אוהדי הפועל ירושלים, הפועל ירושלים אוהדים צילום אורן בן חקון
אוהדי הפועל ירושלים (צילום: אורן בן חקון)

מי חלם אז בכיתה: רגע לפני הדרבי – קונצרט של הפועל, על הדשא ומחוצה לו

הניצחון הגדול מול אשדוד בשבת שעברה גרם לרבים מהאוהדים לשפשף את העיניים ולנסות להיזכר (ללא הצלחה מרובה) בחגיגה אדומה זהה. ג'ורדן בוטאקה נראה כמו הדבר הבא וגם פרשיית גוני נאור, למרות ברברת מיותרת של המנכ"ל שרצקי, עברה בשקט יחסי. ועכשיו תביאו ת'דרבי | טור דעה

פורסם בתאריך: 7.9.22 09:45

1. מבחן הבגרות שעברה הפועל ירושלים מול מ.ס אשדוד בהצטיינות יתרה עוד ישוחזר בערגה על ידי קצת יותר מ-1,000 אדומים מאושרים שזכו בשבת שעברה להיות חלק מההיסטוריה, לא פחות. על מנת לוודא שלא חרגנו מגבולות הגוזמה המקובלים, בדיקה מהירה עם דור האוהדים הוותיק יותר לא הותירה מקום לספק – גם הם הודו שכבר עשרות שנים לא ראו את קבוצתם מציגה 90 דקות מהפנטות שאפשר להדביק להן סיכום בן מילה אחת בלבד: קונצרט.

שום רמז מתרים להצגה הכי טובה בעיר לא היה כאן, ההפך הוא הנכון. הפועל הגיעה אחרי שתי תוצאות תיקו משמימות בהן הייתה ראויה ליותר, כשהסאגה המביכה והמיותרת שעיקרה גוני נאור (על כך בהמשך) עדיין באוויר. מנגד – יריבה במצב רוח מרומם אחרי ניצחון משכנע בטוטו טרנר.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


2. המדהים הוא שהמחצית הראשונה הטובה, בה ביטלה הפועל את יריבתה כמעט לחלוטין, היתה הפחות טובה שלה. גיא בדש הוכיח לכל המקטרגים שגם אם את רגעיו הקסומים עם הכדור ניתן לסכם על רגל אחת, תרתי משמע, זה לא אומר שאין לו יכולת להפציץ בשניה; אופק ביטון שב להיות אנרג'ייזר והיה בכל מקום במגרש; אילוז' יאהו ממשיך לחתום את שמו על מהלכים מכריעים; אונדרז' באצ'ו את נועם מלמוד משרים הרבה שקט וביטחון בחוליה האחורית; איינאו פרדה ואשטה אווקה דאגו שחסרונו של גוני לא יורגש ועל המקהלה השמחה ניצח בטאץ' מעורר תיאבון ג'ורדן בוטאקה, שאת הדריבלים והסבסובים שלו (ותודה לזוהיר בהלול) מומלץ ללמד בכל בית ספר לכדורגל, רצוי בזמן שאוהדי קבוצתו מלקקים את האצבעות.

לצד היכולת הווירטואוזית, כיף להתענג גם על חוכמת המשחק והאינטליגנציה של בוטאקה, שיודע לשלוח גם הרחקה סתמית הצדה ומשאיר מינימום מקום לטעויות, וכמובן חגיגות החילוף עם הירידה המותרת מצד הקהל שהודה לו בחום, כשהוא מצדו מתרגש מהמחווה ולא מוותר על החלפת כיפים אפילו עם מחזיר הכדורים. ובזמן שמשפשפים עיניים ומתענגים על מקום חמישי ושלושה מחזורים ללא הפסד, כיף לגלגל על הלשון את הפזמון – כן כן, מי חלם אז בכיתה? שאפו גדול לכל העושים במלאכה, מהמאמן ועד אחרון השחקנים. היינו כחולמים.

3. ועכשיו לחלק הפחות מענג של הסופ"ש בלשון המעטה. לא ברור מדוע היו צריכים בהפועל לדווח מידית על בקשתו של נאור שלא ליטול חלק במשחק בשל המו"מ המתקדם עם נציגתנו בליגת האלופות, בייחוד כאשר ההודעה יצאה בבוקר שישי, פחות מ-24 שעות לפני הדד ליין לרישום שחקנים לצ'מפיונס.

אין אוהד הפועל שלא גירד בפדחתו והעלה אסוציאציות עבר בלתי נסבלות הנוגעות למכירת כוכבים אדומים בנזיד עדשים, עיין ערך עידן טל ו-ויקטור פאצ'ה. איכשהו לכל אדום בר דעת היה ברור שבמידה והעסקה תיסגר, היא לא תכלול קבלת שחקנים ירוקים בתמורה (מי אמר מוחמד אבו פאני?) לחיזוק הסגל.

 

 

אבל המבוכה הגדולה עוד יותר הגיעה מצדו של הקודקוד האדום אורי שרצקי, לא בדיוק אחד שקולו נשמע בתקשורת חדשות לבקרים. איכשהו הרגיש אחד האנשים החזקים בהפועל שבבוקר של משחק עליו לכתוב הן לתקשורת והן לאוהדיו ספרון מפורט עם השתלשלות העניינים לפי ימים ושעות, כולל ביטויים מגוחכים כמו 'אנחנו נקרעים', 'שקלול הפגיעה המקצועית הקשה' עם ההצעה הנגדית לחיפה, שמצדה 'לא באמת מתגמשת', ושאר תיאורים בנוסח 'אכלו לי שתו לי' בזמן שכמובן 'אנחנו לא נכנסים להם לכיס', וגולת הכותרת עם האפילוג המרגש לו פיללנו – 'העסקה נופלת. סוף'.

אדון שרצקי, המון תודה על השיתוף, אבל טוב היית עושה לו המתנת בסבלנות לראות מה יעלה בגורל העסקה ומסתפק בעדכון קונקרטי. אין צורך להתמסכן או לחלק ציונים והערות לאף מועדון, בטח לא כזה שכרגע רשם הישג היסטורי בקנה מידה לאומי ועושה כבר שנתיים בית ספר לליגה, מקצועית וניהולית. אנחנו הפועל, ועל כך גאוותנו. ואגב, עד שנאור 'יעוף קדימה' כדבריך, יש לו עוד כברת דרך והרבה דברים טובים להעניק במהלכה לקבוצתו הנוכחית. לצד הפרגון והאהבה לגוני, אותנו האוהדים עניינה בסך הכל תשובה ברורה לקושיה פשוטה: האם יתכונן לדרבי או יעלה על מטוס לליסבון?


מחפשים דירת 4 חדרים במרכז העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. הפועל בלב נקי

    מי אתה ללמד את אורי שרצקי מה להגיד ואיך?
    ֵעיתונאי קטן ומושתן שכותב שטויות כל שבוע ולא נותן לעולם למציאות לבלבל אותו…
    יש לנו קבוצה שמסוגלת לתת קונצרט כמו בשבת רק בגלל שי אהרון האגדי, זיו אריה שהוא מאמן מדהים בדרך להיות אחד הגדולים ובגלל אורי שרצקי שתמך בהם ללא פחד ונתן להם גיבוי גם שעיתונאים קטנים כמוך ביקרו והשמיצו שבוע אחרי שבוע.
    תרגיע, תהיה אסיר תודה, תהנה מהקבוצה ותפסיק בחיית רבק לזיין את השכל ולכתוב ביקורות הזויות. מספיק…

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר