה לחסוך כמה גרושים ולשחק בשפיץ עם שי אהרון?


הבית החדש שלכם מחכה בלוח הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר