זיו אריה (צילום: אורן בן חקון)
זיו אריה (צילום: אורן בן חקון)

עמד במילה שלו: זיו אריה הבטיח אחרי הדרבי שלושה ניצחונות רצופים, וקיים

במשחק נטול חשיבות ולאחר שההישארות הובטחה, הפועל השיגה ניצחון נוסף בדרך לסיום עונה מתוק, ואפילו - תאמינו או לא - מילות פרגון של אור בוקר לזיו אריה. נתראה בשנה הבאה

פורסם בתאריך: 15.5.22 17:51

1. הוותיקים שבאוהדי הפועל, שפסעו במרוכז לשער 7 באצטדיון הי"א הוותיק לא פחות, פטפטו על ההנאה בלהגיע למחזור סיום של קבוצתם כשהיא משוחררת מכל לחץ והמשחק לא קובע דבר.

המעמד הנינוח אפשר למאמנה להעלות מדרגה באג'נדת קידום הצעירים שלו, עם הרכב שכלל את נועם מלמוד, שהספיק להתאושש מטראומת קרית שמונה, עומר אגבדיש ולירן אלמליח, ובהמשך גם את איתי זדה ונגיעות קסומות, אך מעטות מדי, של אחמד סלמן.

2. כ-150 האמיצים שהגיעו לכבד ולהוריד את המסך על עונת האיחוד הדרמטית, לא הפסיקו לשיר ולעודד במלוא גרון, אך להפתעתם קיבלו פייט נאה מאוהד מקומי בעל לוק ייחודי – דמיינו שילוב של זקן ג'ינג'י, משקפי שמש (לאור זרקורים), כובע טמבל עם הדפסים צבעוניים וקפוצ'ון אדום על חולצה צהובה.

אותה דמות צבעונית 'חיבלה' בערמומיות בשקט המופתי שבין הקריאות הנוסטלגיות 'ירושלים אדומה' ל-'אוהב אותך סלמן עמר' בטקס האצבע המיתולוגי של אוהדי הפועל, עם זעקה מתחלפת רועמת במיוחד במבטא רוסי כבד – 'אשדוד – רק ניצחון!/ אשדוד – רן בן שמעון!', כשכל אחת מהן זוכה לעידוד קולני ומחיאות כפיים קצובות מצד ילדי מחלקת הנוער ששמרו על מורל גבוה. אגב, גם השער שנפסל לקבוצתם בפתיחת המחצית השנייה לא פגם בחגיגות. אווירת סוף עונה מרעננת משהו.

3. לאחר שספגה נוקאאוט בסטנגה עם שתי קורות של לירן אלמליח ו-ווילי אגאדה לעומת שני משקופים מצד המארחת, הגיעו שני רגעים מכוננים מתנת גיא בדש. בראשון הוא הרחיק כדור היישר ליציע השומם של אוהדי אשדוד ונתן את האות להסתערות של עשרות זאטוטים במאבק איתנים על הזכות לקלוט אותו אל חיקם. המנצח המאושר החוויר באחת כשגילה מולו מאבטח חמור סבר שדרש את הכדור בחזרה. אפשר לחזור לשחק.

הרגע השני כלל מבצע אישי בו עקף באלגנטיות את סהר חסון, ובדיוק כשכולם חשבו שהוא בדרך לקורה שלישית במניין, השחיל מזווית קשה את שער הניצחון. מי ששמר עליו מכל משמר הוא אבירם זיאת, עם עבר בשתי הקבוצות של העיר ירושלים ובשנים האחרונות ביקר במחוזות רחוקים בליגות הנמוכות דוגמת בקעת הירדן, טמרה ובקה אל גרביה. שלל הצלות וזינוקים הרואיים הוכיחו שלא נס לחו של השוער השלישי, שמקבל ציון 10 על משחק מושלם, גם אם הרחק ממחוזות המאני טיים. תסמכו על החבר'ה ביציע שכבר אלתרו עבורו שירי הלל כאות תודה.

4. הכל כבר נאמר על זיו אריה בעונה אדומה ורוויית אמוציות שלא תישכח, אבל דבר אחד אי אפשר לקחת ממנו: האיש שהבטיח 3 מ-3 בשלושת מחזורי הסיום, עמד במילתו ומגיע לו שאפו גדול. הפועל מסיימת עונה בסימן 3 עם 33 נקודות ב-33 משחקים, וכשגם היריבה העירונית הסתדרה בשלשות ואיבדה נקודות בתיקו שכולו 3, נדמה שכל הכוכבים אמש הסתדרו היטב סביב המספר הטיפולוגי.

 

 

ובנימה אישית, שי בכורתי, שהצטרפה למאגר האוהדים השרופים אי שם במשחק הגביע בדצמבר מול הדאבליסטית שבדרך ולא טעמה ניצחון בלייב עד הרצף המדובר מבית אריה, זכתה לראות מול עיני הדבש המתוקות שלה שלושה רצופים וסגרה חודש שכולו שמחה וחיוכים יחד עם שני הדורות שהובילו אותה לאהוב קבוצה בצלמה ובדמותה, בעלת סממנים בולטים במיוחד של לב ונשמה.

בין חלוקת החולצות למזכרת עבור יושבי היציע, שירה מרגשת בנוסח 'אנחנו פה להישאר' והתחבטות קשה ביני לביני לגבי האפשרות הריאלית של רכישת מנוי משולש בקיץ הקרוב, הגיעה העת לומר שלום, תודה ולהתראות בעונה הבאה. יאללה הפועל.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר