אוהדי הפועל ירושלים (צילום: ברני ארדוב - מחלקת המדיה של הפועל ירושלים)
ממשיכים לחלום - אוהדי הפועל ירושלים (צילום: ברני ארדוב - מחלקת המדיה של הפועל ירושלים)

הבלתי מנוצחים: שחקני הפועל ממשיכים לנפץ את תקרת הזכוכית

הקבוצה היחידה שעדיין לא הפסידה, מקום שני בליגה, הקנטה בדמות שירת 'יאללה הביתה' גם לאוהדי הפועל תל אביב וסף שבירה גבוה. הפועל מודל 2022 ממשיכה להדהים את כולם | טור דעה

פורסם בתאריך: 3.10.22 19:05

1. כמנהגם של אוהדים שכבר חודשיים רואים את קבוצתם חורגת ממנהגיה באדיקות, נפתח בשרשרת סלוגנים שעד לא מזמן מי שהיה מדביק אותם להפועל ירושלים היה נשלח אוטומטית להסתכלות ללא הוכחת נזק, וכעת הפכו לעובדות מוגמרות:

הקבוצה היחידה שטרם נוצחה העונה בליגה; מועדון שתופר שלישיות למועדוני פאר בישראל והרבה לפני השריקה האחרונה מרשים לעצמם אוהדיו לקנטר את אוהדי היריבות בשירת 'יאללה הביתה'; שלושה שערי חובה בלבד בשישה מחזורים; שלושה נציגים בנבחרות ישראל השונות; ארבעה ניצחונות רצופים וכמובן טייטל מבטיח במיוחד נכון לתחילת אוקטובר – סגנית האלופה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מנהג אדום נוסף נוגע כמובן לפסימיות המפורסמת, כך שכל אוהד ממוצע של קבוצה אחרת שיברך על פתיחת העונה החלומית יזכה מיד למבט מנוכר פלוס תגובה רפלקסיבית: "עוד 3 נקודות לימים קשים, תכף הכל ייגמר". מנגד, על דבר אחד מסכימים כולם: תנו ליהנות מהרגע. זה בטח עדיף על דיבורים עקרים על הסיכויים לפלייאוף העליון.

2. אחת מנקודות התורפה (מיני רבות) שאפיינו את הפועל של העונה שעברה היתה המשחק המסוכן בדמות הפסים הקצרים ברחבת ה-16, ולפעמים אפילו גרוע מכך – בתיבת החמש.

אין ספק שחל שיפור משמעותי בכל הנוגע להנעת הכדור מאחור, אבל טעות פטאלית של אדבאיו אדליי הובילה לפיגור מיותר בתכלית. מרגיז עוד יותר שטעות דומה מצדו התרחשה שלוש דקות קודם לכן וכמעט הסתיימה בשער, אבל האיש בין הקורות סירב ללמוד לקח. הזינוקים החתוליים, השואו לקהל כשצריך למשוך זמן והווירטואוזיות כדרך חיים הם סממנים בולטים ואהובים אצל אדליי, אבל חשוב להבהיר לו שהם בהחלט אפשריים גם בלי לשחק באש.

3. מצד שני, אם פעם הפועל היתה מתאבנת אחרי ספיגה ומאבדת דרך וכיוון, היום – גם אם בדיעבד – ניתן לומר בשפת השכונה שהשוער שלה בסך הכל העניק 'פור' ליריבה.

אופק ביטון ממשיך לנפק מהלכים מלוטשים ולהיות המוציא העיקרי לפועל בחלק הקדמי, גוני נאור את בדשיניו גילו בגרות ואחריות והצדיקו את זימונם לנבחרת, ודון סדריק ממשיך להיות הערך המוסף מהספסל ולא רחוק היה מלחגוג צמד פרטי במינימום זמן.

בחלק האחורי, אונדרז' באצ'ו כרגיל תחנה אחרונה ונועם מלמוד, שדמעותיו מהטעות ההיא בקרית שמונה התייבשו כליל, שב למגרש בו הצטיין וחגג עלייה ליורו הצעירות בשבוע שעבר, והמשיך במגמה החיובית בדרך להפוך לאחד הכישרונות המבטיחים תוצרת בית.

 

 

חרף המחמאות, היה זה אחד המשחקים החלשים של הפועל העונה, וגם האיש על הקווים הודה בכך. ואם במשחק כזה בבלומפילד, שפעם נחשב למבצר, השחקנים של זיו אריה סוגרים עניין 20 דקות לסיום בלי לחצים מיותרים בחזה, אפשר אפילו להתבדח עם המאמן בעמדת הראיונות ולתהות האם יש לו בחוזה מענק אליפות.


מחפשים דירת 4 חדרים במרכז העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר