זיו אריה, אוהדי הפועל (צילום: אורן בן חקון)
זיו אריה, אוהדי הפועל (צילום: אורן בן חקון)

סוף-סוף כדורגל: הפועל התעלתה ברגע הנכון והשיגה ניצחון חוץ חשוב מאין כמוהו

במחזור הנעילה של העונה הסדירה הציגו השחקנים של זיו אריה את משחקם הטוב ביותר העונה, לקחו 3 נקודות חשובות וקפצו, במאני טיים, אל מעל הקו האדום ומעל היריבה בצהוב. חלום | טור דעה

פורסם בתאריך: 14.3.22 13:29

1. זה לקח 26 מחזורים מייגעים, אבל סוף סוף זה בא: קומו והריעו להפועל ירושלים על משחקה הטוב ביותר העונה, כזה ששווה ניצחון חוץ ראשון העונה במאני טיים, זינוק מעל הקו האדום בדיוק ברגע הנכון והכי חשוב – תנופה מורלית שאין שנייה לה לקראת שרשרת קרבות ההישרדות הצפויים בפלייאוף התחתון.

לזיו אריה, שריגש עם תודות משפחתיות בראיון הסיכום, בהחלט יש במה להתגאות. הקבוצה שלו הציגה יופי של משחק בחלק הקדמי, והתוצאות בהתאם: 15 ניסיונות הבקעה, 8 מהם למסגרת, שני שערי זכות, שער שנפסל והרבה רגעי אימה מבחינת אוהד לויטה. אי אפשר לבקש יותר.

2. מעל כולם בלט כמובן אופק ביטון, עם שער בכורה חלומי ששווה 3 נקודות, לצד בישול גאוני לווילי אגאדה. וכשאופק בשיאו, פתאום הפועל יכולה להרים ראש ולראות באופק אפילו את מ.ס אשדוד. עוד אחד שראוי למחמאות הוא יהונתן שאבי, שממשיך לקחת את ההזדמנות בשתי ידיים ובסדרת הצלות שסימלו קור רוח והמון אופי שמר על התוצאה ברגעי ההכרעה.

הראל שלום עשה קילומטרז' מרשים בשני צדי המגרש, החזרה של הטריו גיא בדש, גיא חדידה ואילוז' יאהו הוסיפה ממד של ניסיון, יציבות וניידות, ולצידם המחליפים עומר אגבדיש (יעיל ואחראי) ואשטה אווקה (מסוכן ואמביציוזי) סיפקו את הסחורה והוכיחו שמקומם על המגרש.

3. ואחרי האופוריה, חשוב מאוד לא להסתנוור מניצחון מול קבוצה שכבר מזמן איבדה עניין בליגה, ולהדגיש גם את הנקודות המדאיגות. ההגנה של הפועל היתה בחלקים גדולים של המשחק מתחת לכל ביקורת, ורק שאבי וחוסר דיוק מצד המארחת הצילו אותה לא פעם ממבוכה.

התיאום בין הבלמים אונדרז' באצ'ו וגל מאיו פשוט לא קיים, ולא ייתכן שהמרחקים הגדולים ביניהם ישאירו פעם את אלן אוז'בולט ופעם את אלון תורג'מן לייצר הזדמנויות ודאיות מטווחים קורצים. שלא לדבר על הצפייה הקבוצתית של החולייה האחורית בביצוע הווירטואוזי של חנן ממן, שקיבל את כל הזמן שבעולם להכין את הגוף למספרת, כשחסרות היו רק מחיאות כפיים מצד היריבה. היו אלה הזדמנויות בודדות מיני רבות, דבר שהפועל לא יכולה להרשות לעצמה.

 

 

4. לאחר ששכח (כמונו, האוהדים) מתי כבש בפעם האחרונה, יכול היה אדון אגאדה לשחרר פרץ של שמחה, בטרם הרים למשך זמן ממושך מדי את ידיו לשמיים ולא חגג מול האקסית. בניגוד לסמלים המועטים שעדיין מזוהים עם קבוצה כלשהי, ספק גדול אם מי מאוהדי הפועל חיפה היה נעלב או מגלה אכפתיות בנושא. חשוב לשמוח, ווילי, ובטח בהפועל – בה ממש לא כל יום פורים.

ואם בפורים עסקינן, די משעשע יהיה לראות כיצד אלו שהקניטו אותו ללא הפסקה מהיציע בליגה ובגביע, יתחפשו הערב לאוהדיו המושבעים של עומר אצילי. רגע לפני הישורת האחרונה, השחקן הטוב בליגה יכול וצריך להשאיר את הצהובים מבית וגן מתחת להפועל. בהצלחה.


העסקה שחלמתם עליה מחכה כאן. היכנסו לזירת הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר