זיו אריה, אוהדי הפועל (צילום: אורן בן חקון)
זיו אריה, אוהדי הפועל (צילום: אורן בן חקון)

שיממון בסמי עופר

אפס בעיטות למסגרת, בקושי איום בודד על השער, אדישות מרגיזה של חלק מהשחקנים וגם, כרגיל, חילופים מאוחרים של זיו אריה. כך עקצה הפועל חיפה את הפועל

פורסם בתאריך: 6.11.22 18:51

1. יש טורים שנתקלים בלא מעט חבלי לידה. אתה נושך את קצה העט פעם ועוד פעם ושואל את עצמך כיצד ניתן לנתח משחק שכמעט ולא קרה בו דבר, ואולי מוטב שכלל לא שוחק. במשך לא פחות מעשרה משחקי ליגה רצופים הרגילה הפועל ירושלים את אוהדיה לנתון משובב נפש שספק רב אם פגשו בעבר: שער זכות אחד לפחות.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


והנה פתאום מגיעה לה קבוצה אפורה עם מאמן סמי-טרי, שלא ניצחה בליגה מאז מחזור הפתיחה, מרדימה עניינים ויוצאת עם 3 נקודות. והפועל? לא רק שלא מצאה את הרשת, היא אפילו לא מצאה לנכון לשגר ולו כדור אחד לרפואה לעבר המסגרת במשך 90 דקות. הלם בקרב הקהל. הרגלים, ודאי כאלה המיועדים לשימור מסוג כדור ברשת, קשה מאוד לשנות.

2. למעט נגיחה מסוכנת של וויליאם טוגי בפתיחה, ובלגאן ברחבה שכמעט הסתיים בעוד רגע קסום מבית היוצר של דון סדריק לקראת סיום, אין מה לספר בכל הנוגע למשחק ההתקפה שהסתמן עד כה כפורה במיוחד. גם אם הפועל מחכה ליריבתה כ-30 מ' מהשער ושומרת על סדר וארגון מאחור, היא מלווה זאת בניסיונות לעקוץ בהתקפות מעבר מהירות. אף לא אחת כזו היתה בסמי עופר.

היחיד שראוי למילה טובה הוא סדריק, שקיבל את הקרדיט בהרכב על חשבונו של בדשיניו הפצוע והתרוצץ על המגרש כאחוז תזזית. על התנועה, החדות והדריבל שלו נכתב כאן לא מעט בעבר, אבל הפעם יותר מדי חברים צפו בו ללא תנועה, שלא לומר באדישות, בתקווה שיביא את הישועה. בחשבון פשוט, אם בכל פעם שדון מקבל כדור הוא מוקף מיד בשלושה שחקנים, לפחות שני חברים שלו אמורים להיות חופשיים. הדבר לא נוצל וחבל.

3. הטעות הקשה של הראל שלום קרתה ועוד תקרה לרבים וטובים ממנו, ובטח שאי אפשר להפיל עליו את תיק ההפסד, כמו גם על יהונתן שאבי, שליטף כדור קשה בטרם נשק לרשת – 50 אחוז מסך הבעיטות הכולל למסגרת במשחק כולו.

 

 

מי שכן ראוי לביקורת הוא חביב הקהל ג'ורדן בוטאקה, שסובל מעליות וירידות תלולות מדי שבוע. על היכולת הטכנית וחוכמת המשחק אין עוררין, אבל הן ודאי לא מצדיקות דקות ארוכות בהן הוא משחק בעמידה בזמן שאוהדיו תולשים שערות ביציע. גם אופק ביטון, שפרח מול אותה קבוצה ובאותו אצטדיון אשתקד, ידע ימים יפים יותר. החילופים הגיעו, כרגיל, מאוחר מדי, כמו גם הניסיון לשנות מערך. עם זאת, גולן בני הראה ניצוצות וייתכן כי הזדמנויות משמעותיות יותר יאפשרו לו לממש את הפוטנציאל.

אין זמן להוריד את הראש. בשלישי חוזרים לטדי מול מכבי תל אביב, ובליגה בה מנצחים בקלות את נס ציונה ומיד אחר כך צופים בה מחלצת נקודה בבלומפילד בתשעה שחקנים, תמיד אפשר לחלום על הפתעה. או לפחות על להתחיל מחדש את רצף המשחקים עם כיבוש שער.


מחפשים דירת 5 חדרים במרכז העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


תגיות:

תגובות

תגובה אחת
  1. שאול נעים

    זיו אריה תקשיב טוב טוב , מאז שהפסקת לשתף את סלמן במשחקים הפועל לא פוגעת ,
    חבל שאתה מייבש שחקנים רעבים על הספסל . בקצב הזה הפועל תסיים בפלייאוף תחתון.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר