שחקני הפועל, אוהדי הפועל (צילומים: אורן בן חקון)
שחקני הפועל, אוהדי הפועל (צילומים: אורן בן חקון)

כבר לא מופתעים | דעה

התחושה הייתה שהפועל של השנה היא ווינרית ויהיה אפשר לשחזר את ההישג מ-1973, אבל אחרי ההפסד בגביע למכבי פ"ת כנראה שיש עוד על מה לעבוד. במקביל, אני קורא לכל מחנות האוהדים לשמור על איפוק וריסון ולכבד איש את רעהו

פורסם בתאריך: 15.12.22 14:53

50 שנה לאחר הזכייה הזכייה ההיסטורית בגביע המדינה ב-1973 פספסה הפועל, די כרגיל אפשר לומר, את הזדמנות לעבור שלב במפעל המרגש ביותר בכדורגל הישראלי. מפעל הגביע נותן הזדמנות שוות באמת לכל הקבוצות ובמיוחד לקבוצות קטנות להפתיע קבוצות בכירות יותר ולהגיע להישגים. כל כך מצער ששוב כמו בכל השנים האחרונות, נכשלנו לעבור שלב, וזאת דווקא בעונה שנראה היה שהמנטליות שלנו השתנתה והפכה להיות ווינרים הרבה יותר מבעבר. כנראה שיש עוד על מה לעבוד.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


זה היה משחק נרפה וחלש מאוד מול קבוצה בינונית מהליגה הלאומית שידעה לעקוץ ולהסתגר בהגנה. בדיוק כמו שראינו במונדיאל קבוצות קטנות ש"עוקצות". את המשחק התחיל זיו אריה בהרכב החזק ביותר, למעט גיא בדש ששוב הוכח שהוא השחקן החשוב ביותר בקבוצה, אך זה פשוט לא הספיק לעבור שלב לצערי.
ניכר היה שהצוות המקצועי בחר לעלות את ההרכב החזק ביותר מתוך מטרה ברורה לנצח ולהמשיך הלאה במפעל הגביע, וזאת מתוך הנחה שבליגה אנחנו במצב טוב ויכולים "להרשות לעצמנו" להתקדם בגביע, אך הדברים פשוט לא עבדו. יש גם משחקים כאלו ולמרות האכזבה המרה, יש צורך להביט קדימה ולקוות שנחזור מהפגרה (המיותרת), באותו מומנטום שבו יצאנו אליה.
יתכן ודווקא ההפסד המתסכל בגביע יגרום לשחקנים לשנס מותניים ולהבין שכל משחק מעכשיו והלאה, יהיה משחק קשה ולהפנים שהיריבות כבר למדו אותנו, ומתכוננות אלינו בהתאם אלינו ומומנטום ההפתעה כבר לא יהיה פקטור לעתיד.
כדאי מאוד לנסות להתחזק בחלון הקרוב וחשוב מהכל לנסות להחתים כבר מעכשיו, שחקנים שהצוות המקצועי חפץ בהם שישחקו בקבוצה גם בעונה הבאה ולא רק עד לסיומה של הנוכחית.
לא יהיה קל לשמור על השלד הקיים ויש סיכוי סביר שחלק מהשחקנים שלמדנו לאהוב ולהעריך, יתקדמו לקבוצה גדולה ועשירה יותר כי זאת דרכו של עולם הכדורגל.
אך מה שהעיב יותר מכל זאת הקטטה בין אוהדי הפועל עצמם. אני קורא מכאן לשמור על איפוק וריסון ועל יציע מאוחד דווקא בתקופה זו שיעזור לדחוף את הקבוצה להמשיך בהצלחתה המפתיעה. חייבים לזכור שביציע יש דעות רבות ומגוונות על הרבה נושאים, אך כולנו מאוחדים באהדת הפועל ירושלים. שנים רבות חיכינו לקבוצה כמו שיש לנו העונה, בואו נמשיך לעמוד מאחוריה מאוחדים וחזקים כדי שנמשיך להנות מפרות הצלחתה גם בעתיד.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. כמו ביבי רק בלי סיבה

    גועל נפש להסית בעקיפין ואז לגלגל עיניים. האיחוד בין קטמון להפועל ירושלים היה החלטה שגוייה. לא הבאנו בחשבון ש20-30 אוהדים שעיניהם על הבריגדה ולא על המשחק כמו אוהדי לה פמיליה יכולים לפרק קהל ולהביא רבים לא להגיע . "המחנה" שיש מי שמארגן אותו בא לחפש לריב . ראו את זה בשפת הגוף בכניסה וצילמתי אותם כל הזמן עם הפנים אחורה . הם לא אוהדי כדורגל והם מוסתים על ידי מי שראוי שייקח חזרה את כספו ויעוף לנו מהעיניים . התנהגות דוחה והכי מגעיל זה הגלגול עיניים אחרי שמסיתים עשרה בני עשרה עם שלושה מבוגרים ומאחוריהם אדם יהיר עם עלבונות, שנאות ותסביכים. הגיע זמן להפרד. לכו מאיתנו כי אתם כמו הוירוס שפירק את הפועל ההיסטורית.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר