דון סדריק (צילום: ברני ארדוב, מחלקת המדיה הפועל ירושלים)
דון סדריק (צילום: ברני ארדוב, מחלקת המדיה הפועל ירושלים)

דון קישוט: הפועל דילגה גם מעל נתניה הודות ליכולת משובחת של דון סדריק

החלוץ הצעיר נכנס כמחליף וכבש פעמיים, והחבורה הגאה של זיו אריה התבססה במקום השלישי לפני משחק הצמרת החשוב מול הפועל באר שבע

פורסם בתאריך: 18.10.22 18:37

1. מעבר לשלוש הנקודות המתוקות, ההקפות השניות הווירטואליות באדום סביב האצטדיון בנתניה וביסוס מעמדה בצמרת הגבוהה (כן כן, מה שקראתם), הפועל ירושלים צלחה אמש (שני) את אחת המשוכות המנטליות המורכבות איתן תתמודד העונה.

חרף מיקומה הנוכחי, מכבי נתניה כיוונה העונה גבוה, גבוה (מדי?), ודאגה להצהיר על כך בכל מדיה אפשרית. הרכב שכולל חמישייה קדמית בה חברים מיכאל אוחנה, לירן רוטמן, אביב אברהם, גיל יצחק ואיגור זלטנוביץ', הבטיח לחץ גבוה מהשריקה הראשונה והעלה בקרב אדומים רבים חששות באשר ליכולתה להתאושש בגדול על הגב של הפועל.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


עמידה מאורגנת ומסודרת מצד חבורת הלוחמים של זיו אריה דאגה להשאיר את המצב בגדר חששות בלבד. הפועל אפשרה ליריבה להחזיק בכדור במרכז השדה, אך במקביל עצרה את הכלים המסוכנים שלה הרחק מהשער. עודף הכוחות הצהובים בחלק הקדמי הוביל לעיתים לכך ששחקני נתניה לא מצאו את עצמם וכמעט התנגשו זה בזה, ומלבד נגיחה חלשה להחריד של לירן רוטמן, שאפשרה לאדבאיו אדליי להפגין את כישורי האקרובטיקה שלו, לא סיכנה את השער. מנגד, במחצית בינונית מינוס, יצרה הפועל שלושה מצבים מסוכנים של שלושה שחקנים שונים באחד על אחד, אותם סיכל בזה אחר זה איתמר ניצן.

2. ככל שנקפו הדקות, ברור היה שנתניה תיכנס ללחץ הן על הדשא והן מצד יושבי היציע המאוכזבים. זו כמובן לא סיבה מצד אריה לחכות עם החילופים הדי קבועים שלו עד הדקה ה-75, אבל בחשבון אחרון הוכח שהסבלנות בהחלט משתלמת.

קצרה היריעה מלתאר את יכולותיו המגוונות של דון סדריק, שבדרך קבע מזנק מעמדת החילופים כאילו נורה מלוע של תותח. הדריבל והנחישות בשער הראשון, וכמובן הליטוש והברק בשני (נסו אתם לרגע להוציא את כל השחקנים מהמגרש ולדייק בבעיטה לשער מעט אחרי קו האמצע – לא פשוט כלל וכלל) העניקו להפועל ממד חדש שטרם הכירה – היכולת להכריע התמודדות צמודה במאני טיים. שער שנפסל בשל נבדל גבולי וטיל של אילוז' יאהו הנפלא שהוסט בקצות האצבעות של ניצן עוד יכלו להפוך את הניצחון לתבוסה מהדהדת, אם כי כך וגם כך אייל סגל ממש לא ישן טוב בלילה.

מנגד, הפועל בהחלט יכולה לזרוח מאושר עם המקום השלישי המרשים, ופניה לקרב הצמרת בשבת מול האחות האדומה מבאר שבע, לה שלוש נקודות פחות. אפילו לכתוב את זה מרגיש קצת מוזר, אבל בעיקר נעים.

 

 

3. שתי קטנות משמחות יותר ופחות: איתמר זדה ואחמד סלמן לא הרשימו השבוע באימונים ולא התלבשו. הצוות המקצועי נתן להם להבין בדרך הקשה שבהפועל ירושלים מודל 2022 יש לא רק תחרות בריאה על ההרכב, אלא גם על מקום בסגל. שאפו.

ארגון האירוע בנתניה היה מביך מאוד, שלא לומר שערורייתי מבחינת המארחת. מעבר לפקקים מוגזמים שהיו נפתרים ברגע אם מישהו מכוחות הביטחון היה מתפנה לעשות את עבודתו ולכוון את התנועה, ברדק בכניסה, תורי ענק מיותרים ואוהדים רבים מצד שני המחנות שנכנסו באיחור, בנתניה נהגו בעזות מצח כשהעזו למכור לאוהדי ירושלים כרטיסים לשער שבמהרה התברר כנעול…

גם מחיר של 50 שקלים עבור שתי נקניקיות, ולא חשוב הגודל שלהן, אינו סביר בלשון המעטה. אם במועדון בסדר הגודל של מכבי נתניה לא מצליחים להסתדר עם ניהול אירוע של קצת יותר מ-6,000 צופים, אולי הם לא כאלה גדולים כמו שהם מספרים לעצמם.


רוצים גם לסגור עסקה? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר