שחקני הפועל ירושלים חגיגה צילום אורן בן חקון
שחקני הפועל ירושלים חוגגים (צילום: אורן בן חקון)

דעה | שולה המוקשים

המשחק נגד נס ציונה היה מסוג המשחקים האלה שהפועל תמיד מצאה את הדרך להפסיד, אולם אתמול השחקנים של זיו אריה פירקו את המוקש בקלות יתרה | טור דעה

פורסם בתאריך: 30.10.22 14:34

1. דווקא בגלל שנוטים לזלזל בסקציה נס ציונה, מדובר היה במוקש של ממש עבור הפועל ירושלים, מועדון שרכש בזכות לאורך שנים מוניטין של בעיטות וולה היישר לדלי. אלא שאת הפועל הנוכחית מאפיינים סדר וארגון, ויחד עם השקט התעשייתי מסביב, כיף היה לראות כיצד פירקה את המוקש הכתום בקלות יתרה.

עשה נכון זיו אריה שרענן את השורות וספסל אדבאיו אדליי וגיא בדש, לאחר היכולת החלשה במחזור הקודם. דון סדריק סוף-סוף זכה לחולצת ההרכב ואת התנועה והנחישות שלו פשוט תענוג לראות, גם אם הן לא מסתיימות עם כדור ברשת. יהונתן שאבי, שנכנע פעם אחת לאלמוג בוזגלו וניצל תודות לקורה, בקושי לכלך את הכפפות ומיעט לבקר אפילו בתקציר.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


2. כאמור, המשמעת הטקטית של שחקני הפועל מאפשרת לה לשחק בסבלנות ובידיעה שהשערים יגיעו, והם אמנם הגיעו – אחד בתחילת כל מחצית. אם עד לא מזמן שער זכות בודד היה בחזקת נס, מה תגידו על שפע ההזדמנויות שיצרה הקבוצה, ששלטה ללא עוררין והכתיבה את הקצב במשך 90 דקות?

קורות, החמצות מסמרות שיער מקרוב וגם כמה זינוקים מרהיבים של יוסי גינזבורג, שוודאי מרגיש עד עכשיו בכפות ידיו את הטיל המונחה ששיגר לעברו ג'ורדן בוטאקה, השאירו את התוצאה סולידית, ואולי טוב שכך. אם יש משהו שחשוב לשמר בהפועל מודל 2022/23, הווה אומר קבוצת צמרת שמעליה ניצבות כרגע רק הטוענות לכתר מחיפה ומתל אביב, הוא לא להסתנוור ולהישאר עם הרגליים על הקרקע.

3. מילה על היריבה הסימפטית שממול. הבלבול במרכז ההגנה של נס ציונה שירת היטב את הפועל, שלא בדיוק מרבה לכבוש מקרנות, אבל מעבר לכך יש לסקציה לא מעט כלים חזקים ויצירתיים, שמשום מה לא מצאו את דרכם אל כר הדשא מהדקה הראשונה.

לעולה חדשה עם לא מעט צעירים חסרי ניסיון בהרכב, אין את הלוקסוס להושיב על הספסל שמות כמו פרדי פלומה, אורי מגבו ונס זמיר, כולם בעלי יכולת מוכחת בליגת העל, לצד ארי מורה הפעלתן, שרק לפני ימים ספורים השחיל לצהובים מירושלים גולאסו לחיבור. הפועל, בכל מקרה, אמרה תודה רבה וחזרה הביתה עם עוד 3 נקודות יקרות.

 

 

שלושה משחקים נותרו עד תום הסיבוב, וכדי לצאת בטעם טוב לפגרת המונדיאל, הפועל חייבת להפיק מהם את המרב. תחנה ראשונה: שבת, 18:00, סמי עופר. וכיאה לאוהדי הפועל, שגם מהמקום השלישי מביטים בחשש לעבר הקו האדום, כל תוצאה שתמנע מרוני לוי ניצחון בכורה תתקבל בברכה.


מחפשים דירת 3 חדרים במרכז ירושלים? היכנסו ללוח הנדל"ן של "כל העיר"


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר