זיו אריה (צילום: אורן בן חקון)
זיו אריה (צילום: אורן בן חקון)

מי כאן צריך את מי? | טור דעה

זיו אריה נוטה לחשוב שהתקשורת היא זו שצריכה אותו ולא להיפך. הגיע הזמן להעביר את המאמן שיעור איך העסק עובד באמת ומה תפקידו

פורסם בתאריך: 10.11.22 15:49

זיו אריה צריך לעבור שיעור, כדאי שילמד מי כאן צריך את מי – זו לא התקשורת שצריכה אותו: להפך, זה הוא שזקוק לה, גם אם עדיין איננו מבין זאת, וגם אם ישנן עיתונאיות וישנם עיתונאים שפונות ופונים אליו באופן מתריס. אכן, עיתונות זה תחום שבו מחפשים כותרות, האם האריה מסוגל להכיל את הגילוי המדהים הזה?


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


המאמן של הפועל מתייחס לתקשורת כאילו הוא מינימום פפ גווארדיולה במנצ'סטר סיטי. אולי בגלל זה הוא גם התבלבל ועלה השבוע נגד מכבי ת"א עם מערך של חלוץ מדומה. לאריה יש שוער בינוני שהוא מתעקש עליו ביהירות, אבל לא רק שלא מעט שערים נספגים באשמת אדבאיו אדליי, אלא שגם משבצת של זר נתפסת. לכן, הפועל עלתה נגד מכבי ללא חלוץ – כי לא נשאר מקום לוויליאם טוגי – ולבסוף גם חטפה מערן זהבי שער מטעות שוער. האם פפ מבין את האבסורד?
ברמת המאקרו, אריה צריך לקבל השתלמות שתבהיר לו איך כל העסק הזה עובד: התקשורת מייצרת חשיפה, מעוררת תיאבון, מחברת בין האוהדים לארגון, עושה שירות אפקטיבי לספונסרים. אם התקשורת תפסיק לצלם ולשדר ולסקר את הפועל, היא תהפוך לאירוע פרטי קטן. זה הכל.
בהפועל צריכים להסביר לאריה מאיפה מגיע הכסף לקופה – זכויות השידור מפרנסות אותו. ומאיפה בכלל יש כסף לגופי השידור? מחסויות, נכון, וגם מהצופה הצנוע בבית שמשלם. ערב מול הטלוויזיה, הצופה מבקש מעט אסקפיזם ששילם עבורו, ובכן, ראוי שאריה יזכור מהיכן הכסף ויתראיין באופן מכובד. מה שכן, הוא יכול להמשיך לשמור על התיאטרליות הקומית, ומותר לו גם לעקוץ עיתונאים ועיתונאיות, זה הרי תמיד תענוג.
בראיון השבוע לאחר המשחק אריה ביקש, אם אפשר, לא לראיין אותו יותר בכלל. אז ראשית, אריה עובד אצל הצופים, עליו לזכור זאת גם לאחר תבוסות מבישות כמו זו מול מכבי. ושנית, אם כל כך קשה לאריה, הוא מוזמן לחזור לאמן ילדים, בליגות שבהן התקשורת תעזוב אותו בשקט, שם גם אפשר להמשיך להתנסות במערכים של שוער בינוני וחלוץ מדומה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. לב אדום מקטמון

    זיו אריה היה ויהיה מאמן גדול. מה אתה מצפה מאדם שהתקשורת רמסה? התקשורת עפה על עצמה יותר מידי. לנו עדיף שאריה יאמן ויביא השגים ולא יהיה עוד אחד ממוכרי השבלונות לתקשורת ספורט הזויה. מי שעף על עצמו זו התקשורת וגם כנראה אתה שמנסה לחנך במקום לבדוק איך עובדת תקשורת הספורט הרדודה בלשון המעטה

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר