שחקני הפועל ירושלים חוגגים אחרי הניצחון מול בני ריינה (צילום: באדיבות הפועל ירושלים, מתוך עמוד הפייסבוק הרשמי של המועדון)
שחקני הפועל ירושלים חוגגים אחרי הניצחון מול בני ריינה (צילום: באדיבות הפועל ירושלים, מתוך עמוד הפייסבוק הרשמי של המועדון)

זנב לאריות ו/או ראש לשועלים: הפועל סיימה סיבוב לפנתיאון במקום הרביעי

שבעה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו (וגם ארבעה הפסדים), 23 נקודות מ-39 אפשריות והמקום הראשון מבין הקבוצות שהן לא שלוש הגדולות - תנו לה בכפיים | טור דעה

פורסם בתאריך: 14.11.22 16:45

1. פרק הזמן הארוך מדי בו 'נתקעה' הפועל ירושלים על 20 נקודות הוביל לכך שגם נקודת סיום סיבוב בחוץ מול בני ריינה המפתיעה היתה בהחלט מתקבלת בהבנה. במשחק המנומנם שהציגו שתי הקבוצות ב-60 הדקות הראשונות, נדמה היה שגם מבחינתן תיקו מאופס לפני פגרת המונדיאל זה סבבה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


אלא שכאן הגיע שובר השוויון המרענן בדקות ההכרעה, עם שני ביצועים מלוטשים מתנת חביבי הקהל האדום. לא ברור אם ההחמצה הבלתי אפשרית של שלומי אזולאי בצד הסגול-צהוב עוררה את הפועל, אבל אונדרז' באצ'ו שהתחפש לחלוץ וג'ורדן בוטאקה שרק צריך ללחוץ לעיתים חזק יותר על שריר החשק, חתומים על אחלה פינאלה, תעודת הצטיינות ואם להיות ציוריים יותר – אליפות הסיבוב בקרב הקבוצות שהן לא שלוש הגדולות.

מעבר לכך, לראות את שני הכובשים מסתערים אוטומטית לעבר כ-100 האמיצים שהצפינו לאצטדיון גרין בחיבוקים ושאגות ניצחון, בהחלט מחמם את הלב. ספק גדול אם על סצנריו שכזה מי מהם חלם אז בכתה.


(צילום: באדיבות הפועל ירושלים, מתוך עמוד הפייסבוק הרשמי של המועדון)

(צילום: באדיבות הפועל ירושלים, מתוך עמוד הפייסבוק הרשמי של המועדון)


2. הפועל מסיימת סיבוב ראשון חלומי עם אחת מפתיחות העונה הטובות בתולדותיה. 23 נקודות, שבעה ניצחונות לצד שתי תוצאות תיקו (וגם ארבעה הפסדים), 20 שערי זכות ב-13 מחזורים והתבססות במקום הרביעי תחת שלוש הטוענות לכתר הם בהחלט נתונים שעושים פרפרים בבטן לכל אוהד אדום.

לקו הגמר על תואר 'משחק הסיבוב' הגיעו כמובן הדרבי הגדול שנצבע אדום בתום 31 שנים תמימות, לצד שלוש חתיכות על הראש של האלופה (וגם זו שבדרך) ואלופת הסיבוב, ומי שגרפה רגע לפני מחמאות על הופעה מכובדת מול גדולי הכדורגלנים בתבל. שני סיפורים שיצרבו לדורי דורות בספרי ההיסטוריה של הפועל.

3. השאלה הגדולה על הפרק (ובשל הנסיבות היא תישאל כחודש מראש) היא לאן הולכים מכאן. אין אחד בהפועל שלא חותם עכשיו על מקום רביעי וכרטיס למוקדמות הקונפרנס ליג בתום העונה, אך מנגד ברור כי הפועל תילקח בהמשך ברצינות רבה הרבה יותר על ידי יריבותיה ויהיה לה קשה מאוד לשמור על המאזן המופלא הזה.

כאן צריכה להיכנס לפעולה ההנהלה של קבוצת האוהדים. לא מעט דיווחים על כסף גדול מצד אורי אלון נזרקו לחלל האוויר, ולקראת חלון ההעברות בינואר מעניין יהיה לראות האם יש להם בסיס מוצק גם בשטח, עם שחקן או שניים בעלי שיעור קומה שיוכלו לסייע להפועל לשמור על מקומה בצמרת.

 

 

מנגד, סביר להניח שלא מעט חברים באדום שצברו מוניטין טובים מתחילת העונה – החל בשני הכובשים מול ריינה, דרך אופק ביטון, בדשיניו והיהלום הבלתי מלוטש דון סדריק, וכלה בנועם מלמוד וגוני נאור היציבים – יזכו להצעות אטרקטיביות משאר קבוצות הליגה. מעניין יהיה לעקוב האם הפועל הנוכחית תדע לכל הפחות לשמור על נכסיה האיכותיים עד תום העונה, ואגב כך תכחיד זיכרונות כואבים ממכירת כוכבים בנזיד עדשים, ראה ערך עידן טל ו-ויקטור פאצ'ה.

אבל עד אז יש זמן להתרווח בכורסה ולהתענג על המונדיאל בקטאר. רגע לפני, אל תשכחו לגזור ולשמור את הטבלה נכון לנובמבר 2022. אה, וכדי שגם המצב המזהיר בתחתית יישמר, להחזיק הערב אצבעות לבני סכנין.


מחפשים דירת 3 חדרים באזור מחנה יהודה? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר