זיו אריה (צילום: אורן בן חקון)
זיו אריה (צילום: אורן בן חקון)

הפועל איבדה שתי נקודות יקרות מול יריבה ברמה שלה – אך יש מקום לאופטימיות בהמשך | טור דעה

בצד האופטימי: הפועל הציגה יכולת לא רעה וכמעט רשמה נצחון שלישי בשבוע כולל גביע הטוטו, הפגנת עליונות מול קבוצה בלבל של והבליטה את שחקניה הצעירים, כן גם את נדב נידם למרות הטעות הנוראית. בצד הפסימי: משחק שהיה צריך להסתיים בנצחון והסתיים בתיקו מאכזב, פערים גדולים ביכולת בין המחציות וחוסר מחץ בהתקפה למרות יתרון בהחזקת כדור. סיכום מחזור ראשון | טור דעה

פורסם בתאריך: 21.8.22 17:13

1. מי שזוכר שבוע עמוס בשלושה משחקים בו ליקטה הפועל 7 נקודות מ-9 אפשריות, שיקום. נכון, הניצחונות הגיעו במסגרת גביע הטוטו ואתמול (שבת) אפשר וצריך היה לאגור שתי נקודות נוספות במשחק בו הופגנה עליונות מול הפועל חדרה – לא עניין של מה בכך – אבל בשלב כה מוקדם של העונה, טוב יעשו האוהדים האדומים אם יבחרו לראות את נקודות האור, והיו לא מעט כאלה.

בראש ובראשונה ראוי לקדם בברכת וולקאם טו יזרעאל את מיסטר ג'ורדן בוטאקה, שפרע שטרות כבר אחרי 20 דקות תודות לבישול חכם ואלגנטי של אופק ביטון, עם סיבוב נהדר, שמירה על הכדור וביצוע מלוטש שנעצר רק ברשת, שאפו ענק. גם מיסטר וויליאם טוגי ממשיך לעשות רושם מצוין עם טכניקה טובה ושיתוף פעולה טוב עם החברים בחוליה הקדמית. שוב, לא קופצים למסקנות אחרי מחזור ליגה בודד, אבל צמד שחקני הרכש מפיח לא מעט תקוות באשר לרגעי אושר קסומים בהמשך.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


2. וממחלקת הזרים לכישרונות הצעירים – כינוי הולם במיוחד לנדב נידם. כן, השער העצמי מתסכל, קל וחומר כשהיה זה בין הכדורים הבודדים שנבעטו לעבר השער של אדבאיו אדליי, אבל הקשר הסופר מוכשר צריך להרים את הראש ולהתחזק מנטלית מהטעות הזו, שקרתה ועוד תקרה לגדולים וטובים ממנו. לכדורי הסרגל שהוא מחלק לחברים נחשפנו כבר בגביע הטוטו, כמו גם לאחריות ולמנהיגות במרכז המגרש. בל נשכח שהיה קרוב לכבוש לצד הנכון, אבל פספס אסיסט פוטנציאלי נוסף של ביטון. הטחת היד בעוצמה בדשא כשהביט בעצב בכדור נושק לרשתו שלו, הייתה נוגעת ללב, אבל אין ספק שהלב האדום של נידם עוד יהיה שווה להפועל באספקטים רבים ומגוונים של המשחק.

יותר ממילה טובה מגיעה לדון סדריק האימתני, שיכול להתגלות כאס המרענן של הפועל העונה. הקורה באצטדיון הי"א באשדוד עדיין רועדת מהטיל המונחה שהדביק לה סדריק באמצע השבוע שעבר, ומול חדרה רק התעופפות הירואית של רובי לבקוביץ' מנעה ממנו שער ניצחון יוקרתי במחזור הפתיחה. מסקרן מאוד לראות את הטאלנט הצעיר בפעולה גם בהמשך.

3. אחרי המחמאות, חובה לציין גם את האכזבות. לא ייתכן שהפער בין שתי המחציות יהיה גדול כל כך, והעובדה שירדה להפסקה ביתרון ממש לא מקנה להפועל את הלוקסוס להוריד הילוך ולאפשר לקבוצה כמו חדרה, שקרעה את הליגה בגביע הטוטו אבל אתמול התקשתה מאוד למצוא את הדרך לשער, להשתלט על המשחק.

עם יתרון בולט באחוזי החזקת הכדור וכמי שמכתיבה את הקצב, הציפייה היא לנסות לנצח בכל מחיר קבוצה שעל פניו היא בלבל של הפועל. העלייה המשמעותית בדקות המשחק של איתי זדה היא דבר מבורך – תשאלו את סטפן מרינוביץ' – אבל כשמרעננים את החוליה הקדמית, טוב יעשו בצוות המקצועי אם יעניקו לסדריק, כמו גם לחלוץ סגנית אלופת אירופה לנוער, קצת יותר משמונה דקות, לא כולל תוספת זמן.

4. פתחנו בנימה אופטימית ועמה נסיים – הביקור האחרון בצפון הרחוק במסגרת הפלייאוף התחתון הותיר לא מעט צלקות בהפועל בכלל, ובנועם מלמוד בפרט. כעת הגיעה השעה לתקן את הרושם, ואם האנרגיות והנחישות מהמחצית הראשונה מול חדרה ינגנו כינור ראשון לפרק זמן ארוך יותר, המשימה לחזור בשבת מקריית שמונה עם ניצחון בכורה בליגה מודל 2022/23 בהחלט אפשרית. מחזיקים לכם אצבעות, יאללה הפועל.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. הגנה הגנה

    בניגוד לעונה שעברה ההגנה מאוד חלשה ובעצם מבוססת על הזרים. גל מאיו חסר מאוד אפילו בגילו המופלג . אולי מרכז השדה יותר חזק אבל את המחיר בהגנה נשלם בשלשות ורביעיות. צריך לעלות עם 3 בלמים ולצופף ואז נחזור לימי אגאדה וגרארו רק עם פחות מהירות. עם ההגנה הזו לא נתקדם. ללא הגנה חזקה גם היתרונות של אדליי פחות באים לידי ביטוי וגם החסרונות שלו בגובה בולטים יותר. באצ'ו לבד לא יכול להחזיק את כל ההגנה ולהמצא בכל מקום.
    חוץ מזה געגועים לאגאדה שעם כל מגבלותיו עשה גם הגנה , היה מהיר ואילץ את היריבות לשחק מעובה מאחור. בהצלחה לוילי שכבר כובש יפה .

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר